Capitolul 11

247 17 0
                                    

Stateam impietriti in fata daramaturilor ce, azi dimineata alcatuiau ghilda. Toti priveau oripilati, fara ca nimeni sa spuna nimic. Doar priveam. Maestrul se apropie de steag, il ridica, se uita nervos la acel steag si deodata striga:
-Phantom Lord! Pe asta o vei plati!
Phantom Lord e o ghilda rivala ghildei noastre. Desi se cred mai buni in tot si toate, maestrul a hotarat ca Fairy Tail nu are de ce sa se oboseasca sa le arate contrariul.
-Batrane! Mergem dupa ei! striga Gray caruia i s-au alaturat Erza si reatul ghildei.
-Nu putem...
-De ce? intreb strigand revoltata.
-Am fi descalificati automat din Marile Jocuri. Nu vom face nimic, momentan. spuse el incercand sa se calmeze.
-Dar maestre...incepu Erza.
-E doar o cladire! izbucni maestrul. E doar o cladire ce poate fi reconstruita...ceea ce e important este ca niciunul din voi sa nu fie ranit. O ghilda nu este o cladire...este un grup de persoane, o familie. Ei ne considera josnici pentru ca nu le raspundem provocarii...ei bine, eu spun ca ei sunt cei josnici caci au avut "curajul" de a ataca ghilda cand nu era nimeni acolo ca s-o apere...
-Maestre...spun eu lacrimand.
-E decizia mea finala. striga maestrul dupa care pleca.

Dupa asta, cu totii am mers la casele noastre. Eram demoralizati, tristi, eram la pamant. Totusi, maestrul are dreptate. Nu putem sa ne luptam cu ei...ne-am pierde locul la jocurile magice. Cred ca-l voi vizita pe Natsu maine...oricum...se pare ca nu mai am de unde sa iau slujbe. Eram atat de trista incat m-am pus in pat pur si simplu in speranta ca voi adormi.

Dimineata am pornit-o spre academie. Nu e departe dar ieri maestrul a insistat sa fim teleportati de Mest. Si cum spuneam, am dat-o pe plimbare. Tot drumul m-am gandit cum sa fac sa-i dau veste lui Natsu...adica, cum va reactiona. E nou, deci poate nu da doi bani pe ghilda...nu stiu! Ii voi spune oricum ar fi! Tot drumul m-am gandit la asta. Si asa, nici n-am observat ca mai am putin si ajung. Intru in curtea academiei unde ma asteptam sa-l vad pe Natsu cum se antreneaza...nu...am intrebat cativa oameni ce stiu de el si raspunsul nu s-a rodicat la nivelul asteptarilor mele...ce credeati ca facea? Nu, nu asta! Dormea...normal ca am dat busna si l-am trezit.
S-a ridicat in capul oaselor, a inceput sa se frece la ochi, sa uitat epuizat la mine si a spus:
-Du-te acasa! spuse el panandu-se inapoi in pat.
-De ce? intreb revoltata.
-Vreau sa dorm...spuse el intorcandu-se cu spatele la mine.
-Trezeste-te! spun sacaitoare.
-Du-te si antreneaza-te! Se apropie marile jocuri magice. spuse el punandu-si capul sub perna.
-As...as face-o daca as putea! spun trista. Cand auzi ce-am spus, isi scoase capul de sub perna, se puse pe marginea patului si ma intreba cald punandu-si mana dreapta pe umarul meu:
-Ce s-a intamplat?
-Pai...e greu sa-ti spun asta dar...ghilda Phantom Lord a distrus cladirea ghildei noastre. Si ce doare cel mai tare, nu putem face nimic. In caz contrar, am fi descalificati din competitie...am pierde fara ca macar sa luptam. spun trista dupa care el isi ia mana de pe mine iar cu cealalta, pe care a folosit-o sa se tina de una din scandurile ce alcatuiau suportul saltelei patului, a distrus efectiv scandura, strangand-o-n pumn.
-E doar o cladire! spuse el ridicandu-si privirea din pamant astfel aratandu-si zambetul.
-Natsu..
-Poate fi reconstruita, nu? Totul va fi bine! spuse Natsu pastrandu-si zambetul.
-Natsu...spuse Happy ingrijorat.
-Bine Lucy, acum ca m-ai trezit, merg sa ma antrenez. A mai aparut un lucru de facut la jocurile magice...sa le-o platim celor din Phantom. Acum du-te acasa! spuse el strangandu-si pumnul ambitios.
-Ce? De ce sa merg acasa? intreb revoltata. Parca mi-ai zis sa ma antrenez...
-O poti face acasa! Antrenamentul meu e ceva secret. Nu vreau sa afle nimeni de el. Iti spun doar atat: Vom castiga marile jocuri, le-o vom plati celor din Phantom si vom face pe cei din Sabertooth sa regrete. spuse el dupa care iesi pe usa.
-Pa Lucy! spuse Happy dupa care-l urma. Ce pot sa fac acum? Presupun ca voi merge acasa. Totusi, ca sa ajung acasa, trebuie sa trec prin centrul orasului...o sa-mi amintesc ziua asta toata viata mea...cand am trecut pe acolo, o multime de oameni s-au adunat langa catedrala Kardia. De curiozitate m-am apropiat pentru a vedea ce se intampla. Ce am vazut m-a lasat fara cuvinte...era Mira, atarnata de un stalp, dezbracata. Era acoperita doar de un steag al Phantom Lord. Era plina de lovituri si rani...inconstienta, era o imagine de cosmar.
-Cine i-a facut asta surorii mele? se auzi vocea nervoasa a lui Elfman din spatele multimii. Deodata maestrul aparu langa mine. Se uita cu disperare la Mira si spuse:
-Dati-o naibii de competitie...niciun parinte nu poate sta cu mainile-n san cand copii sai sufera...vreti ca zanele sa va arate ce pot? Veti vedea voi, Phantom Lord! striga maestrul. Dupa asta, Elfman si Gray au dat-o jos pe Mira dupa care Gary o acoperi cu camasa lui iar Elfman o cara. Cei din ghilda care erau prezenti au plecat cu maestrul. Se pare ca planul de bataie nu implica decat sa-i atacam cu toata puterea noastra, fara niciun plan. Atacul avea sa fie dimineata urmatoare. Va fi o noapte lunga...

