Din perspectiva Erzei
-Bine toata lumea...Gildarts ne-a creat o deschidere...sa profitam de ea. Inainte! strig incepand sa alerg.
-Urmati-l pe Gildarts! striga Jura.
-Dati de stire daca aflati pozitia lui Zeref. strig eu.
-Acolo! Dupa cum era de asteptat...e unde poate fi pazit mai bine, in mijlocul trupelor. striga Kagura.
-Bine...acum devenim seriosi! striga Gildarts lovind aerul din fata sa, dupa care se forma o carare pana in fata lui Zeref. Sa o spun cu alte cuvinte, cu acea lovitura a zburat toti soldatii ce erau intre noi si Zeref.
-Acum! Jura!Minerva!
-Ha!
-S-a-nteles! striga Minerva dupa ce fu ridicata la cativa metri in aer, dupa care ne teleporta pe toti 4.
-Ce ati facut? intreba Zeref uitandu-se-n jur plictisit.
-Te-am separat de turma. raspunse Kagura.
-Planul tipic...divizeaza si distruge...si eu care credeam ca sunt ceva creiere in tabara voastra. spuse el plictisit.
-Am intarziat? se auzi o voce.
-Nu...ai ajuns la timp Gray. spun calma. Mest, multumesc ca l-ai adus.Flashback
-Warren! Warren! Ma auzi? Warren! urla in strafundurile mintii mele incercand sa creez o legatura telepatica.
-Spune Erza! aud raspunsul lui Warren, semn s-a legatura s-a creat.
-Am ceva sa te rog. Poti vorbi cu cineva? intreb asteptand un raspuns favorabil.
-De cine ai nevoie? intreba el dandu-si seama ca am un plan.
-Gray se indreapta spre Avangarda. Vreau ca tu sa vorbesti cu Mest sa-l aduca aici, in Ultima Baricada. De fapt, nu. Sa-l aduca in locul in care ma voi afla eu in acel moment.
-Am inteles! spuse el dupa care intrerupse legatura telepatica.End flashback
-Perfect...inca un idiot s-a alaturat. spuze Zeref ridicandu-si cu sila mainile.
-O sa-l ucid! striga Jura.
-Tocmai asta e problema voastra! spuse Zeref.
-Pardon!? strigam toti 3 la unison.
-Vreti sa ma ucideti, nu? Pai asta inseamna ca ai adus cei mai buni luptatori cu tine, nu Titania Erza?
-Ce vrea sa insemne asa?
-Inseamna ce trebuie sa însemne. V-ati lasat coechipierii descoperiti. Cei mai buni luptatori din tabara voastra sunt aici, cu mine...in timp ce cei din tabara mea sunt inca acolo...gata sa mature gunoaiele pe care voi le numiti camarazi. spuse el atat de plictisit si de relaxat.
-Nu ne lua drept prosti! Normal ca am lasat intariri acolo.
-Cati? 2-3 oameni? Nu se pot compara cu elita mea de 12.
-12!? strigam toti.
-Doar atat? se auzi o voce dupa care o caldura infernala se simti.
-Natsu!? strigam toti.
-Te-ai gandit sa ne vizitezi? intreb bucuroasa.
-Nu te bucura...nu stau mult. spuse Natsu zambind.
-Unde ai fost pana acum? intreb.
-Sa spunem ca m-am ocupat de implinirea ultimei dorinte a unui batran. spuse el trist.Flashback
Din perspectiva lui Natsu-Totusi, vreau sa faci ceva. E o sarcina pe care vreau s-o indeplinesti! Esti singurul care poate!
-S-o...indeplinesc...singurul? intreb confuz.
-Da...e ceva important. spuse el ingrijorat.
-Ce s-a intamplat? intreb.
-Inainte de toate vreau sa stii ca eu nu mai sunt. Aceasta conexiune telepatica e ultima mea urma de existenta. Auzind asta, am simtit cum imi fuge pamantul de sub picioare, ca-mi cade cerul in cap...Igneel...tatal meu...nu mai e!?
-Ce tot spui acolo!? strig nervos.
-Te rog lasa-ma sa termin. Timpul ne este limitat. E adevarat ca eu nu mai sunt insa tu inca traiesti. De aceea as vrea sa faci ceva pentru mine. E vorba despre Acnologia. Trebuie sa-l invingi...trebuie sa termini ce eu nu am fost in stare sa termin. Stiu ca doar arunc povara pe umerii tai dar Acnologia trebuie oprit.
-Cine e Acnologia? intreb incercand sa ma calmez.
-Acnologia s-a autoproclamat regele dragonilor. In esenta, el este un ucigas de dragoni. Dar a ucis atat de multi dragoni, le-a baut sangele, s-a scaldat in sangele lor, incat a devenit el insusi un dragon.
-Si de ce trebuie oprit?
-Vrea sa-i distruga pe ceilalti ucigasi de dragoni.
-Mai am doar o intrebare: tu ai luptat cu el pentru a-l opri...deci, pentru a ma proteja pe mine si pe ceilalti ucigasi de dragoni?
-...
-Am inteles! spun trist. Te poti odihni in pace! Lasa tot pe mine! continui incercand sa zambesc.
-Natsu...un lucru inainte sa dispar...cauta-i, gaseste-i pe ceilalti dragoni slayeri...fiti o echipa de neinvins. Protejati-va unul pe celalalt. Deveniti puternici!
-Tata...
-Inca ceva...ti-am lasat un cadou...fa-l sa evolueze.
-Ce!? strig.
-E puterea regelui dragonilor de foc! Cultiv-o! Fa-o sa creasca! Insusesteti-o!
-Tata! Iti jur ca Acnologia va fi infrant! strig eu plangand.
-Si acum la sfatsit Natsu, vreau sa-ti impartasesc dorinta mea cea mai mare: Sa nu ma urmezi prea devreme!
-Tata...Tata! Igneeeeeel!End flashback
Ceau ba! Nu stiu ce sa scriu aici! Am incercat sa fac capitolul asta putin mai trist...nu stiu daca mi-a iesit. Dar sper ca va placut!
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.