Insfarsit am plecat de la Erza. Eu a trebuit sa ma intorc la mine pentru a-mi face bagajul. Insa Natsu il avea deja facut asa ca a continuat sa doarma. De asta s-a pus inapoi in pat...stia ca trebuie sa merg acasa pentru a ma pregati de plecare...ma simt stanjenita. Oricum, mi-am lregatut bagajul, m-am intors la Erza, i-am trezit pe Natsu si Happy si am plecat. De cand am plecat acum 5 minute, ma tot gandesc la un subiect de discutie ce ne-ar ocupa niste timp.
-Natsu, crezi ca vei ajunge la Marile jocuri magice? intreb plictisita.
-Marile ce? intreba el vazandu-si de drum.
-Marile jocuri magice...o competitie intre ghildele de magicieni, ce hotaraste cea mai puternica ghilda.
-Credeam ca sunteti cea mai puternica ghilda...e nevoie sa participati? intreba el surprins.
-Pai...o parte din oameni ne considera cea mai puternica ghilda, desi noi nu am participat niciodata. Cealalta parte considera ca ghilda Sabertooth e cea mai puternica, fiindca ea participa in fiecare an si castiga de fiecare data, zdrobind la propriu restul ghildelor participante.
-Asta e groaznic. Dar de ce ma intrebi de jocurile magice daca noi nu participam? intreba el nervos.
-Anul asta vom participa. Maestrul a hotarat ca nu mai poate sta cu mainile-n san si ca cineva trebuie sa le bage mintile-n cap. Aceia vom fi noi, Fairy Tail. spun ambitioasa.
-M-am aprins! Voi participa si-i voi face sa regrete!
-Nu te aprinde asa repede. Nu participa efectiv ghilda, ci o echipa formata din 5 membri ce apartin ghildei noastre. Fiecare membru al echipei va fi ales de maestru.
-Atunci voi face in asa fel incat sa fiu ales. Voi intra in echipa si voi aduce victoria ghildei noastre, totodata facandu-i pe tipii aia sa le para rau ca au suparat Fairy Tail. striga Natsu cu putere.
-Ok...uite Natsu! In vitrina acelui magazin! Ce rochii frumoase. Sa intram putin sa probez cateva. Se apropie balul!
-Dar trebuie sa ajungem la-
-Doar 5 minute! Promit! spun luandu-l de mana si tradandu-l dupa mine in magazin. A stat cu mine ceva timp. Mai exact, cat timp am probat vreo 5 rochii. La un moment dat am dat de o rochie albastra. Am zis ca aceea e rochia perfecta dar...n-am apucat sa o cumpar caci Natsu m-a tras afara din magazin pentru ca "ne grabim". Si chiar imi venea bine...era perfecta. Drumul nostru a continuat in tacere pana am ajuns. Nu de altceva dar...l-am tratat cu tacere pentru ca nu m-a lasat sa probez rochia...dara mite s-o cumpar. Am intrat in orasul unde trebuia sa indeplinim misiunea. In anunt scria ca trebuie sa mergem la primarie. Ce puteam sa facem? Am cautat primaria....pana am gasit-o...si am gasit-o...n-ai fi spus ca e o primarie...adica...din exterior parea a fi o cladire cu una...maxim 2 camere. Totusi, am ramas surprinsi cand am intrat caci am constatat ca avea 2 camere si o toaleta...unde a mai incaput si aia?
-Ma bucur ca ati ajuns, magicieni din Fairy Tail. Eu sunt primarul acestui oras. spuse un om imbracat intr-un costum alb, slab, cu parul tuns scurt ce purta ochelari.
-Noi suntem Lucy si- voiam sa ma uit spre Natsu insa nu era langa mine, unde era acum cateva secunde.
-Lucy, eu ies sa arunc o privire prin oras. spuse Natsu deschizand fereastra si iesind, Happy urmandu-l.
-Ei bine...el e Natsu. spun stanjenita.
-Vrea sa termine repede? Imi place de el. Oricum, haide sa-ti vorbesc despre misiune. spuse el serios.
-Va rog!
