Astazi este penultima zi a marilor jocuri. Ziua de dinaintea zilei care va decide cea mai puternica ghilda din Fiore. Erza a plecat, impreuna cu Mest, sa lupte cu Natsu...iar eu impreuna cu Gray si Laxus am ramas la arena. E ziua luptelor pe echipe. Ei bine...nu toata echipa, ci doar cate doi din fiecare echipa. Am decis de comun acord ca cei doi vor fi Natsu si Gray, insa timpul trece, luptele vor incepe iar Natsu si Erza nu apar. Suntem pe locul doi, dupa Sabertooth. Sub noi este Lamia Scale, urmand Marmeid Hell si Blue Pegasus, oh si...Wild Four, pe ultimul loc.
-Nu te agita! Nu vor ajunge...Erza nu e genul care sa o lase mai moale intr-o lupta. spuse Laxus.
-Ce vrei sa spui?
-Vreau sa spun ca Natsu nu va ajunge. Nu va putea trece de Erza. Dar, daca chiar va reusi sa o invinga, va fi secat de puteri. spuse el plictisit.
-Asta crezi tu? intreb revoltata.
-Sunt sigur! Doar daca...
-Doar daca ce? intreb curioasa.
-Bine ati venit la cea de-a patra zi a Maretelor Jocuri Magice. se auzise vocea comentatorului ce rasuna in intreaga arena, fiind urmata de un rand de strigate de la spectatori. Astazi este ziua cea mare...ziua pe care cu totii ati asteptat-o, ziua luptelor. Intreaga zi va fi dedicata luptelor, urmand ca ziua urmatoare sa fie dedicata unei singure lupte, intre toate ghildele, in acelasi timp! spuse el dupa care un alt rand de strigate acapareaza arena. Acum voi anunta care si cum vor lupta: Blue Pegasus si Wild Four, urmatoarea lupta va fi intre Marmeid Hell si Lamia Scale si cum toti asteptati asta, ultima lupta de astazi si totodata cea mai asteptata, va fi intre Sabertooth si Fairy Tail. Mai are rost sa va spun ca dupa ce a terminat si aceasta fraza, arena rasuna din nou? Nu cred...Intre timp, din perspectiva Erzei
-Esti pregătit, Natsu? intreb nerabdatoare.
-Nici nu stii! Voi castiga lupta asta! Nu pentru a ajunge la competitie in mod special, ci pentru a-mi pastra familia! Pentru a ramane in Fairy Tail! imi spuse el zambind.
-Atunci...pregateste-te! Lupta va incepe imediat! spun indreptandu-ma spre arena.
-Erza...vreau sa stii ca...in timpul luptei vei vedea ceva incredibil. Vei fi prima care va vedea asta! Orice s-ar intampla, hai sa ne bucuram de lupta asta. spuse el parca nostalgic...dar de ce ar fi nostalgic? Oricum vei pierde! continua el increzator.
-Abia astept sa vad ce se va intampla, dar sa nu crezi ca te voi lua mai usor. spun amuzata.Din perspectiva lui Lucy
Insfarsit e randul nostru. Ultima lupta...Fairy Tail vs Sabertooth. Gray se pregateste sa coboare pe campul de lupta. Vocea comentatorului ma trezeste din gandurile mele.
-Insfarsit, asta este ceea ce asteapta cu totii: Fairy Tail vs Sabertooth! Oh! Dar ce e asta?! Membrii ghildei Sabertooth numiti sa lupte astazi sunt deja pe teren!? Se pare ca cei doi nu au participat la nicio proba in zilele precedente, presupun ca cu scopul de a fi pregatiti pentru aceasta zi! Sa fie asta o dovadă ca Sabertooth ii considera pe cei din Fairy Tail o forta de temut? Ce e asta!? Sting solicita un microfon? Ce se intampla?
