Capitolul 13

200 16 8
                                    

Din perspectiva lui Natsu
Mirosul asta...el e...Igneel. E inca pe aproape. Imediat ce am simtit mirosul n-am stat pe ganduri, am fugit din salon, lasandu-i singuri pe ceilalti, in speranta ca-l voi gasi.
-Natsu! Stai! aud vocea impunatoare a Erzei insa in momentul de fata nimic nu m-ar face sa ma opresc. Cobor scarile in graba si pe masura ce imi continui drumul, mirosul se intensifica. Ajung la parterul spitalului unde mirosul incepu sa dispara. Ma indrept spre usa sperand ca poate voi da de o noua urma insa nimic...totusi, cum de simt mirosul tatei in spital?
-Igneel! Unde esti? Tata! strig iesind din cladire...insa nimic.
-Iarta-ma Natsu! aud deodata o voce.
-Igneel! Unde esti? intreb nervos, uitandu-ma-n jur.
-Ha ha...am plecat de ceva timp...esti incet ca intodeauna, fiule. Nu te mai uita prin-prejur...vorbesc telepatic cu tine.
-De ce dai un semn de viata abia acum? intreb nervos.
-Ce parinte crezi ca ar putea sta degeaba cand copilului sau ii zambeate moartea? intreba el.
-Ce a facut? intreb nevenindu-mi sa cred.
-Stai linistit...esti bine acum. Totusi, vreau sa faci ceva. E o sarcina pe care vreau s-o indeplinesti! Esti singurul care poate!
-S-o...indeplinesc...singurul? intreb confuz.

Din perspectiva lui Lucy
Am iesit cu Gray si Erza afara din spital pentru a-l cauta pe Natsu. Iesim si-l vedem cum sta in mijlocul drumul strigand singur. Coma l-a afectat nu gluma...
-Gata gata! spuse Erza dandu-i un pumn in cap, astfel calmandu-l.
-Chiar trebuia sa-l faci sa lesine? intreaba Gray. Mda...cum am zis...calmandu-l. Ce? Macar acum tace.
-Macar tace, bine? intreaba Erza revoltata.
-Domnilor, de aici ne ocupam noi. le spuse Gray doctorilor care iesira sa-l caute pe Natsu, in timp ce-l ridica de jos. Nu am asteptat sa vedem ce spun doctorii...am plecat. Totusi...ce a fost asta? Cum de s-a trezit? Chiar daca stiam ca o va face...cum de s-a intamplat? Si cine era tipul de mai devreme? Sa fie oare....Of! N-am timp. Trebuie sa ne intoarcem la ghilda...da, reconstructia e gata.
Am ajuns la ghilda, l-am lasat pe Natsu pe un scaun si am asteptat sa se trezeasca. Maestrul vazu ca ne-am intors si se apropie de noi.
-Deci ati ajuns...constata el.
-Da maestre. spuse Erza.
-Gray, stii ce trebuie facut. spuse maestrul cu subinteles.
-Da batrane! spuse Gray zambind dupa care il pocnise pe Natsu peste ceafa.
-Tata! striga Natsu parca trezindu-se dintr-un vis.
-Usor baiete...spuse maestrul tacticos.
-Ha? Ce? Unde sunt? De ce sunt aici? intreba el panicat.
-Ei bine...eram la spital, ti-am dat una, ai lesinat si te-am adus aici. spuse Erza plictisita.
-Nu! De ce? De ce ati facut asta?! La naiba! Trebuia sa...
-Trebuia sa te pregatesti pentru proba! spuse maestrul nervos, intrerupandu-l.
-Mai am timp! striga Natsu nervos, uitandu-se la Erza.
-Idiotule! Marile jocuri incep maine. Proba ta e peste doua zile...spuse Gray plictisit.
-Ce? intreba Nartsu revoltat.
-Da, ai stat in coma ceva timp...ai avut deficienta magica...defapt, dupa coma....ai murit. spun trista.
-Ce-am facut? spuse el cazandbdin picioare.
-Ceva te-a adus inapoi...spuse maestrul cu subinteles.
-Ceva....spuse Natsu parca amintindu-si ceva.
-Pai, noi trebuie sa ne pregatim de competitie, iar tu de proba. Avand in vedere ca ti-ai revenit, te vei intoarce la academie pentru a-ti astepta lupta cu Erza. spuse maestrul.
-Doar Erza? intreba Natsu surprins.
-Da, Laxus a refuzat sa lupte. A spus ca prefera sa duca ghilda spre varf decat sa-si piarda timpul cu-n idiot. spun razand.
-Cine se crede? Eu sunt cel care va duce ghilda in varf. spuse Natsu nervos....da, ca asta ar fi adevarata problema.
-Si? Cum sta treaba? intreba Natsu.
-Jocurile incep maine. Vei sta la academie asteptand-o pe Erza. Erza si ceilalti vor participa in primele doua zile. In a treia zi, Erza va veni sa lupte cu tine. Avand in vedere ca Laxus si Gray nu vor sa lupte, 2 batalii sunt deja in favoarea ta, dar trebuie s-o bati pe Erza. Imediat ce o bati pe Erza, Mest, care va fii acolo cu voi, va va aduce inapoi. spuse maestrul.
-Batrane, ai ceva încredere in el, spunand ca o va bate. spuse Gray.
-Baiete...pustiul acela ascunde o putere pe care nici macar eu nu-s in stare sa o prevad. E...de nedescris. spuse maestrul dupa care pleca.
-Mmm...unde e Natsu? intreb confuza.
-Pofta buna! Sper sa-ti placa! se auzi vocea Mirei dupa care ne uitam cu totii spre bar si-l vedem cum incepe sa dea gata o farfurie cu tocanita.
-Maestre, daca Natsu ajunge in a treia zi a jocurilor...incepe Erza.
-Da...va ajunge exact in ziua probei luptelor pe echipe. Si din ce am putut sa deduc despre aceia doi, cu siguranta vor face in asa fel incat Sabertooth sa lupte cu Fairy Tail.
-Stiu...il vor astepta...vom decide atunci cine va lupta impreuna cu Natsu. spuse Erza.
-Ba nu...desi nu-mi face placere, voi lupta eu alaturi de Natsu...am o datorie de platit. spuse Gray zambind.
-Atunci lupta e ca si castigata. spun zambind.
-Gata! Gata! Plecam! spuse Mest luandu-l de umar pe Natsu care inca manca.
-Da, stai numai sa ter- atat apuca Natsu sa spuna caci cei doi se teleportara.

Ceau ba! Nu stiu ce sa scriu aici...dar sper ca va placut!

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum