-Chiar nu intelegi? Toti...toti te vor mort...aud o voce cu ecou, in imensul intuneric ce ma inconjoara.
-Cine esti!? Unde esti!? Cine m-ar vrea mort? strig nervos.
-Unde sunt...sunt aici...sunt acolo...sunt peste tot...peste tot in mintea ta. raspunse pe un ton superior.
-Cine esti!? strig.
-E o intrebare fara sens...ma cunosti foarte bine...sunt tu!-Arata-te! Cine ma vrea mort? Ala era Gray!? El nu ar spune asa ceva! strig.
-Copil prost...ai urechi sa asculti...asculta...doar asculta si ai sa afli!
-Sa ascult?
-Vezi, maldar de rugina? Lasa-ma sa-l termin! aud vocea lui Gray...dar...cu cibe vorbeste?
-Nu! Nu se poate! strig.
-Tot nu crezi? ma intreba aceeasi voce pe un ton plictisit. Atunci asculta in continuare...poate de data asta te convingi.
-Cand va iesi de acolo, vom vedea cum o rezolvam! Vocea asta...pare a fi a lui Gajeel....e adevarat...vor sa ma ucida. De ce!?
-"De ce?" te intrebi...le e frica...de tine si de puterea ta.
-De unde stii ce voiam sa spun? intreb speriat.
-Ti-am spus...eu sunt tu.
-Ce tot spui cand zici ca le e frica?
-Vrei sa spui ca inca nu stii ca esti E.N.D.?
-Ba stiu...dar as fi preferat sa nu. spun trist.
-Ceea ce vrei tu...eu iti pot oferi...vrei sa-i invingi pe Acnologia, pentru a-ti onora tatal, vrei sa-l invingi pe Zeref...pentru a-ti proteja prietenii.
-De ce as avea incredere in tine? Ceea ce-mi vei oferi tu nu e putere...puterea se castiga prin antrenament, munca...si devotament.
-Esti prost...nu vezi? Toti vor sa te ucida...chiar vrei sa mai traiesti? Doar lasa-ma sa te ajut...ai nevoie...doar afunda-te-n intuneric...si lasa-ma sa-ti dau putere. spuse el pe un ton din ce in ce mai slab...dupa care nu l-am mai simtit pe aproape, insa imediat dupa, am simtit ca....cad....ca ma pierd.Din perspectiva lui Gajeel
La naiba! Trebuie sa am grija ca cubul ala de gheata sa nu se apropje de Salamander.
-Voi credeti ca ma puteti invinge daca in locul dragon slayerului de foc imi aduceti o tentativa de ucigas de demoni? intreba Acnologia plictisit.
-Wendy, Cobra...aveti grija de Salamander! Noi ne vom ocupa de Acnologia! strig dupa care ma indrept spre Acnologia.
-Deci...voi chiar aveti incredere ca veti castiga....prostia voastra ma amuza. spuse zambind plictisit.
-Gray...foloseste acea Furie a demonului de gheata la semnalul meu. Voi, restul...sa ne unim urletele...Sting si Rogue...folositi Dragon Force pentru a spori intensitatea atacului...Laxus...ni te vei alatura! le spun tuturor cu glas scazut.
-Imi place cum capetele voastre incearca sa gaseasca o solutie...sunteti atat de amuzanti.
-Mai vedem noi ce vei spune despre noi dupa asta! Cub de gheata, ACUM! strig.
-Furia demonului Zero de gheata!
-Noi urmam!
-Urletul...
-Urletul...
-Urletul...
-Urletul...
-Dragonului de Fier!
-Dragonului Fulgerului!
-Dragonului Alb!
-Dragonului Umbrei!
Dupa ce toate atacurile au devebit unul, un nor urias de praf s-a ridicat. Insa, ceva s-a intamplat.
-Pleaca! Nu te apropia! striga Wendy speriata.
-Oi...amice...nu ai ce cauta aici! striga Cobra. La auzul acestor vorbe, toti am fugit spre Salamander si ceilalti.
-Doar am venit sa vad cum evolueaza lucrurile...cum ma asteptam...baietii mei au fost infranti...Acnologia nu se joaca. spuse Zeref.
-Pleaca de aici! Ce vrei? striga Laxus.
-A venit sa vada cum se dezvolta E.N.D. in chestii aia. spuse Gray nervos.
-Idiotilor....intr-o lupta nu-ti iei privirea de la adversar...acum e sansa mea! striga Acnologia zburand spre noi. Insa...cand sa se apropie de noi, locul in care eram a fost inconjurat de flacari iar in fata lui Acnologia era Natsu...tinandu-l de cap...cu o singura mana....in timp ce era in forma de dragon. Dar ceva e ciudat.....Salamander....e fara tricou....si....are coarne!
-"Acum e sansa mea"? Ce vrei sa spui cu asta? intreba Natsu dupa care, fara mare osteneala, il aruncase pe Acnologia la cateva sute dd metri.
-Natsu...in sfârșit...incepu Zeref insa Salamander i-o tăie.
-Scuza-ma...parca trebuia sa-l termin pe Acnologia...abia apoi sa ma joc cu tine. spuse el plictisit.
-Oi....Salamander....ce s-a intamplat cu tine? intreb oarecum speriat.
-Acum va pasa? Dintr-o data va pasa? intreba el nervos.
-Nu-i pasa nimanui mizerie! striga Acnologia aparand de nicaieri.
-Ce s-a intamplat Acnologia? Parca puteai sa ne termini fara probleme...de ce esti speriat? Marele rege al tuturor dragonilor...doar o prostie.
-Nenorocit... la fel de nenorocit ca acel dragon de foc...semeni cu el...si la fel si destinul tau...ii vei urma calea imediat! striga Acnologia pregatindu-si Urletul.
-Nu prea cred! spuse Natsu saribd sub botul dragonului, lovindu-l, astfel inchizandu-i gura si oprindu-i atacul.
-Oi! Natsu! Ce s-a intamplat cu tine? striga Laxus.
-Nu va mai bateti capul...acela de acolo nu mai e Natsu pe care-l stiti...E.N.D. il devireaza putin cate putin...entitatea lui E.N.D. ce a fost latenta in interiorul lui acum se trezeste. Si-si intra in drepturi. spuse Zeref asezandu-se calm jos, pregatit sa priveasca spectacolul.
-Ce vrei sa spui? E.N.D. si Natsu nu sunt aceleasi persoane? striga Gray nervos.
-Depinde din ce unghi privesti. Vezi tu...E.N.D. si Natsu impart acelasi trup. Daca Natsu nu e destul de puternic incat sa ii reziste, E.N.D. il va devora. Pana acum Natsu a fost destul de putsrnic incat sa-i tina piept...chiar daca era inconstient de faptul ca in interiorul sau gazduieste un demon. Acea flacara a dragonului a fost scanteia ce la trezit....si odata trezit, E.N.D. s-a folosit de orice mijloc a putut pentru a-l face pe Natsu sa se piarda.
-Deci...vrei sa spui ca E.N.D si Natsu sunt 2 entitati diferite...si E.N.D. incearca sa preia controlul?
-Da.Cam atat si cu acest capitol...credeti-ma...am momente cand nu mai stiu ce sa scriu...dar inainte de a avea ce sa scriu, trebuie sa am timp sa scriu...e destul de greu cu timpul. Dar ma chinui sa scriu in fiecare seara cate putin...chiar daca am intarziere la capitole. Pai, sper ca v-a placut!
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.