-Acum...Acnologia....raspunsul tau la urmatoarea intrebare...va hotarî daca mori acum sau in urmatoarele minute. spun nervos.
-Ha? Sa inteleg ca de cand ai "desfacut cadoul" ai capatat niste incredere...ma faci sa rad. Poate vei considera ca am o rabdare imensa...dar vreau sa ma amuz...sa-ti aud intrebarea! imi ordona el.
-Regele dragonilor de foc...cum l-ai ucis?
-Ha? intreba el incepand sa rada. Cum crezi? Cu zambetul pe buze! raspunse el plictisit.
-Nenorocitule! Aaaah! strig dupa care cad in genunchi, fiind impuns de o durere groaznica.
-Ce e? Nu poti accepta faptul ca a fost slab? Ca pura lui dorinta de a lupta si a castiga m-a facut sa rad...si sa-l ucid...sa-l ucid din placere? intreba el...fiecare cuvant pe care-l rostea facandu-ma sa ma enervez tot mai tare...si tot odata sa ma doara tot mai tare.
-Taci! Aaaaah! urlu nervos si plin de durere.Din perspectiva Erzei
-Taci! Aaaaah! aud un strigat...Natsu!
-Ce se intampla? Zeref? Ce e cu Natsu? strig nervoasa.
-Natsu? Care Natsu? Ceea ce ati auzit e E.N.D. care preia controlul...atat.
-Natsu! il aud pe Gray cum striga dupa care alearga in directia lui Natsu. Stiti...cu toate ca suntem in razboi...mi-e greu sa nu observ ca...cu toate neintelegerile dintre ei, lui Gray ii pasa de Natsu.
-Unde crezi ca pleci? intreba Zeref mirat.
-La Natsu! strig eu. Toata lumea...ne ocupăm de Zeref. Gray...continua!
-Bun plan! striga Gray duoa care pleca.
-Voi chiar sunteti idioti, nu? Credeti ca daca aliatii vostri pleaca, castigati impotriva mea?Din perspectiva lui Gray
-Natsu! Oi! Natsu! strig cautandu-l cu privirea. Insa...tot ceea ce vad este un Natsu stand in genunchi, aproape paralizat de durere si pe Acnologia, in forma umana apropiindu-se de el.
-Deci...sa inteleg ca vei sfarsii ca acea mizerie de dragon! il aud pe Acnologia spunandu-i lui Natsu odata ce ma apropii mai mult.
-Taci...
-Poftim? Repeta...ador sa ascult ultimele cuvinte ale victimelor mele. spuse el ridivandul de par pe Natsu.
-Am spus sa taci! spuse Natsu slabit...inca e Natsu acolo.
-Ma faci sa rad...spuse Acnologia pregatindu-se sa-si învingă mana in abdomenul lui Natsu.
-Ice Cannon! strig eu lovindu-l pe Acnologia, pentru a-l indeparta de Natsu.
-Cine indrazneste? striga el revoltat uitandu-se spre mine.
-Conteaza? Indeparteaza-te! Acum!
-Ma amuzi...chiar crezi ca poti sa lupti cu mine? intreba el.
-Ramane de vazut...
-Bine bine...toti vreti sa luptati cu mine...stai numai sa termin cu el. spuse mutandu-si privirea spre Natsu.
-Se pare ca nu intelegi...ideea e sa pleci de langa el soparla enervanta!
-Soparla? Pe cine faci soparla? spuse el lasandu-l pe Natsu si indreptandu-se spre mine. Bine...macar Natsu e in siguranta. Totusi...daca E.N.D. preia controlul...ce voi face?
-Sa inteleg ca nu stii sa primesti un compliment...spun razand.
-Crezi ca daca ma tratezi asa...ai vreun avantaj in fata mea? intreba el oprindu-se din inaintat.
-Nici de cum. Pur si simplu ma simt mai vorbaret.
-Mizerie buna de nimic! striga Acnologia alergand spre mine.