-Va multumesc pentru microfon! spuse Sting arogant. Ei bine, comentatorul tocmai a spus ca Sabertooth ii considera pe cei din Fairy Tail o forta de temut? Pentru a va demonstra ca nu e asa, ii invit pe toti membrii echipelor reprezentante, sa vina si sa lupte cu mine di Rogue. Ba nu, Fairy Tail va astepta pana terminam. Asa va vom arata ca nu-i consideram cine stie ce provocare! Vom lupta cu celelalte echipe pentru a compensa faptul ca nu am facut nimic zilele trecute! spuse el razand murdar. Haideti toata lumea! Parca voiati sa va razbunati pe Sabertooth...acum e sansa voastra, nu? spuse el asezandu-se pe jos, plictisit.
-Vor sa se dea in spectacol! spuse Laxus plictisit, stand sprijinit de un perete.
-Un non sens! se auzi strigatul lui Jura.
Toti stateau neclintiti...nu stiau ce sa faca. Cei doi stateau in mijlocul arenei si asteptau.
-Asta e sansa noasta! Wild...incepu Bachus, din Wild Four.
-...four! il completara colegii lui de echip dupa care coborara in arena. Blue Pegasus le urma exemplul. Lamia Scale cororara si ei. Ba nu, nu toti...Jura nu a vrut sa ia parte. Marmei Hell coborara si ele intr-un final. Spun ele pentru ca e o ghilda cu membri alcatuita numai din femei. Defapt, doar lidera echipei nu a coborat, la fel ca Jura.
-Cat de josnic...se auzi vocea lidera echipei lor, Kagura.Intre timp, din perspectiva Erzei
-Lupti bine Natsu, dar sper ca nu te astepti sa ma invingi la nivelul asta. spun ferindu-ma de atacurile tale.
-Stai linistita, nu-mi arat niciodata intreaga putere. In momentul asta, nu cred ca-mi folosesc nici macar 10% din putere. spuse el continuand sa atace.
-Atunci te voi forta sa devii mai serios! Reechipare: Armura Imparatesei Focului! spun incitata.
-Am o intrebare...mai tii minte ce ti-am zis cand am luptat prima data, la ghilda, si am vazut capacitatea armurii asteia, prima data? ma intreba el calm, stingandu-si flacarile din pumni.
-Ce relevanta are asta? intreb confuza.
-Doar raspunde! spuse el zambind ambitios.
-Nu...
-Am spus c-o sa-ti fac praf acea armura a ta! spuse el indreptandu-si pumnul spre mine dupa care-l aprinse.
-Abia astept sa vad cum o s-o faci! spun increzatoare.
-Am de gand sa termin asta repede...n-am tipm de pierdut.spuse el dupa care niste nori de furtuna aparura deasupra noastra.Din perspectiva lui Lucy
Asta...asta e...e groaznic! Cei doi au i-au invins pe toti cei ce au intrat in arena...membrii echipelor cadeau la pamant in fiecare clipa...era de necrezut cum cei doi dominau lupta. Jura si Kagura...desi au spus ca e un non sens si ca nu se vor amesteca, nervii, ciuda, dezamagirea, durerea....li se citea pe chip.
-Cine urmeaza? intreba Sting arogant.
-Gata! Pana aici! striga Jura saring in arena.
-Exact! Gata, pana aici a fost! se auzi vocea comentatorului. Acum e timpul pentru lupta dintre Fairy Tail si Sabertooth. continua el crispat, probabil pentru ca nu-i venea sa creada ceea ce tocmai se intamplase, cu cateva momente in urma.Ceau ba! Ce mai faceti? Ce ziceti de capitol? Stiu...oarecum plictisitor...dar va fi actiune in urmatorul capitol...sper! 😁 Oricum, eu vreau sa va dati cu parerea in comentarii! Nu scrieti "next" caci next oricum voi pune, fie ca vreti, fie ca nu.😁 Eu vreau sa va știu parerea...pentru ca conteaza pentru mine. Bineee, gata tac c-o s-ajunga "nota autorului" mai lunga decat capitolul in sine! Atat! Comentarii!⬇⬇⬇
P.S: Sper sa va placa maratonul asta....gata, acum am terminat.
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.