Capitolul 7

285 22 5
                                    

-Si Natsu...ce te-a intrebat maestrul? intreba Erza.
-Da, chiar asa...nu ai apucat sa-mi raspunzi cand te-am intrebat. Si eu sunt curioasa. spun iritata.
-Pai...m-a intrebat ce faceam in biblioteca.
-Doar atat? intreb plictisita.
-Pai i-am raspuns ca caut informatii cu privire la ceva. Sa va povestesc:

Flashback
-Ce cautai in biblioteca cu putin timp in urma? ma intreba el serios.
-S-a intamplat ceva, maestre? incerc sa evit raspunsul.
-Raspunde la intrebare, te rog! spuse ridicand tonul.
-Ha? Nimic, nimic! Scuze, dar trebuie sa plec sa-mi aleg o misiune, maestre. spun incercand sa plec.
-Ai cautat informatii despre el? ma intreba fara sa se uite la mine.
-Cum de-
-Am stiut? Esti un dragon slayer...e normal sa vrei sa-l gasesti. Sper doar ca cartile din biblioteca ghildei te-au ajutat...macar mai mult decat zvonurile si barfele care circula prin zona. spuse el incepand sa se uite prin carti.
-Da...multumesc! Am plecat...bunele!
Endflashback

-Si asta a fost! spuse Natsu.
-Ok...dar cine e "el"? intreba Erza.
-Da, cel despre care cautai informatii.
-Ah...e Igneel...dragonul de foc de la care am invatat magia dragon slayer, cel care m-a crescut cativa ani din viata...tatal meu. spuse el privind podeaua si zambind nostalgic.
-Dar...cand te-am intalnit la academie, erai orfan. Nu aveai pe nimeni. Tin minte asta. spuse Erza confuza.
-Eram....el a venit la mine in al doilea an de academie...nu...mai degraba am venit unul la celalalt....cred. spuse el scarpinandu-si ceafa.
-Ce? Ce vrei sa spui? Nu te cred.
-Nici nu trebuie! Nu am nevoie ca tu sa ma crezi, stiu cine sunt si stiu ce mi s-a intamplat de-a lungul timpului. spuse el ridicandu-se-n picioare, tinandu-si mainile-n san.
-Stai jos si povesteste-ne-n continuare! spuse Erza lovindu-l in cap, astfel facandu-l sa cada jos.
-Pff...ok...inainte sa incep trebuie sa stiti ca dragonii au puterea de a sterge memoria oamenilor, deci ce va voi povesti s-ar putea sa vi se para inventat, tras de par, ireal...spuneti-i cum vreti!
-Spune odata! strig la el.
-Igneel s-a aratat intr-o zi la academie. A fost un eveniment controlat, cu alte cuvinte, academia stia despre asta si nu a intervenit. Ideea era ca Igneel sa-si gaseasca un discipol. Inca nu stiu de ce a vrut asta...dar cand il voi gasi, voi afla. Revenind. Mai marii academiei au facut in asa fel incat toti elevii sa fie adunati in acelasi loc si in acelasi timp. Nimeni nu stia de ce. Igneel isi facu aparitia. Cobora din cer iar aripile sale provocau o rafala de vant grozava. Cu totii erati speriati..multi au luat-o la fuga...eu sincer voiam sa aflu de ce ne ataca si de ce cei din academie nu faceau nimic in legatura cu asta. Desi nu foloseam magia pe atunci, am incercat sa ajut. Am inceput sa caut profesori...cineva care sa ne ajute...dar era inutil. Toti fugeau. Nu puteam vedea nimic. In spatele meu era Igneel. Am hotarat ca daca nu pot ajunge la profesorii ce ne pot ajuta, atunci voi merge la dragon, cealalta optiune ramasa. Am inceput sa alerg spre el. Cand ma apropiasem de el indeajuns incat sa ma poata fixa cu privirea, m-a intrebat:
-Nu ti-e teama de mine copile? ma intreba el surprins.
-De ce mi-ar fi? Esti doar o soparla mare cu aripi...si ce daca poti scuipa foc? Nu voi sta cu mainile in san in timp ce prietenii, colegii, toti cei de aici sunt raniti sau chiar mor in fata mea.
