1.hónap múlva
Már több mint egy hónapja itt vagyunk Hawaii-on. Lele és a többiek csak 1 hetet voltak itt szóval ők már hazamentek kivéve Alissat, ő itt maradt és majd velünk megy haza. A srácok nagyon örültek annak, hogy Nash és én eggyütt vagyunk. Mióta összejöttünk talán kétszer kaptunk össze de az se tartott sokáig. Most is itt fekszik mellettem.
-Nash-adtam puszit az arcára-kelni kéne.
-Kicsim, hagyj aludni légyszíves.-morogta a párnába.
-Nash, kelj fel.-próbáltam meg a lábánál fogva kihúzni az ágyból, de nem ment.- Dagadt vagy.
-Kösz kicsim, én is szeretlek.
-Biztos, hogy nem kelsz fel?
-Ahha.
-Hát jó.-mondtam majd kimentem az ajtón.-Cartah te jössz.-szoltam Carternek aki már el is ment mellettem a szobánk felé egy lavor vízzel a kezében. Ezután lementem reggelizni a srácokhoz. 10 perc múlva egy ordítást hallottunk majd Cartah rohant el előttünk nyomában a csurom vizes barátommal. Szóval Nash fel kelt.
-Hallod Raynolds most véged.- hallottuk az udvarrol egy víz csobbanás kiséretében. Tehát mostmár Carter se száraz, nagyszerű.
-Jó reggelt.- jött le a lépcsőn Alissa.
-Neked is.-köszöntünk neki kórusban.
-Már kezdem megszokni, hogy minden nap ordibálásra kelek.- mondta nevetve.
-Te most szokod, én ebbe nőttem fel.-mondtam.
Egy óra múlva már mindenki a nappaliba ült. Szárazan és felöltözve.
-Hope, gyere egy kicsit légyszives.- mondta Nash. Bevallom kicsit megijedtem, hogy valami baj történt.
-Igen, mit szeretnél?-kérdeztem mikor már a szobánkba voltunk.-Valami baj van?
-Nem, nyugi nincs semmi baj, csak azt szerettem volna kérdezni, hogy este eljönnél e velem valahova?
-Egy randira?
-Hát annak is hívhatjuk.- mondta miközben megfogta a kezem es közelebb húzott magához.-Na?
-Hát persze, hogy elmegyek.
-Akkor jó.-mondta mosolyogva majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Hihetetlenül szeretem azt a bolond fejét.
-Szeretlek.- mondta.
-Én is téged.- mondtam majd puszit nyomtam a szájára.
Romantikus pillanatunkat az ajtó csapódása majd az azon berontó idióták zavarták meg akik ránkugrottak (mert miert is ne) így mindannyian a földön kötöttünk ki.
-Hali srácok!-vigyorgott a képembe Tay.
-Szia Caniff.-mondtam.
-Az a valaki aki éppen a bordáim alatt tartózkodik nagyon gyosan szálljon ki onnan mert már nem kapok levegőt.-mondta Nash.
-Bocsi bro.-simogatta meg a fejét Cam majd felkelt a többiekkel eggyütt és kimentek a szobából.
-Hihetetlen, hogy ezek az én barátaim.- nevetett Nash.
-Nem, nem hihetetlen-mondtam-ez a családunk, és én szeretem őket.
YOU ARE READING
Beleszerettem, csupán egy nyár alatt /N.G./ [Befejezett]
FanfictionSoha. Soha nem gondoltam volna, hogy beleszeretek. Hogy beleszeretek a bátyám legjobb haverjába, akire kis korom óta a tesómként tekintek, aki ott volt velem mikor szükségem volt rá. Nem hittem volna, hogy megtörténhet. De ebben a furcsa világban bá...