19.rész

4K 168 1
                                    

-HOPE DALLAS-igen ez határozottan az én nevem.
Reflektorok fel, retinaégés, sípoló fül és pár másodpercig néma csönd melyben csak a szívdobogásod hallod, majd újra sípoló fül és ezt követi a beszakadó dobhártya amelyet több száz lány (vagy éppen fiú) sikítása okoz. Talán ezért a 2 másodpercért imádom csinálni, mikor kilépek a színpadra és meglátom azt a sok embert akik a srácokért jöttek el ide kitudja mennyire messziről, abban a 2 másidpercben minden alkalommal megértem miért csinálják a fiúk ezt, az a mérhetetlen szeretet amit akkor kapok mikor oda kiállok felfoghatatlan. Pedig ez mindössze 2 másodperc.
-Sziasztok srácok, hogy vagytok?-ordítom a nevemmel ellátott mikrofonba amit még Mahoganytól kaptam. Az ezt követő 2 másodpercben pedig mérhetetlen mennyiségű adrenalin száguld végig a testemen. A kérdésemre ugyanis méghangosabb sikítás volt a válasz.
-Rendben, akkor bulizzunk.
Majd odalépek a dj pult mögé ahol Christian már vár és elkezdtük a turné utolsó showját.

1 órával késöbb:

-Jólvan srácok-futottam fel a színpadra- csak azért jöttem, hogy megköszönjem nektek a figyelmet és hogy lezárjam a második magcon world tour-t. Köszönjük hogy velünk voltatok, szeretünk Sidney.

Lejöttem a színpadról és akkor tudatosult bennem mennyi minden történhet egy nyár alatt. Egy ártatlan Hawaii-i kiruccanás, majd egy hirtelen magcon generáció váltás, sorozatos régi magcon tag kilépések és egy utolsó magcon show amiben még a régieknek egy része szerepelt. Ugyanis mikor a veteránok "visszavonulnak" az új generáció veszi át a helyüket.

______________________________________

-Tudjátok mire vágyom most a legjobban?-Kérdezte Cam a Los Angeles-i reptéren a taxinkra várva.
-Na?-kérdezte Nash.
-Arra, hogy végre bedőlhessek a saját ágyamba és senki ne ébresszen föl legalább 3 napig.
-Az nekem is tetszene.-Mondta Alissa a bátyám kezét szorongatva.
-Én is benne vagyok, mit szólsz hozzá baba?-fordult felém Nash.- Csak te meg én meg az ágy és 3 napnyi alvás?
-Csináljuk.-Mondtam nevetve.
-Min nevetünk?-Kérdezte Aaron és Christian.
-Semmin csak épp megbeszéltük, hogy 3 napot végigalszunk.-Világosította fel őket Ali.
-Csak? Nekem szerintem egy hét is kevés lenne. Már ha abból indulunk ki, hogy én 4 napig józanodok, egy turné meg felér egy mindennapos berugással. Szóval a következő hónapban Dj Christian nem lesz elérhető.
-Köszönjük Chris. Mostmár azt is tudjuk meddig józanodsz.- mondta Aaron, majd mint egy végszóra megérkeztek a taxik.
-Hát srácok, fura lesz nélkületek. Már úgy megszoktam, hogy össze vagyunk zárv...-kezdtem a búcsúzkodást, de Aaron közbevágott.
-Jaj, Hope hagyd már. Holnap reggel 6-kor már nálatok esszük a palacsintát. Na helloka.-Mondta nevetve majd egy puszi után el is ment.
-Micsoda egy érzelemdús banda.
-Érzelmesek vagyunk mi kicsilány csak nem fáradtan.-Mondta Chris kedvesen, nekem pedig könnybe lábadt a szemem...kicsilány, utoljára Tay hívott így még egy hónapja amikor Mattel és Carterrel elmentek.-Mi a baj?
-Semmi csak....Tay hívott így utoljára.
-Ne legyél szomorú, attól még hogy már nem Magconoznak ugyanúgy ők is ott lesznek nálatok egy tál palacsinta fölött nyammogva.-Ekkor pedig elnevettem magam.
-Hugi neked mi bajod van egyszer sírsz most nevetsz. Női baj?
-Nem dehogy. Csak a palacsintáról eszembe jutott a Hawaii-i akciótok Nashel-Mondtam ekkor pedig mimdenkiből kitört a nevetés. Ezután már csak elköszöntünk egymástól és mentünk haza.

Otthon köszöntünk anyáéknak akikkel már 1000 éve nem találkoztunk majd felmentünk lefeküdni. Illetve Cam lefeküdt én pedig vártam Nasht. Mert azt mondta, hogy jön át aludni csak hazaköszön mert hát na, ő se látta a családját már mióta.

-Kicsim-nyitott be a szobámba Nash.
-Szia.
-Szia, anyud beengedett.
-Jól tette. Na gyere mert annyira fáradt vagyok, hogy összeesek.
-Okés, itt vagyok.-Ölelt át, én pedig szorosan hozzábújtam.- Jó éjt.- Adott egy puszit a fejemre.
-Neked is Nash.-Mondtam majd elnyomott az álom.

Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]Where stories live. Discover now