4.rész

9.4K 463 26
                                    

Abból a megbeszélt 20 percből csekély egy óra lett mivel Hayes most sem hazudtolta meg önmagát, nem találta a fürdőgatyáit.Egyiket sem.Szóval neki álltunk keresni, majd bő 45 perc keresgélés után Nash rájött, hogy az ő bőröndjébe vannak a fürdőgatyák. Szóval miután Hayes is összeszedte magát elindulhattunk.

Mikor kiértünk a strandra 9 idióta szeretett volna 9 dolgot csinálni szóval ezen szépen össze is veszett a társaság ám 10 perc elteltével lecsillapodtak és kitalálták, hogy röpizni akarnak.

-Oké, akkor mondom ki kivel lesz - ordította el magát Carter - az egyik csapatban lesz Cam, Nash, Hayes, Hope és Aaron a másikban pedig Gilinky, Johnson, Matt, Tay és én. Mindenki érti?

-Igen! - mondtuk, majd elkezdtünk játszani.

Már vagy fél órája játszottunk mikor megbotlottam valamiben és elestem. Persze amilyen szerencsétlen vagyok pont Nash-en kötöttem ki szóval mind a ketten a földön végeztük. Konkrétan 2 cm se volt ajkaink között. Amikor már az hittem tényleg megcsókol az idióta bátyám közbe szólt.

-Hé haver, le ne smárold a húgom - mondta nevetve, majd mindkettőnket felsegített. Mit ne mondjak rendesen elpirultam kb. úgy nézhettem ki mint egy paradicsom.

-Cam, nem smárolnám le azt a lányt akire konkrétan a húgomként tekintek. - Aucs...ez fájt. De várjunk, miért zavarna engem az, hogy Nash nem csókolna meg? Hiszen nem jön be vagy ilyesmi.

-Srácok szerintem menjünk haza mert én elfáradtam.-mondta Aaron.

-Oké, menjünk.

***

- Csináljunk már valamit halálra unom magam. - hisztizett Johnson.

-Üvegezzünk.- vetette fel az ötletet Carter.

-Na azt már nem. - mondtam- nem fogok 9 fiúval üvegezni úgy ,hogy én vagyok egyedül lány.

-Jaj Hope, ne csináld már tök jó lesz.

-Na jó, játszunk.-adtam be a derekam.

Cam pörgetett és Carternél állt meg az üveg.
-Merek.- jelentette ki.

-Oké, menj ki az utcára és puszild meg az első embert akit meglátsz.

Carter fogta magát kiment az utcára körül nézett és meglátott egy 5 fős társaságot, odament az egyik sráchoz arcon puszilta majd visszasprintelt a házba. A fickó annyira meglepődött, hogy meg se tudott szólalni.

Mikor már több mint egy órája játszottunk úgy nézett ki a társaság ,hogy Cam a rózsaszín szoknyámba és a fekete crop topomba feszített, Gilinsky-nek rózsaszín volt a haja, Johnson be volt tekerve wc papírral, Matt csurom vizes volt, Tay-nek egy alsónadrág volt a fején, Carter-nek lila műkörmei voltak, Hayes pedig ki volt sminkelve, Nash, Aaron és én még mormálisan néztünk ki, imétlem MÉG.

Taylor pörgetett...Nash.
-Merek.- mondta.

-Csókold meg Hope-ot.- Hogy mi?!!

-Nem!- mondtam egy kicsit kétségbe esetten.

-Erről nem te döntesz kicsilány.- mosolygott Tay.

-Cam? - kérdezte a bátyámat Nash. Mond azt,hogy nem, létszi.

-Szerelemben, háborúban és felelsz vagy merszezésben mindent szabad.-na kössz.

Nash fogta magát oda ült mellem, két keze közé fogta az arcom, magához húzott a következő pillanatban pedig ajkai már az enyémeken voltak. Én soha nem hittem el, hogy valóban léteznek a hasadban élő pillangók, de ez volt az a pillanat amikor rájöttem, hogy az összes mese igaz amit róluk mondtak, mert Nash Grier egyetlen csókja életet lehellt az én pillangóimba.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now