Po setkání s princem Alexandrem si nás přebrali různí tučňáci a odvedli nás do našich pokojů. Můj pokoj byl v druhém poschodí, za zatáčkou, takže tam byl klid. Třetí poschodí je královské, a do toho nesmíme chodit.,, Děkuji." Poděkovala jsem za to, že mě ten muž odvedl do mého pokoje, který bude zajisté krásný. A ano byl. Dveře jsem otevřela a pohled se mi naskytl na obrovskou komnatu. Byl celý sladěný do pastelových barev. Uprostřed pokoje stála obrovská postel s nebesy, vypadající hrozně pohodlně. V jednom rohu stál velký stůl ze světlého dřeva. Jedna celá zeď byla prosklená s dveřmi na balkón. A proto to byla první věc co jsem udělala. Vyšla jsme na balkón. Otevřela jsme ty skleněné dveře a vkročila jsme do horkého dne. Na balkóně stál stůl se čtyřmi židlemi. Přišla jsme blíže k zábradlí. Opřela jsme se rukami a vzhlédla jsme do zahrad. Byli krásné. Nejkrásnější co jsme kdy ve svém životě viděla. Pohlédla jsme dólu a uviděla jsme dva lidi jak nasedají na koně... Chtěla bych si taky zajezdit.
Z mého snění o tom jak sedím na hřbetu koně a cítím se volně mě vyrušilo bouchnutí dveří. Otočila jsme se a vrátila jsme se do pokoje. V mém pokoji stály 3 služky seřazené vedle sebe. Na sobě měli takové vtipné černobílé obleky a na hlavách měli naražené černé čepky. Usmála jsme se přívětivím úsměvem.,, Ahoj, já jsem Shanila. Vy?" Ony po sobě hodili zvláštní pohledy a já ho sklopila.,, Já jsme Tania." Řekla služka, která vypadala nejstarší.,, Já jsme Stephanie a tohle je Clair." Přikývla jsem.,, ráda vás poznávám." Ony se zachychotali a Tania řekla.,, Je na vašem pokoji něco co by jste chtěla změnit?" Dlouze jsme se zamyslela a rozhlédla jsem se. Vlastně byl dokonalí, tedy až na jedu věc.,, bylo by možné mít v pokoji piáno?" Všechny tři po sobě hodili pohledy říkající, to opravdu nevím.,, Asi ano, oznámím to princi... A teď mužeme vám pomoct z šatů." Zakroutila jsem hlavou.,, Ne děkuji, jdětě si lehnout..." Ony nesouhlasně zakroutili hlavou.,, Ale my tu máme s vámi zůstat po celou noc, kdyby jste něco potřebovala." Nechápavě jsme se rozhlédla po místnosti.,, A kde by jste spaly?" Ony pokrčily rameny a odpověděli.,, Na zemi slečno." Tentokrát jsme já nesouhlasně zakroutila hlavou.,, Ne ne, to nedovolím. Mužete si jít lehnout do nějakých postelí a já to tu sama zvládnu, slibuji." Všechny váhavě přikývly a zmizely z mého pokoje.
Vydechla jsme si. Byla jsme sama... Bez toho aby mě nikdo sledoval a posuzoval. Svlékla jsme se, umyla jsme se a poté jsme se oblékla do noční košile, která byla připravená na posteli.
Chtěla jdem jít spát, ale moje mysl byla v plném proudu a nedovolila mi to. Proto jsem vyšla ven na balkón a vzhlédla jsme k obloze.,, Také nemůžeš spát?" Ozval se hlas z vedlejšího balkónu. Pohlédla jsme tam a spatřila jsme tu dívku vedle které sedím u stolu. Usmála jsme se.,, Jo, všechno je tu tak.... Obrovské oproti našemu domu." Ona se zachychotala.,, já jsme Crystal. Ty?" Usmála jsme se jejím směrem.,, Shanila." Představila jsme se.,, z jaké kasty jsi?" Zeptala se nadále a to mě donutilo se trochu zamračil.,, čtyři, ty budeš z dvojky, že?" Ona přikývla.,, Můj otec je rádce krále." Řekla hrdě. Na což sem jí chtěla odpovědět, můj otec je zahrabanej pod zemí... Ale neudělala jsme to.,, Aha, no..." Pohlédla jsme nahoru na oblohu plnou přenádherných hvězd. Když v tom jedna spadla.,, Padá hvězda!"
Vyjekla jsme tiše, ale nadšení ze mě jen sršelo.,, Tak si něco přej." Řekla Crystal a hravě se zasmála.,, dobře. Přeji si, abych tu mohla zůstat tak dlouho jak to moje rodina bude potřebovat, přeji si, aby ty peníze co za selekci dostaneme šly na vzdělaní sester, a také si přeji aby se... Nicolas vrázil domů." Crystal mě napjatě pozorovala.,, Už jsem dost unavená, asi si půjdu lehnout. Dobrou noc Crystal." A vrátila jsem se zpět dovnitř. Padla jsem do postele a v té sekundě jsem usnula. Doufám že hvězdy plní přání.
ČTEŠ
The ginger that was chosen
RomanceNikdo z nás se nenarodí jako princezna. Princeznou se člověk musí stát. Shanil. Dívka co se zůčastnila Selekce o princovo srdce, ale spíše si princ získal její srdce. Příběh o tom jak se z prince stal zloděj a ukradl srdce nejedné dívce.