Capitolul 3

405 19 3
                                    

Pustiul o luase inainte entuziast, tatal lui urmandu-i exemplul, eu ajungand sa ma iau dupa ei. Ma asez sfioasa la masa si remarc ca respectivul nu era singur la masa...avea cu el o pisica albastra....da...albastra.

-Multumim ca ne-ai primit la masa. Suntem recunoscatori! spun eu zambindu-i cald.

-Cu placere! Oricum trebuia sa-mi plateasca cineva nota, nu? intreaba el razand.

-Ce-a facut? intreaba tatal pustiului mirat.

-Scuzati-l! Doar glumeste! Natsu fara glume nu mai e Natsu. spuse pisica aceea albastra. Natsu...imi suna cunoscut.

-Woah! Chestia aia vorbeste! spuse uimit pustiul.

-El e Happy! Nu e o chestie, e o pisica. spuse baiatul cu par roz.

-Sunt o pisica! spuse Happy.

-Mda! Sa facem prezentarile pentru ca...inafara de acea pisica, eu nu cunosc pe nimeni. spun eu incercand sa grabesc conversatia.

-Eu sunt Suruko iar acesta e fiul meu, Ushio. Dupa cum am mai spus, eu sunt cel care a venit la ghilda voastra pentru a va cere ajutorul. Spuse acel barbat.

-Eu sunt Natsu! Dar presupun ca nu aveati nevoie sa stiti...de vreme ce nu ne vom mai intalni niciodata. spuse el scarpinandu-si ceafa.

-Ok...pai spuneti-mi mai multe. Despre ce e vorba? Ce trebuie sa fac? spun eu incercand sa intru in paine.

-Da! Pai, acest om spune ca nu ne va lasa in pace pana cand Salamander nu va veni sa lupte cu el.spuse Suruko. La auzul acestor vorbe, Natsu se incrunta. Am decis sa nu iau in seama acest gest, de altfel nesemnificativ, si l-am lasat pe Suruko sa continue.

-Continuati! spuse Natsu. Acest gest m-a uimit putin. De ce ar vrea Natsu sa asculte povestea?

-Scuza-ma Natsu dar, de ce vrei sa asculti asta? il intreb ca o pisaloaga.

-Pai..mi se pare interesant! Deci...spuse el frecandu-si ceafa din nou.

-Din cate am inteles, acest Salamander e un Dragon slayer. Din cate stiu, acestia au disparut de cateva secole. Si dragonii la fel, deci alti dragoni slayeri nu mai au cu. sa apara. spun eu serioasa.

-Asta a fost primul lucru pe care i l-am spus cand am aflat ce doreste...dar nu-l intereseaza.

-Dar de ce pe voi, niste oameni nevinovati? intreaba Natsu, luandu-mi vorbele din gura.

-Spune ca e convins ca daca va tortura un sat, acest Salamander va afla si va veni sa ne salveze.

-Deci va foloseste ca momeala...spuse Natsu intrigat.

-Ma scuzati, dar trebuie sa merg la toaleta...revin imediat. spuse Suruko ridicandu-se de la masa.

Dupa ce acesta pleca, Ushio a inceput sa vorbeasca si el:

-Hey Lucy, Natsu...daca voi ati fi Salamander si ati afla toate astea, unde l-ati chema pe acel timp ca sa luptati? intreaba el entuziasmat.

-Hmm...nu stiu. spun eu dezorientata. Dar tu, Ushio?

-In centrul satului, desigur, ca sa vada toata lumea cum ia bataie. spuse el mandru.

-Dar tu Natsu? continua Ushio. Ma facu si pe mine curioasa, nu stiu din ce motiv.

-Foarte simplu...l-as provoca-

-Gata! M-am intors! aparu Suruko de nicaieri.

-Natsu, continua! Unde? Unde? intreba incitat Ushio.

-In padure. spuse Natsu sigur pe el.

-Ha? In padure? De ce? intreb eu total descurajata.

-Departe de localnici...poate fi periculos. Mai e un motiv pentru care es lupta acolo...dar asta nu vi-l pot spune acum. zambi el increzator. Acum trebuie sa plec. Hai Happy! Uitati aici banii pentru partea mea de consumatie.....ne mai vedem. spuse el facandu-ne cu mana. Dupa ceva timp, cand insfarsit ne-a venit comanda, de-afara se auzira strigate.

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum