2.rész

10.9K 444 20
                                    

Mikor megérkeztünk a reptérre még senki nem volt ott. Tipikus, mindig ezt csinálják a srácok, ha azt mondod nekik, hogy legyenek ott valahol x időre ők tuti, hogy minimum fél órát késnek.

Mikor már kb.15 perce várakoztunk megállt előttünk egy kisbusz, vagyis megérkezett a többi idióta.

-Már azt hittem soha nem értek ide!

-Neked is szia Hope-mondta Matt és megölelt- egyébként meg nem is késtünk olyan sokat.

-Áááh neeem.-mondta Cam egy csöppnyi szarkazmussal a hangjában

Miután mindenki köszönt mindenkinek becsekkoltunk majd felszálltunk a repülőre ahol Nash mellé kerültem.

-Na hercegnő, úgy látszik, hogy az én csodás társaságom kaptad az útra -villantotta meg ezer wattos mosolyát.

-Hát tudod Nash a társaság az oké, de a csodás nem túlzás egy kicsit?

-Most a lelkembe tiportál -mondta és a szívére tette a kezét kissé eltúlozva a dolgot.

-Jól van dráma király ne haragudj -mondtam egy ásítás kiséretében.

-Álmos vagy, hercegnő? -kérdezte mire én bólintottam- gyere ide -tárta szét a karját, elsőnek furcsán néztem rá de aztán hozzábújtam mire ő szorosan magához húzott és így aludtunk el.

Arra keltem, hogy Nash simogatja a karom.
-Hercegnő, kelj fel, leszállunk. -monta mire bólintottam és bekötöttem magam.

Miután épségben földet értünk, taxival elmentünk a szállásunkhoz ami hát, hogy is mondjam bazi nagy volt. Bementünk a palotának nevezhető nyaralóba. Ahogy beléptünk az előszobába elakadt a lélegzetem, hát ha ez a ház kívülről gyönyörű volt akkor belüröl nincsenek rá szavak. Ha az előszobából kimegyünk jobb oldalon egy hatalmas konyha bal oldalon pedig egy még nagyobb nappali kapott helyet. A konyha mellett jobb oldalon volt az ebédlő amellett pedig a fürdő, az emeleten pedig 5 szoba volt.

-Oké-mondta Gilinsky- szóval akkor mondom ki kivel lesz egy szobában Cam és Hope, Nash és Hayes, Matt és Tay, Aaron és Carter végül pedig én és Johnson.

Ezután mindenki felment kipakolni a szobájába, épphogy végeztünk a pakolással kicsapódott a szoba ajtó és egy Aaronnal találtam szembe magam.

-Ember, és ha meztelen lettem volna? -kiáltottam rá.

-Akkor lett volna egy jó napom.- mondta Aaron.

-Haver, állj le. - szólt rá Cam.

-Oké bocsi legközelebb kopogok, amúgy csak szolni akartam, hogy gyertek le mer' filmet nézünk.

-Jó megyünk- mondtam majd felkaptam a telóm és mentünk le a nappaliba filmet nézni.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now