Epilógus-20.rész

4.4K 185 19
                                    

-És Cam bácsi tényleg a plafonról kaparta le a palacsinta tésztát?-Kérdezte nevetve a 7 éves lányom.
-Igen Kendra, de mostmár aludnod kéne mert késő van és apa mérges lesz. Szerintem már a testvéred is alszik.
-Lehet, de én idősebb vagy Joah-nál.
-Igen, 10 perccel.-mondtam mosolyogva.
-Csak egy picit mesélj még, mondjuk Taylorról, ő hívott mindig kicsilánynak ugye anyu?
-Igen, ő-mosolyodtam el újra, eszembejutott a nap mikor hozzámentem életem szerelméhez, mielött bevonultam volna a templomba, Tay kirohant hozzám és megkérdezte, hogy "megcsinálod kicsilány vagy küldjem haza a népet" tudtam, hogy csak viccelt mégis megnyugtatott a tudad, hogy Tay akkor is hazaküldene mindenkit ha az igen elött gondolom meg magam-hogy milyen volt a keresztapád fiatal korában? Egy igazi idióta volt, bocs kicsim ilyet nem mondunk, de ő akkor is az volt, imádtam.
-És a Magcon miért oszlott fel?
-Ezt már elmondtam neked sokszor, kiöregedtek belőle a srácok. Cam bácsinak meg Ali néninek megszületett Luna nekik rá kellett vigyázni. Tudod, felnőttek, úgy ahogyan egyszer majd te is felnősz, meg Luna és Joah is.
-Nem anyu, én sose növök fel.
-Miért nem?
-Nem tudom, csak nem akarok.
-Elárulok neked egy nagy titkot, rendben?-Kérdeztem, mire Kendra bólogatni kezdett.- Nem számít, hogy hány éves vagy, bármikor lehetsz gyerek, mert az hogy 21 éves korodtól felnőtt vagy nem azt jelenti hogy a lelkednek is fel kell nőnie. Lélekben addig vagy gyermek ameddig csak akarsz. Hiszen gondolj csak apáékra 28-32 évesek és még mindig gyereklelkűek. Néha agyilag is de mindegy.-Tettem hozzá nevetve, ezután vettem észre, hogy Kendra elaludt.-Jó éjt kincsem.-Adtam egy puszit a fejére.

Miután kimentem Kendra szobájából benéztem az ikertestvéréhez, hál' istenek ő is aludt.
-El sem hiszem, hogy 9 óra és már mindkettő alszik.-Ölelt át hátulról a férjem.
-Én nem hiszem el, hogy Kendrának minden este a srácokról kell mesélnem.-mondtam mosolyogva miközben megfordultam ölelésében és átkaroltam a nyakát.
-Szerinted Joah-nak nem ezt kell minden este mondani?
-Látszik, hogy ikrek.
-Igen, a mi gyönyörű, rosszcsont kis ikreink.
-Igen, a gyönyörűt örökölték tőlem, a rosszcsontságot pedig tőled.
-Jól van Dallas, te is a bátyádra ütöttél-mondta, mire felnevettem.-Hé halkabban mert felkelnek.
-Oh, bocsi.
-Szeretlek Hope.
-Én is téged Nash.

Ki gondolta volna, hogy mindössze 17 évesen beleszeretek Nash Grierbe. A bátyám legjobb haverjába..... Szeintem senki, mégis megtörtént.
Beleszerettem Nash Grier-be, csupán egy nyár alatt.

Vége

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now