-De aproximativ doua saptamani au aparut in oras 3 oameni ce se dau trimisii regelui. Spun ca au fost trimisi pentru a colecta tribut, desi regele nu a cerut niciodata tribut. Mi s-a parut ciudat, spre deosebire de ceilalti cetateni ce au crezut minciuna. Fiind primar mi-a fost usor sa aflu ca sunt niste impostori. De indata ce am aflat, am trimis un anunt la ghilda voastra. Va rog, ajutati-ne! spuse el trist. Nu pot accepta ideea ca cetatenii mei sa fie pacaliti sa-si dea banii de buna voie. Acei hoti profita de bunatatea lor! Deci va rog, ajutati-ne! spuse disperat.
-Da, sigur...de asta am venit. Nu trebuia decat sa ne explici situatia. spun calma.
-Frate...si chiar speram sa ne distram mai mult. spuse Natsu intrand pe usa.
-Natsu, unde ai fost? intreb nervoasa.
-Pai, cum am spus cand am plecat...am mers sa arunc o privire prin jur. Insa cand mergeam pe strada, am vazut o caruta plina cu saci cu bani si alte lucruri ce pareau scumpe, in fata unei case. Am asteptat pana ce caruta a plecat apoi am mers la casa respectiva sa aflu ce e cu acea caruta. Mi s-a explicat ca e vorba despre tribut pentru rege. Am fost confuz la început caci regele nu colectează tribut asa ca i-am urmarit si i-am luat la intrebari...s-au panicat si-au vrut sa se ia la bataie cu mine...acum sunt jos, in caruta, legati bine. Sper sa se ocupe cineva de ei. Oh, da...despre ce e misiunea? intreba el zambind.
-Tu...multumim! spuse primarul aplecandu-se in fata lui.
-Dar ce am-
-Ai rezolvat misiunea! Misiunea era sa-i prindem pe cei pe care tocmai i-ai prins. spun nelasandu-l sa termine.
-Oh, da? Grozav.
-Recompensa voastra! spuse primarul intinzandu-ne un saculet cu bani.
-Multumim...presupun ca acum vom pleca. spun stanjenita de faptul ca nu am fost de folos.
-Lucy! Grabeste-te sau te las in urma! striga Natsu coborand scarile. Of, Doamne! Nu iar! Si asa, misiunea asta s-a incheiat. Cand am ajuns la iesirea din oras, Natsu imi spuse:
-Lucy! Te vei intoarce singura la ghilda. Am ceva de facut. Voi lua jumatate din recompensa si voi pleca un timp. spuse el.
-De ce? Cat timp? intreb revoltata.
-Cateva zile...ma voi intoarce repede. spuse el zambind.
-Dar de ce pleci?
-Crezi ca am ales misiunea asta la intamplare? Atunci, in biblioteca ghildei am citit ceva cum ca dragonii de foc au fost vazuti destul de des de-a lungul timpului prin zonele astea. Special am cautat o misiune prin partile astea. Si mai am ceva de facut pe langa asta. spuse el.
-Pai si de ce trebuie sa ma intorc la ghilda? Poate vreau sa vin cu tine...calatoritul singur nu e placut.
-Dar nu sunt singur...sunt cu Happy!
-Aye! striga pisica.
-Ma refeream la mine...oricum, de ce nu pot veni? intreb revoltata.
-Pentru ca tu ai de organizat un bal. Erza ma va omorî daca mergi cu mine in loc s-o ajuti la organizat. spuse el razand.
-Dar-
-Ne mai vedem! striga el facandu-mi cu mana fara sa se uite la mine.Ceau ba! Eu inca stau si ma gandesc ce as putea scrie aici....ba, daca ati ajuns pana aici inseamna ca-mi cititi "capodopera". Daca imi cititi "capodopera" inseamna ca trebuie sa va multumesc...deci: Multumesc tie, celui care ai ajuns pana aici, care ai votat(daca ai votat), sper sa citesti in continuare. Mda...atat. Ba nu, stai! Mai am ceva de zis: de acum voi posta miercurea si duminica...sunt zile rezonabile, nu? Ok...atat!
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.