-ACNOLOGIA! aud un strigat nervos dupa care un val de flacari il lovesc pe Acnologia din plin...flacari care cumva...pe mine m-au ocolit dupa ce au trecut de el. Dupa ce flacarile disparura, ceea ce puteam observa era un Natsu cu parul negru...coarne, o expresie extrem de nervoasa, si pumnul sau drept ce tinea o flacara neagra.
-La naiba! S-a trezit! spuse Acnologia pe un ton îngrijorat. Oare ii e frica?
-Vino aici! striga Natsu.
-Ce zicu sa facem lucrurile interesante? spuse el transformandu-se in dragon, luandu-si zborul.
-Nenorogitule! striga Natsu spre cer dupa care urla puternic, in urma urletului sau, crescandu-i aripi de demon. Ce e cu el? Se transforma tot mai mult.
-Ho? Deci...nu esti transformat complet? Esti un chin...
-Dispari! striga Natsu luandu-su zborul, dupa care, intr-o clipita aparu langa Acnologia, lovindu-l, zburandu-l cat colo.
-Natsu! strig.
-ACNOLOGIA! striga el zburand dupa acesta.
-Ha? Deci...asta e puterea lui la momentul actual? aud o voce ce semana cu a lui...
-Zeref!?
-Si cand ma gandesc ca acolo e inca Natsu...nici decum E.N.D....ma intristeaza.
-Cum iti dai seama ca ala e Natsu? intreb arogant.
-E simplu...toti demonii mei, incluzandu-l pe E.N.D., au ca lege fundamentală uciderea mea...asta e scopul lor. Bineinteles ca pot face orice le cer...dar asta nu e ceva de care sa iti pese. Ideea e ca daca era E.N.D. acolo, l-ar fi lasat pe Acnologia si s-ar fi concentrat asupra mea. In schimb...el continua sa lupte cu Acnologia. Cu alte cuvinte, Natsu nu renunta pana nu-l razbuna pe Igneel.
-Zeref...ptietenii mei...ce le-ai facut?
-Ha?
-Prietenii mei...luptau cu tine...
-Ah...ei. Nimic. Dorm. Nu le-am facut nimic caci nu m-ai fi ascultat daca le facem vreun rau.
-Sa te ascult? Ce tot indrugi acolo?
-Am o intrebare pentru tine. O fata...par albastru...magia apei...o cunosti? intreba el pe un ton superior.
-Juvia!?
-Cum zici tu...o mai vrei inapoi? intreba el ranjind murdar.
-Ce i-ai facut!? urlu la el vrand sa-l atac.
-Nimic...Ba din potriva...am avut grija de ea. Planuiam sa o folosesc ca unealta de schimb. spuse el.
-Schimb!?
-Exact...un schimbul serviciilor tale. Ti-o voi inapoia daca il vei urma pe Natsu si vei lupta cu el.
-Sa lupt cu el?
-Da...poate ai observat...dar imi place sa fiu cu un pas inainte. In plus, e un beneficiu pentru amandoi. Tu iti castigi iubita si lupti cu dusmanul tau.
-Si tu ce castigi?
-Trezirea lui E.N.D. Ma scuzi...dar trebuie sa am grija de invitatele mele...ea si cea blonda s-or fi simtind singure! spuse el razand dupa care dispare intr-un nor de fum negru.
-Blonda...Lucy! Nenorocitul...are de gand sa o foloseasca pe Lucy ca forma de santaj mai tarziu? De asta nu a pomenit nimic de ea? Trebuie sa vorbesc cu Erza.Ceau ba! Cum va mai traiti viata? Eu? Bine...si eu pe aici...merci de grija. Sper ca va placut, ca o sa-mi lasati pareri in comentarii. Si niste voturi...cumva...ajuta "chestia" asta. Merci de citire.
CITEȘTI
Fairy Tail-O altă poveste
RandomAceasta carte se bazeaza pe anime-ul Fairy Tail. Eu voi schimba povestea originala, incercand sa il pun pe Natsu intr-o alta ipostaza, nu foarte diferita. Sper sa va placa.