Dupa asta s-a uitat lung la mine dupa care a spus:
-Nu aveam de gand sa ranesc pe nimeni copile! dupa care isi trase aer in piept si sufla cu foc spre mine. Imi acoperisem fata insa nu simteam ca ard...simteam mai degraba o caldura placuta. Mi-am luat mainile de pe fata si vazusem ca sunt intr-o minge de foc. Dupa cateva secunde focul disparuse iar eu strigasem:
-Ce mi-ai facut?
-Considera-l un cadou! Care e numele tau copile?
-C- Ce? N-Natsu Dragneel.
-Ne vom revedea, Natsu. Dupa care-si lua zborul. Aceea a fost ziua in care l-am vazut pe Igneel prima data. Iar acea flacara a fost inceputul...asa m-a testat Igneel. Dupa acea zi, nimeni nu-si amintea nimic...eram surprins dar mai apoi am aflat ca Igneel facuse asta. Dupa asta profesorii incepeau sa ma cheme din ce in ce mai des la cate o "discutie particulara".
-Da, imi amintesc de acele sustrageri, cand profesorii intrau in clasa si cereau permisiunea de a te lua cu ei. spuse Erza tinandu-se de barbie.
-Da...si eu tin minte. spun vag.
-Se pare ca acele sustrageri de la ore aveau ca rost antrenamentul meu. De fiecare data ma luau si foloseau magia de teleportare pentru a ma trimite la Igneel, unde ma antrenam pana la epuizare. Prima data a fost ciudat, nestiind ce se intampla, neexplicandu-mi-se nimic si trezindu-ma deodata in fata lui. Dar el a fost bland, a fost ca un tata. Pe parcurs am inteles ce s-a intamplat. Iar acum, va povestesc voua.
-Pai si de ce ai disparut? intreabam eu si Erza la unison.
-Igneel a considerat ca un antrenament de genul du-te-vino nu ma prea ajuta asa ca am fost sustras din ecuatie in acea misiune. Totul a fost pus la punct de cei din academie. Laxus a fost ales drept tap ispasitor. Nu stia nimic...pentru el totul a fost spontan. Insa, in acea misiune, el a aflat ca sunt un ucigas de dragoni. 
-Totusi...nu-mi vine sa cred ca ne-au sters memoria...spuse Erza.
-Pai...eu merg pana la baie. Aaam...Erza,unde e baia? intreba Natsu derutat.
-In capatul holului. spuse Erza ganditoare.
-Stii? Asta chiar e o poveste trasa de par...dar pana la urma ne-a avertizat ca asa vom spune. spun eu pagubasa.
-Da...e trasa de par. Si cand te gandesti ca noi il credeam mort. Presupun ca avea nevoie de o scuza ca sa dispara din peisaj deci e de inteles...dar e cam drastic...sa-l declare mort iar vina sa cada pe Laxus, care era nevinovat.
-M-am intors! spuse Natsu. Oh? Erza! Cine e el? intreba Natsu aratand spre un tablou cu poza unui baiat cu paruo albastru.
-El e Jellal. Prietenul meu! spuse Erza rosie in obraji, privind in jos.
-S-a intamplat ceva? intreaba el stanjenit.
-Nu...nimic, doar ca-i duc lipsa. E un magician de rang S al ghildei asa ca a acceptat o misiune pe termen lung in sud. E plecat de ceva timp si ii duc dorul. spuse ea trista.
-Oh, termina! Asta nu e Erza pe care o cunosc! Se va intoarce! Iar tu vei fi aici asteptandu-l si fiind gata ca in urmatoarea lui misiune sa-i fii alaturi. spuse el zambindu-i.
-Asa e! Fruntea sus. spun incercand sa o inveselesc. Hai sa aducem ceva vesel in discutie, cum ar fi balul ghildei ce se apropie. spun vesela.
-Da...balul. Abia astept. Prajiturile alea...
-Ce bal? intreaba Natsu dezorientat.
-Oh, da...tipul nou...scuze. Ghilda va implini peste cateva zile 100 ani de la infiintare. Maestru a hotarat, la insistentele Mirei, sa faca un bal exclusiv pentru cei din ghilda. spun entuziasmata.
