Capitolul 23

151 11 4
                                    

Cele 6 luni aproape s-au scurs. Defapt, asta e ultima noapte...noaptea dinaintea furtunii. Multi au crezut ca Zeref ne-a acordat acele 6 luni pentru a ne pregati pentru ce avea sa urmeze. Sa ne anetrenam, sa pregatim o strategie de contra atac. Totusi, ne-a aratat ca ne inselam. La putin timp dupa declaratia de razboi a atacat consiliul. A distrus cladirea, a ranit membrii consiliului, totusi s-o spun altfel, a distrus grinda de sustinere a taberei noastre. Cu ajutorul consiliului, razboiul era in favoarea noastra. Nu mai spun ca celelalte ghilde au insistat sa ne ajute. Acum, fara consiliu, multi se tem ca vom pierde. Gray a plecat la putin timp si ,asemeni lui Natsu, nu a lasat nicio informatie, nimic. Laxus tot nu s-a intors. Si...poate e prima data cand spun asta, dar avem nevoie de Gildartz. Oare stie ce se intampla? Va veni sa ne ajute? Am ramas fara consiliu si fara 4 magicieni pretiosi... si Jellal a plecat sa imprastie planul elaborat de primul maestru celorlalte ghilde.

Revenind, in acest moment, toata lumea isi ocupa locul bine stabilit de primul maestru prin planul pe care l-a ticluit. Fiecare ghilda are un loc bine stabilit. Unele ghilde au fost amestecate. Unii ar spune ca ar fi imposibil insa primul maestru, in aceste 6 luni, nu numai ca a creat un plan dar a si studiat fiecare magician in parte din fiecare ghilda. Acest lucru a avut ca scop o asezare strategica cat mai buna. Avand in vedere ca-i vom astepta in 3 randuri (Avangarda, Forta de mijloc, si Ultima baricada), ea avea nevoie sa stie unde va fi fiecare mai bine amplasat, mai avantajos. Pe langa cele 3 randuri( cand spun randuri vred ca se intelege ca ma refer la trupe ce au sute de magi), mai sunt si fortele de aparare, ce asteapta gata de lupta in fiecare port al regatului. Erza a poreclit aceasta grupa " Forta de intampinare". Aparent, eu sunt in "Forta de intampinare". Se pare ca aici sunt pusi cei slabi. Cand am aflat asta, m-a durut. Cei slabi sunt pusi la inaintare pentru ca inamicul ii va lasa pe cei puternici la urma, in fata stand soldatii de rand. Deci, si noi i-am pus pe cei puternici in spate. Nu am fost separati foarte tare. Mira, Erza, Jellal, Minerva, Kagura,Jura, Lion(din Lamia Scale) si altii pe care nu cred ca e cazul sa-i enumar sunt in Ultima Baricada. Elfman, Lisanna, Cana, Max, Tobi( din Lamia Scale) Milliana si altii sunt in forta de mijloc. Eu, desi sunt in "Forta de intampinare" pot sa ma retrag pana in Avangarda daca consider ca e nevoie. Totusi, mai e si centrul de comanda. Acolo sunt maestrii, Levy, Hibiki, Warren. In principiu, cei ce-si pot folosi capul intr-o maniera calma, luand decizii fara stres. Cei care pot transmite informatia mai departe.
-Lucy! Asteapta-ma te rog! aud vocea Juviei.
-Juvia!? Ai fost repartizata aici? intreb surprinsa.
-Da! Am zis sa nu te las singura! spuse ea zambindu-mi.
-Adica ai avut de ales? intre mirata.
-Nu...doar ca te-am vazut si am venit la tine. spuse ea dupa care incepu sa mearga.
-Si...cum e fara Gray? o intreb.
-Te-as putea intreba acelasi lucru...Natsu lipseste de mai mult timp decat Gray.
-Ce!? Eu si Natsu...nu, nu! Nu! Chiar nu! spun agitata.
-Aham...si soarele e albastru...revenind...ii duc lipsa lui Gray. Stiu ca nu m-a acceptat niciodata si cred ca nu o va face niciodata dar asta nu ma opreste sa-l iubesc. Si in acea misiune, a avut unele gesturi ce m-au facut sa cred ca poate ar fi ceva intre noi...sau poate era doar baiat de treaba iar eu imi fac iluzii. spuse ea trista. Vazand-o asa...nu am putut sa tac..
-Gray!? De treaba!? Cati Gray cunosti? intreb amuzata incercand sa-i induc o stare de buna dispozitie.
-Deci...
-Poate...nu stiu. Nu-l cunosc atat de bine incat sa-ti spun sigur, dar nu-mi amintesc ca Gray sa fi fost dragut cu cineva. Acum haide, aproape am ajuns.

Ceau ba! Ei, uite! Asta e un capitol scurt...scuze...n-am avut inspiratie. Sper ca va placut si ca o sa ma "injurati" in comentarii...cu privire la capitol, bineinteles. 👍⬇

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum