Reggel mikor kinyitottam a szemem Nasht láttam meg elsőnek ahogyan édesen szuszog. Felültem az ágyban és nyújtóztam egyet.....de várjunk, miért nincs rajtam ruha? Aztán eszembe jutottak a tegnap esti dolgok. Ahogyan hozzám ér, ahogy a fülembe suttogja, hogy szeret, ahogy végigsimít a karomon, ahogy megcsókol. Miért lett hirtelen ennyire meleg?...
-Jó reggelt kicsim.-nyomott egy puszit a vállamra a mellettem fekfő fiú.
-Szia Nash.
-Nem bántad meg a tegnapit?
-Dehogyis.
-Akkor jó.-mosolyodott el majd megcsókolt.
-Lassan készülődnöd kéne, 7 óra van és fél 8-ra a show helyszinén kell lennünk.
-Oké mindjárt felébredek, csak adj még 5 percet, és létszi szorozd meg még hárommal.
-Szörnyű vagy.-nevettem fel.
-Igen, de te így is szeretsz.
-Hát persze, hogy szeretlek te idióta.
-Akkor jó, én is téged.Kikeltem az ágyból, kerestem magamnak mára egy ruhát aminek az eredménye egy fekete rövid nadrág és egy szürke LOX-os haspóló lett. Ezután elmentem mosakodni majd megcsinaltam a sminkem ami egy kis szempillaspirálból és bordó rúzsból állt. Mikor kimentem már Nash is fel volt öltözve.
-Indulhatunk?-kérdezte.
-Persze.-mondtam majd felkaptam a táskám és elindultunk.20 perc múlva már a helyszinen voltunk ahol már most állt egy csomó ember pedig még csak reggel negyed nyolc van a show meg este hétkor kezdődik. Bementünk hátra a srácokhoz ahol el is kapott engem hirtelen egy csajszi.
-Szia Hope, Lily vagyok a srácok öltöztetője Bart most mondta, hogy rád is adjak valamit.-mosolygott rám kedvesen.
-Szia, biztos, hogy nem vagyok így jó?
-Sajnos nem, gyere keresünk valamit.
-Hát jó.Átmentünk egy másik szobába ami mint késöbb kiderült az én öltözőm volt. Meg kell, hogy mondjam Lilynek van érzéke a ruhákhoz egy kék szoknyát és egy jégkrémes pólót adott rám amihez kaptam egy tök állat magassarkút, a végeredmény kicsit Mahoganys lett de nekem tetszett.
Ezután szóltak, hogy menjek rendezzem el a pultomat. Mahog mondta, hogy van nekem egy meglepetése a felszereléssel kapcsolatban kiváncsi vagyok mi lesz az. Mikor felértem a színpadra tátva maradt a szám, hát én imádom ezt a lányt, az összes olyan dolog amin a LOX szokott szerepelni most Hope van ráírva, a fejhallgatón, a mikrofonon, a laptopon és még az asztalon is. Gyorsan odamentem és elrendeztem mindent.-Szia kicsim, csini vagy.-jött oda Nash és adott egy puszit a számra.
-Szia, köszönöm.
-Lassan a srácok elkezdenek próbálni.
-Oké csak nyugodtan én itt kész vagyok.
-Ééés itt van Hope, Nash barinője és a pót Dj.-dugtak hirtelen egy kamerát a képembe-Köszönj szépen Hope.
-Ohm...Szia Blake, jól érzed magad?
-Hát persze csak vlogolok, köszönj a kamerának.
-Jaaa értem, hali srácok-vigyorogtam a kamerába.Egyszer csak egy ordítást hallottunk majd elszáguldott mellettünk szeretett bátyám.
-Dallas, mi az isten van veled?-kerdezte Nash.
-Chris, az az idióta meg akarja nyírni a hajam.
-Hát ti hülyék vagytok.-röhögtem.
-Én is téged hugi.
-Na gyerekek, próba gyertek.-hát megjött Bart.18:45
-Emberek, hol van a nadrágom?-ordibált Cam kétségbeesetten.
-Honnan tudjam, hol vetted le? -kerdeztem.
-Épp ez az, nem vettem le sehol.
-Ohh te barom, kérj akkor egy másikat Lilytől nekem mennem kell.
-Srácok fogadjátok nagy szeretettel Christrian DeLegrossot és Hope Dallast.-hát akkor kezdődjön a show.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...