Yeni bir Görev

7 1 0
                                    

"OKGU mu?" Dedi Gabriel. Sesi titrekti.

"Evet.. bir süreliğine bedenini.. bedeninden kalanı geri almış gibiydi." Dedi Garrett

"Ama.. nasıl.."

"Bilmiyorum"

"Rüyalarımıza nasıl girdi peki?"

"Bilmiyorum"

"Iyi miydi?"

"Bilmiyorum"

"..onu kurtarmak için bir yol varmı?"

"Sanmıyorum"

"..mattheus"

"O daha uyanmadı.. belki o bilir."

"Tamam.."

"Uyumaya git en iyisi."

"..."

"Üzgünüm Gabe.."

"İyi geceler Garry.."

"..iyi geceler"

Gabriel yatmaya gitsede uyuyamamıştı. Aklı Okgu daydı. O iyimiydi? Kurtarılabilirmi? Peki diğer sorunlar ne olacaktı? Weiss hanesi ile Araduk krallığı savaş başlatıyorlardı. Bütün gece uyku alamamıştı.

Garrett uyumayı denemedi bile. Bütün gece oturup ne yapacağını düşündü.

--- --- ---

Aradan günler geçti. Flammenburg'a varmışlardı. Kapıda kendilerini Jade karşıladı. Onlara dinlenmek için oda sundu ve Garrett ile konuşmaya çekildi.

"Neler oluyor Jade?"

"Babamı öldürdü. Ne yapayım? Kolumu sallaya sallaya gezineyim mi?"

"Averia yeterince savaş görmedi mi? Siyasal yolla çözüm bulmak çok mu gücüne gider?"

"Babamı öldürdú diyorum sana Garry. Weiss hanesi Kuzeyden geldi. Bilmeni isterim ki biz dökülen kanı yerde bırakmayız. Grauwolf hanesi anlamaz bu işleri. Basit batılılarsınız."

"Babam batılı olsada sadece batıya değil, kuzey ile doguyada onlarca yıl hükmetti. Son dostlarını küçük düşürmek akıllıca mı sence?"

"Son dostlar.. neden son dostlar?"

"Tüm hanelerinin yanında duracağını sanıyorsan yanılırsın Weiss. Sana yemin etmeyen haneler Araduk tarafına geçecekler."

"Neden?"

"Çünkü siyasi ve askeri gücü bizi kat kat aşıyor."

"Ne demek istiyorsun?"

"Araduk krallığını yenme şansımız düşük."

"Düşük.. düşük.. demekki şans var."

"Evet.. var. Ama önce James ile görüşmemiz lazım."

"..tamam"

"Murien-Averia birliği kurulacak, bu savaş başlatılmayacak."

"..."

"Ama James cezasını çekecek."

"Savaş olsa da kazanırız Garry.. birkaç sene.."

"Ne? Bu savaş en az 20 sene sürebilir. Bu savaş olmamalı."

"..nasıl istersen"

Weiss arkasını döndü ve 'çık' dermişcesine elini salladı. Garrett bu durumdan öfkelenmişti. Ama çıkıp James e bir mektup yazdı.

--- --- ---

Aradan 2 ay geçti. Mattheus hala uyanmamıştı. Garrett yatağından kalkıp dışarı baktı. Şaşırmıştı. Uzakta Araduk sancaklarindaki kraliyet karavanı gözüktü. James mesajı almış ve görüşmeye gelmişti.
Kapılara askerler donatılmıştı.

--- --- ---

James, Garrett ile Weiss masaya oturmuş konuşmaya başladılar. Gece olmuştu.

"Öncelikle, geldiğin için sağol James." Diye başladı Garrett.

"Evet.. james.. sağol!" Weiss öfkeden titriyordu.

"Nazikliği bırak. Konuya gel." Dedi James

"Bu savaş başl.." diyordu Garrett

"Babamı neden öldürdún?" Diyerek sözünú kesti Weiss.

"Ne dedin?"

"BABAMI NEDEN ÖLDÜRDÜN!!!" Diyerek kilicina sarıldı Jade.

"Dur!" Dedi Garrett

"Babanı öldürdüm çünkü.. bilmem.. sevmedim"

"Garrett.. çık" dedi Weiss

"Ne? Hayır"

"ÇIK"

"HAYIR"

"Garrett.. güven bana"

O sırada pencereden iceri ay ışığı yansıdı. Tam da Weiss ın üstüne. O sırada Garrett in aklına Okgu nun dedikleri geldi. "Işığın karanlığa çarptığî vakit, yoldaşın belli olacak." Garrett yoldaşını bulmuştu. Susarak odadan çıktı.

"James, bu yaptığın sadece bana değil, kuzeye değil, tüm Averia kıtasına savas ilanı."

"Güçsüzsünúz, fakirsiniz, cahilsiniz, biz ise 'kral Weiss' sizden üstünüz. Seni kendi ellerimle boğacağım, ellerimin arasında hayatınîn söndüğúnü bizzat kendim izleyeceğim!"

"Weiss hanesi bugün itibariyle resmi olarak Araduk krallığına savaşı ilan etmiştir."

"Hih.. kazanamayacağın bir savaş."

"Sen öyle san."

"Kendine neden bu kadar güveniyorsun Weiss?"

"Çünkú.. yılanın kafasî elimde."

"Ne.. demek istiyorsun?"

O sırada içeri askerler girdi. James in kılıcını alip ellerini bağladîlar.

"Bunu yapamazsın Weiss!"

"Yaparım.. bu savaş.. elimde"

"...öleceksin"

"KRAL JAMES ARADUK II. AN İTİBARİYLE WEİSS HANESİNDEN KRAL JADE WEİSS TARAFINDAN ESİR ALINDINIZ.. zindana atın."

"Dur! Bunu sen planlayamazdın! Kimin işi bu?"

"Doğru.. ben yapamazdîm. Garrett bu fikri ortaya çıkardı."

"Efendim. Araduk askerleri ne olacak?" Diyerek araya atladı bir asker.

"...öldürün hepsini"

"BUNUN İÇİN KELLENİ ALACAĞIM JADE!!!!!!"

James in sesi gittikçe uzaklaşıyordu.
Kaleye 400 araduk askeri getirmişti. Hepsi hızlı bir şekilde öldürüldü.

Garrett kendine kötü bir düşman yarattığınî bilsede Okgu nun sözüne güveniyordu. Savaşı kazanmak için herşeyi yapacaktı. Bu onun için yeni bir Görev idi.

--- --- ---

Genç adam yıpranmıştı, gözlerini açtığında ışıkların kaybolduğu, karanlık bir yerdeydi. Ruhlar diyarındaydı.

--- --- ---

GrauwolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin