Yg author hantar part lepas tu sepatutnya 16.. Ain terlepas pandang lah.. Sorry ^^
Waktu balik sekolah
Jihyo bergerak ke kelas L dahulu. Ingat kan mahu bagitahu yg dia nak balik sekali.
5 PG
Jihyo menunggu L diluar pintu kelas L. Kelihatan L sedang mengemas ngemas beg nya itu. Murid murid yg lain sudah pun berpusu pusu keluar dari kelas.
Selepas siap mengemas barang, L segera pergi ke luar. Pintu kelas ditutup. Lepas sahaja mengunci pintu kelas, L mahu bergerak.
Jihyo: Wait, L
L memaling ke belakang. L diam.
Jihyo: Mianhae.. Hyo dah maafkan L dah! L stay kan hari ni?
L mengangguk.
Jihyo: Ermm!! Nanti hantar hyo balik boleh?
L: Hyo nak pergi mana? Doo Joon?
Jihyo: Yahh!! Jangan lah sebut nama dia?! Hyo kan kena denda. Lepas je hyo siap lakukan tugasan hyo.. Hyo nak terus balik. Ada projek nak kena settlekan?!
L pelik. Projek? Projek apa? Hesy! Lantak lah!
L: Ok! Nanti L tunggu.. Oklah! L pergi dulu..
Jihyo: Nae~
****
Bilik disiplinJihyo memasuki bilik disiplin. Semua dah ada, tinggal dia aje?!
Jihyo: Erk! Sorry lambat?! Ada hal tadi?!
Mr. JK(Jong Kook): Nae~ untuk harini?! Sya nak kamu berdua kemas, taman belakang sekolah ok!
Jihyo: What da????
DJ: Jangan mencarut boleh tak?!
Mr. JK memandang mereka. Macam macam. Jihyo mencebik. Dia mengetap bibir. Suka suki je nak tegur orang. Biarlah~
DJ: Nae~ Anything else?
Mr. JK: Nope!
DJ mengangguk faham. Jihyo dari tadi tak puas hati. Taman belakang sekolah kot? Dah lah bunga bunga, daun daun asyik gugur je kat situ. Nak suruh kemas dekat situ. Adumakkk!!
****
Taman belakang sekolah
Jihyo: Sepah giler..
DJ: Kemas je lah?! Takkan nak biarkan aje?!
Jihyo: Tak nakkk *peluk tubuh*
Doo joon memandang jihyo tajam. Geram betul lah dgn nenek sorang ni?!
Jihyo: Ok!! Ok!! Tapi aku sikit je lah ehh?! Kau punya banyak ehh.. Sebab kau kan namja! Namja banyak tenaga..
Kata jihyo terus berlari. Kelihatan Doo Joon sedang membuat riak muka tidak berpuas hati. Apahal aku? Mana aci kalau macam ni?! Kau pun namja jugak kan!!
Ehh!! Dia tomboy ok! Bukan namja. Tch!! Kau bukan gay ok! - Doo Joon.
Mereka pun mengemas taman itu. Walau pun banyak rungutan yg keluar dari mulut.
YOU ARE READING
My Enemy As My Husband
RomanceJihyo adalah seorang Queenka di Partner Ship High School. Namun, dia seorang yg terkenal dgn sikap sopan santun nya. Jihyo seorang yg tak suka cari gaduh kecuali seseorang merangkap 'enemy' nya. Doo Joon seorang namja yg romantik, tetapi suka menca...