Soğuk bir geceydi.. Genç adam kuyunun dibinde oturuyor, dalgın bir şekilde kendi yansımasını izliyordu.
"Okgu! İçeri gelebilirsin artık." ses babasından geldi. Roderick sert bir adamdı. Oğlu Okgu ise nazik ve mert bir insandı.
İçeri girdiğinde hizmetkarlar bir ziyafet hazırlıyordu. Her yer süslü püslüydü.
"Anneni al ve kapıda bekleyin. Schwarz'lar her an burada olacaklardır." dedi Roderick.
"Nasıl bu kadar emin olabilirsin?" dedi Okgu
"Bir Mektup göndermişler"
"Garret burada olsaydı keşke.. O Schwarz ailesini ço.."
"O İSMİ BENİM KALEMDE BİRDAHA SÖYLEMEYECEKSİN!!!"
"..."
Okgu sessizce kapıya çıktı.
"Aldırma oğlum baban sert bir adamdır biliyorsun.." dedi Okgu'nun annesi Liya.
"Ama neden Garrett burda değil?" dedi Okgu.
"Baban.." dedi Liya
"Onu sürgün etti!" dedi Okgu.
"..."
"O DAHA 13 YAŞINDAYKEN BABAM ONU SAVAŞA GÖNDERDİ!!! VE NEDEN? ROYLAND SCHWARZ'A ÇÖLDE ASKER LAZIM!"
"Yeter.."
"HAYIR YETMEZ!! O ADAM SAYESİNDE AĞABEYİMİ 9 SENEDİR GÖREMEDİM!!"
"Sus.."
"ÖZLEMİYORMU HİÇ OĞLUNU!!!?? PEKİ SE.."
"KES SESİNİ!!!"
Liya Okgu'ya sert bir tokat attı ve içeri girdi. Okgu sessizce oturdu veGarrett'i düşünmeye başladı. Acaba şu an ne yapıyordu?
Ve sonunda o an geldi. Schwarz sancakları uzakta görülüyordu.
- - -
Ziyafet başlamıştı, Schwarz Hanedanı Robert 2 metre boyunda geniş çaplı bir adamdı.
Baltasının üstünde küçük şekilde -Cesurluk korkmamaktan değil, korktuğun halde devam etmektir- yazıyordu."Şu senin oğlan, Okgu, çok iyi bir savaşçı." dedi Robert
"Öyledir. Kendisi birkaç gün önce 19 yaşına girdi." dedi Roderick gururlu bir şekilde.
"Hee demek öyle.. Roderick, hanelerimizin Krala karşı birleşmesi üzere oğlunu Sonbahar ovasına getirmek istiyorum. Damadım olarak."
"Demek öyle. Anlaştık. Okgu'yu Gabriel ile evlendireceğiz."
"Baba.." diye fısıldadı Okgu "Gitmek istemiyorum."
Roderick aldırış etmedi. Okgu daha önce Sonbahar ovasına hiç gitmemişti. Gabriel'i tanıyordu ama. Çocukluklarında hep iyi anlaşırlardı. Okgu onu en son Garett giderken gormustu. O zaman Gabriel daha 8 yaşındaydı.
"Gabriel!" diye bağırdı Robert. "Buraya gel!"
"Efendim baba?" dedi Gabriel
O anda Okgu Gabriel'i 9 senedir ilk defa görüyordu. Güzelliğine bayılmıştı. Yinede gitmek istemiyordu. Gabriel kahverengi uzun saçlı, orta boylu ve kahverengi gözlü genç bir kızdı. Daha 17 yaşındaydı. 12 yaşından 15 yaşına kadar babasından gizli savaş eğitimi almıştı. Robert bunu duyunca kızmamış, aksine gururlanmıştı.
"Bu Okgu." dedi Robert "Grauwolf ailesinin Mirasçısı ve 1000 kişilik birlik komutanı. Ve ayrıca onunla evleneceksin."
Aynı Gabriel'in o anki utangaç kızarması gibi Okgu da kızarmıştı.
- - -
Sabah olmuştu. Schwarz ailesi, hizmetkarları ve Okgu yola çıkmak üzereydiler. Okgu çok heyecanlıydı, aynı anda biraz da korku vardı içinde. Sonbahar ovası Usanland'a komşuydu. Sınırda durmayan bir çatışma vardı. Okgu'yu endişeleyen bu değildi ama.. Evden ilk kez ayrılıyordu.. Ve evinden yanına aldığı tek şeyler kılıcı, zırhı ve 1000 askeriydi.. Son kez arkasını dönüp uzaktan Kaleye derin bir hüzünle baktı.. Sonra yola koyuldular...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grauwolf
FantasyWolfsklippe Kalesinin Lordu olan Roderick ll.'nin Kral Usan'a karşı ettiği bağımsızlık isyanı Averia kıtasını savaş içerisine sokar. Bu savaşla büyüyüp 19 yaşına gelen Okgu çocukluğundan beri askeri eğitim almıştır ve babası Roderick onu Sonbahar ov...