Garrett ile diğerleri Flammenburg a varmak üzereydiler. Orada onları Jade Weiss karşılayacaktı.
Garrett, Veha ve Gabe at arabasında oturuyordu. Garrett her zamanki gibi düşüncelere kapılmış gün batımını izliyordu. Veha omzuna yaslanmış ona eşlik ediyordu. Gabriel ise uyuyordu. Sonunda Garrett sessizliği bozdu.
"Çok güzel değilmi?"
"..evet"
"Insan bütün sorunlarini unutuyor."
"Keşke o sorunlar olmasaydı.."
"..keşke"
"Ailemi özlüyorum Garry.."
"Bende.. bende.."
"Birkaç zalim nasıl olur da bu kadar aileyi dağıtır.."
"Haklısın.."
"Schwarz hanesi yok oldu.. Weiss hanesi içinde hükümdarlık kavgasi yeni bitti, Grauwolf ailesinin son üyeleri sen ile Grayden siniz.."
"Yanlış.. sen ile Gabriel de artık Grauwolf sunuz.."
"Doğru.."
"Okgu burda olsaydı.."
"Biliyorum.. bize babalık eder, bizi azarlardı."
Bir an ikisi de gülmeyi başarmıştı. Uzun zaman olmuştu içten güleli.
"Anlamadığım da o iste Garry. Ağabeyi sensin.. ama sanki o daha yaşlıydı" dedi Veha gülerek
"Haklısın.. o hep babamin nazik gali gibiydi." Dedi Garrett
Gülmeleri yavaşça durdu ve Gabriel uyandı.
"Ne oldu? Neden gülüyorsunuz?"
"Günaydın prenses" dedi Garrett
"Günaydın.. gunaydinda.. ben bir soru sordum."
"Hiç öyle gülüyorduk."
"Neyse.. çok.. garip bir rüya gördüm."
"Anlat istersen"
"Okgu.. yanima geldi. Her yerinde kan vardı ve yaralar içindeydi. Yüzünün bir yarısı simsiyah bir gölge gibiydi. Elimi tuttu."
"Ee? Devamı"
"Sanki.. zamanı yok.. peşinde biri varmışçasîna hızlî konuştu. Nefes nefeseydi. Bana baktı ve 'Gabe! Beni iyice dinlemelisin!' Dedi. Sonra tam birşey diyecekken ortadan kayboldu ve tuttuğu elimde bir taş ve kan vardi."
"Sonra?"
"Sonra uyandım"
"Bu.. çok garip bir rüya"
"Evet.."
"Heey! Grayden! Burada kamp yapıyoruz!"
"Tamamdır Garry."
Durdular. Ormanın içindeydiler. Karanlıkta odun toplayıp ateş yaptîlar. Grayden onların yanında durmamıştı. Konuşmayı sevmezdi. Şarabınî alîp ırmak kenarında bir yere oturmuştu. Su ay ışığını bir ayna gibi yansıtıyordu.
Garrett ile diğerleri konuşmaya devam ettiler.
Konuştukları çok konu vardı. Okgu dan başlayıp Mattheus a kadar herşeyi konuştular.Sonra yatmaya gittiler.
--- --- ---
Geceydi. Garrett ile diğerleri uyuyordu. Birden Garrett uyandı. Boğazına bir cisim doğrultulmuştu. Bir hançerdi bu cisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grauwolf
FantasyWolfsklippe Kalesinin Lordu olan Roderick ll.'nin Kral Usan'a karşı ettiği bağımsızlık isyanı Averia kıtasını savaş içerisine sokar. Bu savaşla büyüyüp 19 yaşına gelen Okgu çocukluğundan beri askeri eğitim almıştır ve babası Roderick onu Sonbahar ov...