Capitolul 27

134 10 4
                                    

Din perspectiva Erzei
Natsu...l-a pierdut pe Igneel. Asta...asta e atat de...nici nu stiu ce as putea spune. Dar nu am timp acum de asemenea momente.
-Deci...tu vrei sa spui ca...toti ucigasii de dragoni sunt pe campul de lupta? intreb eu uimita.
-Da...toti 7 suntem aici. Ma rog...eu aici, iar ceilalti 6 acolo. spuse Natsu.
-Pacat...sunt cu 6 prea putini...elita mea e de 12. 
-Amice...cine a spus ca doar ucigasii de dragoni vor lupta? Si cei de aici vor merge la lupta, adunandu-i si pe cei ce deja erau pe campul de lupta...reusim sa o dam parte-n parte. spuse Natsu.
-Ce tot spui acolo scanteiuta? striga Gray.
-Spun ca veti merge sa va alaturati celorlalti pentru a lupta cu cei 12 Sprhingan. spuse Natsu uitandu-se la Zeref.
-Nu cred ca asta va fi posibil. Veti sta aici, cu mine! spuse Zeref scotand niste carti.
-Ce e cu cartile acelea? striga Kagura.
-Ati auzit vreodata de demonii din cartile lui Zeref? Fiecare carte e in esenta un demon. Folosind cartea, pot invoca un demon. Si priviti...am aici 9 carti. spuze Zeref cu o nota de superioritate.
-Sunt doar carti...spuse Natsu dupa care cartile lui Zeref au luat foc.
-Natsu...cum ai? intreb uimita.
-Plecati! striga el.
-Ce? striga Jura.
-Mergeti...ma descurc eu cu el. In fond...poate scot ceva informatii legate de Acnologia de la el. spuse Natsu zambindu-ne.
-Dar...strigam cu totii.
-Mergeti. Cei 6, alaturi de Mira, Minerva si Gildarts va asteapta...grabiti-va! Cei 12 se apropie...iar unul din ucigași nu e bun in ceea ce priveste lupta. Nu aveti timp de pierdut.
-Te poti descurca tu cu el? il intreba Gray.
-Nu mai fa pe sotia ingrijorata si du-te odata! striga Natsu dupa care se uita cu subinteles la Mest. Da...inca e aici.

Din perspectiva lui Natsu
-Deci...am ramas singuri. Scot informatiile de care am nevoie cu forta sau mi le spui de buna voie? il intreb calm.
-Imi place increderea cu care vorbesti. Dar crezi ca ai evoluat atat de mult incat sa ma poti invinge? intreba el oarecum trist.
-Poftim?
-Vezi tu...ai o istorie complicata. Tu...Natsu Dragneel...practic, nu existi.
-Urletul regelui dragonilor de foc!
-Stai calm Natsu. Nu trebuie sa sari ca ars. Nici nu stii ce vreau sa spun. imi spuse el calm dupa ce se feri de atacul meu.
-Vorbeste! Acum! spun nervos.
-Vezi tu...tu nu esti Natsu Dragneel. Nu in totalitate. Tu esti E.N.D., demonul sfarsitului.
-Amice...esti dus...cred ca as stii daca as fi un demon, nu? il intreb dandu-mi seama ca e complet nebun.
-Natsu...stiu ca nu ma vei crede, dar suntem frati. Eu te-am creat. Sau mai bine spus, l-am creat pe E.N.D.
-Chiar esti dus de-acasa.
-Vezi tu...fratele meu mai mic, Natsu Dragneel a pierit. Am studiat magia pentru a-l readuce la viata insa am fost blestemat...blestemul nemuririi...datorita faptului ca ambitia mea a fost prea mare. Am creat demonii din cartile lui Zeref. Pe langa acei demoni te-am creat si pe tine...E.N.D. pentru a ma putea invinge....pentru a ma putea ucide.
-Esti complet scrantit...si daca e adevarat ceea ce spui...atunci razboiul asta ce scop are? intreb nervos.
-E o alternativa in ceea ce-l priveste pe E.N.D. Vezi tu, E.N.D. e o entitate...o putere uriasa latenta in interiorul tau. Daca nu se va trezi, voi folosi Lumen Histoire pentru o sinucidere. Singura problema e ca Lumen Histoire e atat de puternica incat ar dezlantui o putere ce ar distruge viata pe acest continent intr-o clipa sau poate mai rau...ar face continentul sa dispara.
-Nenorocitule! strig alergand spre el.
-Stai un moment! Ca sa-ti arat ca te iubesc pe tine, fratele meu, te voi lasa sa te lupti cu Acnologia pentru a-l razbuna pe Igneel. Abia apoi, daca ii vei trezi puterile lui E.N.D. voi opri razboiul si vom rezolva asta...la urma urmei, rufele se spala in familie, nu?
-Nenorocitule! strig nervos...ma pune intr-o situatie imposibila. Daca nu lupt cu el si nu-l inving...totul se termina.
-Spune-mi cum vrei...insa stiu sa-mi ating scopurile.
-Ce stii despre Acnologia? il intreb.
-Daca chiar il vrei pe Acnologia, il vei avea. Va fi aici...in cateva ore.
-Ai puterea asta? De-al face sa vina aici? Cine esti tu? intreb nervos.
-Credeam ca ti-am spus deja...sunt fratele tau. Acum...sa ne revedem cu bine! spuse el disparand intr-un fum negru.
-Stiam eu ca are legatura cu Acnologia!

Flashback
-Crezi ca Gray si-a dat seama ce vrei sa faci? ma intreba venind langa mine.
-Nu...si chiar de-ar fi facut-o, nu ar avea de ce sa spuna mai departe. ii raspund.
-Ar trebui sa ne grabim...s-a pus in miscare deja. imi spune.
-Ai aflat deja? Esti destul de rapid. Crezi ca va apela si la el?
-Daca vrea sa-si atinga obiectivul, cu siguranta ii va cere ajutorul. imi raspunse el.
-Atunci chiar trebuie sa ne grabim...sa mergem! Calatoria noastra abia a inceput.
-Cati mai trebuie sa gasim, Natsu? ma intreba Laxus
-Patru. Sting, Rogue, si ucigasii dragonilor cerurilor si otravii....Wendy si Cobra. spun calm.
-Nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa umblu cu voi doi. spuse el plictisit.
-Vreo problema, Gajeel? intreba Laxus.
-Stai linistit. Nu o fac pentru ca vreau...ii sunt dator lui Salamander. Termin cu porcaria asta si o rezolvam parte-n parte, bine Laxus? intreba Gajeel ranjind. Oi, Salamander, chiar crezi ca Zeref va avea nevoie de Acnologia? continua el.
-Este o posibilitate. Alta ruta nu avem!

End flashback

Acum trebuie sa merg sa caut pe cineva. Ceva-mi spune ca ajutorul lui imi va prinde bine.

Ceau ba! Cum o mai duceti? Eu sper ca v-a placut! Vreau sa va stiu parerea...in comentarii!

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum