Büyük Çöl Savaşı

20 2 0
                                    

Denus Royland ile konuşmak için çadırına gidiyordu. O sıra yanından Royland ın yaveri geçmişti. Elleri kanlıydı.

"Yaver. Royland nerede?"

"Çadırında.. yatıyor"

"Elin neden kanlı?" O sırada Denus elini kılıcına getirdi.

"Çünkú.. ehh.. ÖL!!!!" Yaver üstüne doğru saldırdı ama Denus kenara çekilip kılıcını çekti.

"Ne yaptın ona?" Denus öfkeliydi

"O pislik öldü. Aynen sen de onun gibi öleceksin!"

"Seni öldüreceğim yaver.."

Denus gözlerini düşmanının gözlerinden ayırmadı. Onu korkutmak için yapıyordu bunu.
Başarılıydî bu konuda. Yaverin titrediğini gördü ve zayif anında saldırdî. Kılıçları çarpışıyordu.
Denus onu öldürmek için can atıyordu. Içindeki hırs normal değildi. Denus kılıcıyla yaveri tepe kenarina kadar ittirdi. Oradan yaver tepki verince ikiside tepeden yuvarlandı.

Yerde yatıyorlardı. Yaver kalkıp Denus'un üstüne bindi onu karnından bıçakladı. Denus bağırarak sağlam bir yumruk attı. Yaver yuvarlandı ve Denus kılıcını yaverin kalbine geçirdi.

Yarasından dolayı yaverin cansız bedeninin yanına düşüp bayıldı.

--- --- ---

Robert kampa vardı. Royland ın çadırına girdi ve cansız bedenini görünce yere yıkıldı. Bir süre sessizce kardeşinin cesedine baktı. Sonra yaşlarını sildi. Içinde büyük bir nefret doğmuştu. Çadırdan çıktı ve kan izlerini takip etti.

Denus ve yaveri görünce yanına gitti.

"Royland. Onu kim öldürdü?"

Denus yaveri işaret etti. Sonra güçsüzlükten elinin düştüğünü, nefesinin ağırlaştığını hissetti.
Yavaş yavaş ölüyordu.

"Ef..endim.. Roy..un... intikamını al..ın.." Denus boş bir şekilde gökyüzüne baktı. Uzun bir nefes verdi ve canını kaybetti.

Robert oldukça öfkelendi. Denus un bedenini omzuna attı ve kampa döndü. Royland ve Denus u gömdükten sonra askerleri haberdar edip komutayı eline aldı. Haber vermek üzere Wolfsklippeye bir asker gönderdi.

"Efendim!"

"Ne oldu?"

"Bir ordu.. en az 8000 kişilik. Usanland sancağı altında... buraya varmaları en fazla bir saat alır."

"Liman kenti Yuris e bir ekip gönder! Oranın lordu Marut a Robert Schwarz ın gönderdiğini söyleyin!"

"Emredersiniz efendim!"

Robert bir duyuru yapmak üzere meydana çıktı

"Askerlerim! Usanland ordusu buraya geliyor! En fazla bir saatte buradalar! En az 8000 kişiden oluşuyor!"

Askerler arasında bir uğultu ve telaş yayıldı

"Sakin olun! Siz çöl birliği askerlerisiniz! Benle Royland bu orduyu kurarken hepinizi tek tek seçmedikmi? Siz Averia nın en iyi savaşçılarından seçildiniz! Belki sadece 900 kişiyiz ama biz kaçmayız! Biz buraya ölmek için geldik! Biz buraya ailelerimizi kurtarmaya geldik! BIZ BURAYA ÇOCUKLARIMIZA IYI BIR GELECEK YARATMAK IÇIN GELDIK!!!"

Bir coşku yayıldı ortama.

"Bu ordu kapımıza bizi öldürmek için dayandı! Onlar elimizden Royland i aldı! Hazırlanın ayakta durabilen herkese bir kılıç bir kalkan verin yaralıları güvenli yere getirin SILAHLANIN"

GrauwolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin