Fél óra utazás után oda értünk ahol Taynek lennie kell. Bart berontott az épületbe és fél perc múlva már gazdagabbak voltunk egy Taylorral.
-Szóval akkor, mostmár mindenki meg van vagy esetleg még benézzünk a mosdókba is, hogy nem alszik e ott valaki?
-Bart, mindenki itt van.-mondta Cam.
-Rendben,akkor induljunk.-és akkor következzen 4 óra kínkeserves utazás.
-Szia kicsim-jött oda hozzám Nash-akkor nem haragszol?
-Nash, dehogy haragszom, senkire sem haragszom. Camre sem.
-Akkor jó. Alissa hogy van?
-Szarul, nagyon. Most is alszik az egyik ágyban.
-Cam se jobb. Azt hiszi haragszol rá.
-Istenem az a gyerek-sóhajtottam fel-mindjárt megyek és rendbe rakom.
-Okés de előtte-mondta majd megcsókolt-ezzel tartoztam, reggel nem kaptál.
-Szeretlek-mosolyogtam rá.
-Én is téged, baba.
Miután előkerítettem Cameront leültem vele beszégetni egy viszonylag csendes helyre.
-Cam, te komolyan azt gondolod, hogy haragszom rád?
-Hát....igen?
-Ezt most kérdezed?
-Nem, igazábol nem tudom már mu van bennem annyira össze vagyok kavarodva.
-Cam figyelj, nem kell összekavarodottnak lenned, szereted Alissát és ő is szeret téged ez ilyen egyszerű, csak félsz bocsánatot kérni tőle.
-Én nem félek.
-Ohh, dehogynem. És ha nem akarod, hogy egy töketlen pöcsnek tartsalak most szépen felemeled a segged, odamész Alissához és elmondod neki mit is érzel valójában, mert ez az ember aki most itt ül előttem nem az a Cameron Dallas aki az én bátyám.
-Mindjárt jövök.-mondta és kiviharzott a helyiségből át a szomszéd "szobába", már ha egyáltalán a buszon az alvós részt lehet szobának nevezni.
-Na mizu?-kérdezte Nash mikor visszamentem hozzá.
-Hát, kicsit talán lecsesztem, és gondolom most Alival beszél.
-Remélem megoldódik köztük ez az egész.
-Én is, már néha kezdem azt érezni, hogy sokkal többet foglalkozom az ő kapcsolatukkal mint az enyémmel.-mondtam nevetve.
-Igen, ez tény és való. Szóval majd behajtom rajtad a rám szánt időd.
-Jól teszed.-mondtam és ajkaimat az övéire tapasztottam.
3 óra múlva
Még 20 perc és megérkezünk....nem tudom hova. Azért én is elég jo vagyok nem tudom hol turnézok, na mindegy.
Camet azóta se láttam, kezdem azt hinni, hogy ezek kinyirták egymást.-Meg kéne nézni a hősszerelmest, hogy élnek e még a hercegnőjével.-mondtam.
-Egyet értek.-mondta Nash.-Te mész vagy én?
-Te.
-Lusta vagy asszony.
-Én is téged Nash.
Miután Nash elment Camért gondoltam megkérdeztem hova is megyünk.
-Szia Willie.
-Mizu csajszi?
-Te tudod most hova megyünk?
- Igen, Manchesterbe. De már itt is vagyunk.
-Ohh tényleg, köszi.
-Nincs mit.
Na hát akkor keressük meg Nasht. Már szinte mindent átnéztem, egyetlen helységmaradt, a társalgó. Gondoltam akkor csak ott vannak, igy is lett, viszont mikor benyitottam kicsit más fogadott mint amit vártam.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...