-Oh...inteleg. Totusi, am o intrebare:Cine sunt magicienii de rang S ai ghildei? Sunt curios.
-Asta nu are nicio legatura cu balul...pai sa vedem: il avem pe Jellal, pe Erza, pe Mira, pe Laxus si pe Gildartz, cel din urma fiind si cel mai puternic din ghilda. spun mandra.
-Gildartz, ha? Sunt inflacarat...cand ma intorc din misiune, ma voi lupta cu el. Insa...Mira...e un magician de rang S? intreaba el surprins.
-Da...la exterior e frumoasa adormita...tine minte...nu vrei sa o trezesti. E poreclita demonul Mirajane. spune Erza intrigata.
-Ha? Ma aprind tot mai tare! Deci asa e sa fii intr-o ghilda. spuse Natsu plin de energie.
-Deeeci, revenind. Erza, te-ai gandit cu cine mergi la bal? intreb incercand sa-i inchid gura lui Natsu.
-Jellal. Dar el nu va veni la bal...e in acea misiune. Daca nu merg cu Jellal, merg singura. spuse ea indiferenta.
-De ce sa mai mergi daca nu ai cu cine? intreba Natsu.
-Pentru ca sunt in comitetul de organizare...la fel si Lucy. Cu sau fara parteneri, noi trebuie sa fim acolo. spuse ea la fel de indiferenta.
-Ok. Erza, pot face un dus la tine, te rog? intreba Natsu. Dar a facut la mine dus, de ce ar face din nou.
-Dar ai facut dus la mine, Natsu...de ce sa faci din nou? intreb derutata.
-Nu-mi amintesc sa fi facut dus la tine. spuse indiferent.
-Ba da! Ai facut dus la-
-Nu cred...nu...nu. Deci Erza, pot? intreba el.
-Simte-te liber. Stii unde e baia. spuse Erza plictisita, dupa care Natsu pleca spre baie.
-Si Lucy...tu cu cine mergi la bal? ma intreba Erza curioasa.
-Pai...nu m-a invitat nimeni dar..dar...dar mi-as dori sa-
-Sa te invite Natsu? intreba ea nelasandu-ma sa termin.
-Da...cred...nu stiu.
-Cum sa nu stii? Vrei sa dansezi cu el? Sa va distrati impreuna?
-Da...spun pierduta.
-Atunci asta e raspunsul. spuse ea facandu-mi cu ochiul.
-DA! Se auzi voce lui Natsu din baie.
-S-a intamplat ceva, Natsu? intreba Happy somnoros. Mda...pana acum a dormit.
-Aaam...aaaa...nu...doar ca ma bucur ca Erza are apa calda.
-De ce nu as avea apa calda? intreba Erza nervoasa, insa Natsu nu mai raspunse. Dupa putin timp Natsu iesi din baie. M-am apropiat de el si l-am intrebat:
-Pot sa merg cu tine in misiunea de maine?
-Da, sigur! Noapte buna! Merg sa dorm...trebuie sa fiu odihnit, fa la fel sau nu vei tine pasul. spuse el mangaindu-mi crestetul capului.
-Da...noapte buna!

Dimineata Natsu dormea bustean...stiam ca doar vorba-i de el..."nu vei tine pasul"? Oh, serios?
-Trezirea! strig nervoasa.
-Ce e? intreba el frecandu-si ochii.
-Cum ce? Azi e misiunea. Trebuie sa pleca. spun nervoasa. Ai bagaje de facut. continui.
-Nu, tu ai bagaje de facut. Eu le-am facut aseara...eu trebuie doar sa ma schimb si sa mananc ceva...si sa ma spal, bineinteles. In schimb tu, ai de facut bagajul si restul pe care le am eu de facut. Deci, dupa ce-ti termini de facut bagajul, trezeste-ma! spuse el panandu-se inapoi in pat. Cred ca glumeste...imi ia 5 minute sa fac bagajul...de ce s-a pus inapoi in pat?

Tu chiar citesti asta? Wow...merci! Apreciez! Adica...am mai spus, si o repet, traiesc cu impresia ca nimeni nu citeste asta...ma refer la fantastica "nota a autorului". Ba, eu iti multumesc ca ai citit, sper ca ti-a placut. Daca esti fata, iarta-ma ca ma adresez cu "ba". Ce sa mai spun? Sper sa nu mor de cald.

Fairy Tail-O altă povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum