A trecut o luna de cand Natsu a plecat. Nimeni nu ma stie nimic de el. Ultima data a aparut la petrecerea pe care o organizasem...dupa asta a disparut ca prin magie. Tot ce a lasat in urma e scrisoarea aceea ce nu da nicio informatie despre locul in care s-ar putea indrepta...nimic. Ma simt goala fara el prin preajma. Alte noutati? Pai...avem o membra noua, Juvia. Foloseste magia apei si din cate se pare, e innebunita dupa Gray. De ceva vreme ghilda nu a mai primit cereri prea palpitante. Adica...Elfman a fost chemat pentru a ajuta la constructia de case intr-un sat, Alzack si Bisca au fost chemati pentru a vana pentru un satuc. Laxus a fost chemat sa faca pe paratrasnetul intr-o zona in care furtuna nu se mai opreste. Totusi, a plecat de saptamana trecuta si inca nu s-a intors...sper sa fie bine. Oh, si Gray, impreuna cu Juvia, au mers la o misiune...Juvia practic l-a obligat sa o ia cu el...mai mult sau mai putin...ei bine, a mers cu el nepasandu-i ce va spune Gray.
Din perspectiva lui Gray
Fata asta e prea "lipicioasa". Se tine dupa mine oriunde as merge. Odata a vrut sa mearga si la baie cu mine. Acum e prea de tot. Incep sa cred ca deja are o obsesie. E de inteles, sunt foarte frumos si toate cele, dar...fratilor...baia e un loc privat pentru cel ce o foloseste, atunci cand o foloseste. Credeti-ma! Bine macar ca am terminat misiunea. Inseamna ca timpul pe xare trebuie sa-l petrecg cu ea s-a scurs in proportie de 50%. Nu vreau sa par rau sau sa fiu rau dar chiar imi ajunge o umbra...a mea.Revenind, trebuie sa mai trecem printr-un orasel unde sa ne cazam si sa mancam. Pentru ca se insereaza si Juviei ii e frica sa continuie drumul noaptea. Si nici eu nu sunt atat de nesimtit...macar atat sa fac. Deci, dimineata vom pleca. Normal ca am luat camere separate. Si normal ca, un baiat dragut fiind, i-am cedat ei camera pe care si-o dorea mai mult...da, am lasat-o sa-si aleaga camera. Ajuns in camera mea m-am pus sa fac un dus si cand sa ma pun in pat sa dorm ce credeti ca se intampla?
-Gray-sama! Poti veni te rog?
-Serios? Fata asta va trezi tot hotelul...e totusi o ora...11 seara. spun pentru mine dupa care ma ridic din pat.
-Ce e? intreb intrand in camera ei.
-Aaam...Gray-sama...esti dezbracat! spuse ea rusinata si totodata surprinsa.
-Sunt in chiloti...e ceva normal la mine. Spune ce ai de spus ca mi-e somn!
-Stii, ma simt singura...poti sa-mi tii companie pana adorm? intreba ea pe un ton pe care nimeni nu l-ar putea refuza.
-Da-mi o perna! spun dandu-ma batut.
-Adica....adica vei dormi cu mine in pat!? se inrosise toata.
-Nu, voi dormi pe jos. Imi dai perna aia?
-Aa..da, scuze! Poftim! spuse ea aruncandu-mi perna. Dupa asta...pentru un timp m-a lasat in pace insa, stiti acele situatii cand mai ai putin si adormi si deodata cineva te trezeste? Ei, asta a facut si Juvia.
-Gray-sama? intreba ea timida.
-Incep sa cred ca tu nu vei mai adormi...ce este?
-Cine e Natsu? Am tot auzit de el la ghilda.
-Natsu? E un nou venit...un tip foarte puternic, un dragon slayer. a facut ochii mari cand a auzit ca Natsu e ucigas de dragoni.
-Pai...si unde e? continua ea.
-Cine stie? A plecat de ceva timp, fara sa anunte pe nimeni unde va merge sau cand se va intoarce.
-Deci...ce fel de legatura era intre voi doi? Erati prieteni? intreba ea.
-Noapte buna Juvia! spun zambind nostalgic dupa care ma intind in speranta de a adormi.
-Noapte buna...spuse ea posomorata.A doua zi
-Juvia! Haide! Trebuie sa plecam!
-Vin imediat Gray-sama! striga ea dupa care vad cum iese din camera ei si alerga spre mine, eu fiind in capatul holului. Dupa ce am platut cazarea si am lredat cheile camerelor am plecat spre casa. Pe drum am vazut cum dintr-un loc oarecum apropiat se degaja mult fum...un fum des de un negru greu de descris.
-Juvia! Mergem acolo! Poate putem fi de ajutor! spun incepand sa alerg in directia fumului. Se pare ca e un incendiu in toata regula. Focul a fost declansat intr-o casa cu etaj...din lemn...si s-a extins si la cele de alaturi. Juvia a inceput sa stinga flacarile folosindu-si magia iar eu am incercat sa inghet partile care inca nu au ars, astfel prevenind incendierea lor. Insa, deodata flacarile pe care Juvia le stingea au incepu sa se indepte intr-o singura directie ajungand sa dispara.
-Mama, ce bun a fost! Multumesc pentru masa! Gray...din cate vad, te-ai molesit cat am fost plecat.
-Natsu!?
-Gray, fii dragut si ingheata tot ce a ars, ca sa fim siguri ca focul nu se porneste iar.
-Te-ai gandit sa mai dai pe la ghilda?
-Ghilda? Neah, poate cu alta ocazie. imi spuse el razand.
-Adica iar ai de gand sa dispari? Sa ne lasi sa te credem mort inca odata? intreb nervos.
-Ia-o mai usor, bine? incerca el sa ma calmeze.-Juvia, du-te inainte la ghilda. Eu am cateva lucruri de lamurit cu Natsu. ii spun.
-Dar...
-Doar du-te! Voi veni si eu!Nu stiu ce sa scriu aici...dar sper ca va placut.
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.