9.rész

7.6K 311 3
                                    

-Szóval...-kezdte Nash miután vett egy nagy levegőt, elég idegesnek látszott- azt szeretném kérdezni, hogy...

-Igen?

-Tudom, hogy te nem szeretsz a szinpadon lenni de Mahogany lebetegedett és holnap után van egy fellépésünk itt Hawaii-on és nincs senki más aki be tudna ugrani a helyére csak te mert csak te értessz ahhoz amit ő csinál. Szóval azt szeretném kérdezni, hogy be tudnál e ugrani helyette?

-Hát Nash nem is tudom...

-Kérlek, szükségünk van rád és a rajongóknak is.

-Pontosan, a ti rajongóitok és nem az enyémek engem nem is szeretnek.

-Már hogyne szeretnének, sőt imádnak. Olvasod te a twittered?

-Nem nagyon..

-Na kérlek kicsim.

-Jó rendben, de csak most az egyszer.

-Rendben, köszönöm.-kapott fel és jó szorosan megölelt majd mikor letett egy puszit nyomott a számra.

A show napja

Hamar eltelt ez a két nap, most itt állok reggel hajnali 5-kor a helyszinen a DJ-pult mögött és éppen azt hallgatom, ahogy Christian azt magyarázza, hogy melyik gomb mire való ugyanis elég régen használtam már ilyet, utoljára talán 1-2 éve.

-Ezzel pedig a basszust szabályozod, ezt mindig tekerd a max.-ra. Na mostmár tudod használni?

-Igen, szerintem boldogulok vele.

-Jól van akkor én megyek is mert még van dolgom- mondta Chris, majd egy ölelés után magamra hagyott.

Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy a telefonom rezeg a zsebemben, Nash írt:

Nashybaby❤: Szia kicsim, hogy haladtok?

Me: Szia. Egész jól. Már tudom mi mire való. Majd most fogjuk összerakni a hangszórókat meg a mikrofont meg úgy mindent. Még csak a pult van felállítva, gépem sincs. Mikor jöttök?

Nashybaby❤: Hát Cam, Matt meg a két Jack már elindult szoval ők lassan ott vannak. Cartha, Tay, Hayes meg én még nem tudom...

Me: Mit csináltatok már megint??😩

Nashybaby❤: Hát az úgy volt, hogy Tay kakaót ivott és valamit olvasott és felröhögött ennek következtében leköpte Cartah-t akinek a haja tiszta kakaó lett. Ezután felment, hogy megmossa gyorsan a haját de Gilinsky még mindig nem dobta ki azt a samponos flakont amibe rózsaszín festék van töltve, szóval most Cartah hajából mossuk ki a festéket. Hayes meg már megint nem találja az alsóit.

Me: Istenem....

Nashybaby❤: Na de megyek segítek Hayes-nek. Sietünk. Szeretlek kicsim.

Me: Oke. Én is szeretlek.

Épp ahogy letettem a pultra a telóm megérkezett a 4 idióta és elkezdtunk pakolni. Elsőnek segítettünk összerakni a hangszórókat és a mikrofonokat, majd fél literes vizeket raktunk a Dj-pultok alá (2 van). Ezután végre megjött a laptopom amit gyorsan összeraktam és ráraktam a tartójára, majd a meet&great-re segítettem felállítani a hátteret. Mire mindennel készen lettünk már fél 10 volt, a koncert csak este 7-kor kezdődik szóval pihenhettünk egy keveset. Fél 12-kor betoppant a négy jómadár is.

-Szia kicsim-mondta Nash majd adott egy puszit.

-Szia, látom nem sikerült kimosni a festéket.-mutattam a rózsaszín hajú Cartah felé.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon