Okgu, Roderick in ölümüyle artık Wolfsklippe nin lorduydu. Artık aldığı kararlar kesinleşecek, Grauwolf ve Schwarz hanesine hükmedecekti. Lordluğunu ilan etmek için Wolfsklippe ye yola koyulmuştu.
"Lordum." dedi Gabriel
"Saçmalama Gabe.. Bana lord mord deme lütfen." dedi Okgu
"Şaka yapayım dedim. Lordluğunu ilan ettiğinde.. İlk kararın ne olacak?"
"Garrett.. Garretti buraya getireceğim"
"Orada mı kalacağız yoksa Sonbahar ovasına dönecekmiyiz?"
"Kalmak isterdim. Ama anıtlarla işim var. O yüzden geri döneceğiz."
"Uzun süre kalacakmıyız?"
"Hayır. Bir hafta veya daha az."
"Orayı sen yokken kim yönetecek?"
"Seçtiğim kişi"
"Sen iyimisin peki?"
"Tabiki. Neden olmayayım ki?"
"Baban öldü. Bu yeterli değilmi?"
"Babam iyi bir baba değildi. Onu sevmiyordum."
"Ama baban sonuçta"
"Benim babam Robert değildi. Beni büyüten annem oldu."
"Anlıyorum.."
"Annem ve kardeşim Wolfsklippe yi yönetecektir.. İnanıyorum."
--- --- ---
Wolfsklippeye varmışlardı. Okgu ilk annesine, sonra da kardeşine sarıldı.
Liya ağlamaya başlamıştı. Okgu geldiği için ziyafet hazırlanmıştı.
Liya düğüne gelememişti. Bunun için çok üzgündü.
Düğünü ve olanları anlatmışlardı. Ayrıca Okgunun gideceğini ve onların
Burayı yöneteceğini söylemişlerdi.Ziyafet bitince Okgu duyuru yapmak için balkona çıkmıştı. Halkın toplanması çok
sürmemişti. Halk Okguyu pür dikkat dinliyordu."Halkım. Roderick in ölmesiyle artık lordunuz benim."
Halk coşkuyla bağrışıyordu.
"Yeni lord olarak Roderick tarafından verilen sürgün emirleri geri alınacak,
mahkumlar yeniden yargılanacaktır."Bu Okgunun ilk emriydi. Tek kalan işi çöl birliğine bir mektup göndermekti.
--- --- ---
Okgu mektubu gönderdikten sonra kendisinin sırtından bir yük kalkmıştı.
Bu onu çok rahatlatıyordu. Mektupta:"Wolfsklippe lordu Okgu Grauwolf'un emriyle:
Çöl birliğinden Garrett Grauwolf Wolfsklippe kalesine geri çağrılmıştır.
Emre uyulmaması takdirinde bir keşif ekibi gönderilecek, çöl birliğine yeni
komutan atanacaktır. Sorumlu olarak tutulan komutanın rütbesi düşürülecektir.Ayrıca çöl birliği hüküm yetkisi tamamıyla Lord Okgu Grauwolf'a aittir.
Mektubu taşıyan şahıs aracılığıyla bir hafta içerisinde cevap mektubu
gönderme süreniz vardır."Altında Okgu nun imzası ve Grauwolf mührü var idi.
--- --- ---
Gece olmuştu Okgu tam yatağına yatacaktıki yardımcısı kapıyı tıkladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grauwolf
FantasíaWolfsklippe Kalesinin Lordu olan Roderick ll.'nin Kral Usan'a karşı ettiği bağımsızlık isyanı Averia kıtasını savaş içerisine sokar. Bu savaşla büyüyüp 19 yaşına gelen Okgu çocukluğundan beri askeri eğitim almıştır ve babası Roderick onu Sonbahar ov...