Noaptea a trecut pe nesimtite. Toti eram gata sa plecam spre lupta constieti de faptul ca ne vom pierde dreptul de a participa la marile jocuri. Levy a ramas sa aiba grija de Mira. Totul era decis. Am pornit spre lupta ce urma sa le arate celor din Phantom ca, cu zanele nu-i de joaca. Insa....cand am ajuns la ghilda Phantom Lord...cladirea ardea. Treaba era deja facuta...ghilda era distrusa, membrii ei erau la pamant iar maestrul lor agatat intr-un copac. Noi priveam uluiti flacarile ce mistuiau cladirea...usor usor, flacarile incepeau sa formeze cuvinte...acele cuvinte erau:"E doar o cladire".
-Ho ho...dar stiu ca va luat ceva sa ajungeti! se auzi o voce. Dupa care cineva sari din copacul in care era agatat maestrul ghildei Phantom Lord. Era Natsu...Natsu de unul singur...a invins o intreaga ghilda...luandu-l in calcul si pe maestru?!
-Natsu....cum ai? intreba maestrul.
-La ce va statea capul baieti? Puteati fi scosi din competitie. spuse el cicalitor.
-Dar tu? Acum ca ai distrus complet Phanton Lord, nu vom mai putea participa. spuse Gray sacaitor.
-Pardon...cred ca gresiti. Nicaieri nu scrie ca nu puteti participa. spuse Natsu zambind.
-Ce vrei sa zici, Natsu? intreba Erza nervoasa.
-Voi nu ati facut nimic...eu am facut.
-Dar tu faci parte din Fairy Tail.
-Ba nu...directorul academiei m-a pus sa-mi sterg insemnul Fairy Tail...deci, nu apartin niciunei ghilde. Cu alte cuvinte...
-Fairy Tail a ramas nepatata! spuse maestrul uimit.
-Bine spus bunelule! Acum, trebuie sa ma intorc la academie pana nu-si dau seama c-am plecat! Mest, ma ajuti? intreba el frecandu-si ceafa.
-Hai sa mergem! spuse Mest dupa care cei doi se teleportara.

Ceau ba! Cum o mai duceti? Ca intodeauna, sper ca va placut...c-o sa-mi dati o parere-n comentarii...si poate sa si votati....zic si eu :3

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum