Pn. Yoon: Ehh!! Kenapa berdiri lagi ni, duduk lah?!
Kata pn. Yoon apabila melihat mereka yg mahu berperang. Pn. Yoon tak tahu cuma dia tengok diorang macam nak bergaduh, apa lagi, jadi orang ketigalah?!
Bomi P.O.V.
Pfft, nasib baik eomma menyampuk?! Gomawo eomma!!
Aku mengambil tempat di sebelah eommaku dgn cepat supaya Doo Joon duduk di hadapan jihyo.
End P.O.V
JIHYO P.O.V
Haii, kenapa dia juga yg duduk depan aku ni?! Isyy!! Menyemak je?!
End p.o.v
Pn. Yoon: Boleh eomma tahu, korang ni kenal ke? Bomi, Doo Joon?
Bomi: Mana tak kenal eomma, jihyo ni adik angkat bomi. Dia sama sekolah, kelas dgn Doo Joon.
Pn. Song: Lah yeke?! Hurm! Senang lah misi kita ye, Pn. Yoon?
Jihyo memandang eommanya dgn pandangan kosong? Misi apa? Jangan yg mengarut sudah? Jihyo memandang kearah oppa nya yg leka makan jjampongnya itu. Huisy!! Selera betul.
Doo Joon: Misi apa eomma?
Pn. Yoon: Misi nak satukan kamu berdua?!
Jihyo dan Doo Joon yg sedang melahap jjampong mereka itu tersedak.
Uhuk uhuk~
Semua menggeleng. Jackson mengusap belakang badan jihyo manakala Bomi mengusap belakang badan Doo Joon.
Pn. Yoon: Memang jodoh kamu berdua kuat ye?!
Pn. Song: Jadi apa keputusan kamu?!
Jihyo p.o.v.
Keputusan? Ahh!! Nak bagi keputusan apa ni?! Yess! Aku ikut Doo Joon punya keputusan?! Yakin?! Dia takkan setuju punya?! Muahahahaha!!
Jihyo: Jihyo ikut Doo Joon je?! Kalau dia tak setuju, tak setujulah?! *selamba*
End p.o.v
Doo Joon P.O.V
Jihyo: Jihyo ikut Doo Joon je?! Kalau dia tak setuju, tak setujulah?!
Doo Joon menjeling jihyo sekilas. Kelihatan jihyo sedang tersenyum sinis kepadanya?! Huh!! Aku tahulah apa dalam fikiran kau?! Huh!! Aku takkan mengalah?! Siap kau jihyo!!
End P.O.V
Doo Joon: Doo Joon setuju je eomma, appa, aunty, uncle..
Jihyo membuntang. Serius dia terkejut. Haisyy!! Sangkaan nya meleset. Kuang ajoq kau Doo Joon.
Jihyo: E.. Eo.. Eomma, j.. Ji.. Jihyo pergi toilet kejap?!
Pn. Song mengangguk. Jihyo pun berjalan pergi ke tandas perempuan.
-Tandas-
Jihyo meraup mukanya kasar. Aisy!! Geram betullah. Jihyo memandang wajahnya sekilas di cermin tandas. Kemudian, dia pun keluar dari tandas.
Apabila dia keluar sahaja dari tandas, ada orang menyambar tangannya. Jihyo terkejut. Dia memandang gerangan orang yg berani menyentuh tangan nya itu. Doo Joon.
Doo joon menarik tangan jihyo dan pergi ke tempat tersembunyi. Sampai sahaja di tempat tersembunyi. Doo joon menghempas badan jihyo kasar di dinding. Lalu mengunci jihyo menggunakan tangannya. Ini dah 2 kali jihyo kena kunci dgnnya.
YOU ARE READING
My Enemy As My Husband
RomanceJihyo adalah seorang Queenka di Partner Ship High School. Namun, dia seorang yg terkenal dgn sikap sopan santun nya. Jihyo seorang yg tak suka cari gaduh kecuali seseorang merangkap 'enemy' nya. Doo Joon seorang namja yg romantik, tetapi suka menca...