•first kiss•

343 10 3
                                    

Rozlučkový večírek. Bylo mi trochu blbě, nechtěla sem aby mamka byla zase míle daleko od mě. A brátříčkové mi budou tolik chybět...

Oblékla sem si překrásné nadýchné po kolena dlouhé květinové šaty, zlato bílé.

Na nohy jsme si nandala dvé bílé botky, samozřejmě uplně ploché a vlasy mi dívky stáhly do příjemného drdolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na nohy jsme si nandala dvé bílé botky, samozřejmě uplně ploché a vlasy mi dívky stáhly do příjemného drdolu. Malinko jsem se nechala namalovat a poté jsem byla hotová. Zhluboka jsme se nadechla a vydala se ze dvěří ven. Venku na mě už čekal Grant. Dneska svojí normální uniformu vyměnil za černý oblek. Svoje normálně rozčeřité vlasy měl nagelované a slíznuté.,, páni, moc ti to sluší Shan." Usmála jsme se.,, děkuju, tobě taky... Ale víc se mi líbí když nemáš vlasy negelovaný." On se zasmál.,, no tak děkuju za kompliment."

Chytla sem ho za ruku a vydali jsme se na zahradní oslavu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chytla sem ho za ruku a vydali jsme se na zahradní oslavu. Celá zahrada už když jsem vcházeli byla plná lidí. Všechny jsme se na tento okamžik připravovali. Byli tu dámy a pánové z různých království a ruzných postavení. Grant, jakoby vycítil moji nervozitu mi stiskl ruku a důvěřivě se usmál. Vešly jsme vstříc té 'zábavě'

V dáli jsme uviděla Crystal, a tak jsme se k ní vydala. Grant se také ztratil, nejspíše k ostatním z Gardy. Crystal nervózně mžourala skleničku s vínem v ruce a nevnímala svět. Jakoby nad ničím přemýšlela.,, Crys?" Zeptala sem se opatrně.A ona upustila skleničku zděšením. Zasmála jsme se, skleničce se nic netalo- přece jenom byli jsme na trávě, a tak se šampaňské jen vylilo. Ohla jsme se pro skleničku a zvedla jsem jí.,, vpořádku?" Zeptala jsme se, ale ona jen ducha přítomě přikývla. Chtěla jsme se zeptat ještě na něco ale za mnou se oběvila postava, která se staroslivě začala vyptávat.,, jaktože si nebyla na obědě? Víš že sem měl strach?" Ale já mu neodpověděla protože sem byla zfascimovaná jeho vlasy.,, červena?" Zeptala jsme se a ukázala na ně. Ano byl to Lewis.,, jo..." Zrudl tak jako jeho vlasy.,, hezký! Hodíme se k sobě." Začala sem léz na špičky a porovnávat moji barvu vlasů s jeho. Lewis se začala ještě víc červnat ... No a já vypadala jak debil.,, Shan jdeme se projít?" Zeptal se Lewis. Přestala jsem porovnávat naše vlasy a vydali sme se na procházku. Zašli jsme a za to jezírko ve kterém jsme se dneska vykoupala, a úsměv se mi rozlil po tváři. Byli jsme hotově schovaní, takže nás nikdo nemohl vidět. Posadila jsme se na jednu kládi a Lewis si sedl hned vedle mě.,, Shan, víš... Uhhh... Jsi ta nejkrásnější dívka co jsem kdy viděl.. A no..." Jeho obličej se začal přibližovat k mému, moje srdce se rozbušilo a dech se mi zasekl v plicích. Jeho obličej byl čím víc blíže a já zapoměla dýchat. Chci to nebo ne? Na rozhodnutí bylo tak málo času. Nestihla jsem si ani nic ujasnit a jeho teplé měkké rty se dotkly mých. V té chvíli jsem přestala přemýšlet, a jediné co jsme chtěla bylo víc.

Moje jedna ruka se dostala za jeho krk a polibky jsme mu začala oplácet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje jedna ruka se dostala za jeho krk a polibky jsme mu začala oplácet. Bylo mi jedno, kde jsem, jestli nás nikdo uvidí nebo kdo je on. Bylo mi to jedno. Chtěla jsem víc, toužila jsme po jeho měkkých po měruňkách chutnajících rtech.

Po asi minutě jsme se od sebe odtrhly oba lapající po vzduchu.,, bože." Zašeptal potichu. A můj mozek se začal dávat ohromady, jakoby začal zase fungovat.

Rychle sme se zvedla, a usmála se.,, to byl můj první polibek." Zašeptala sem a Lewis vyvalil oči.,, to, to sem nevěděl... Promiň." Zasmála jsme se posadila jsme se zpět k němu.,, ne, byl to... Ten nejkrásnější první polibek..." A znovu jsme se nalepila na jeho rty. Nevím jeatli to bylo tou vášní co mi kolovala v oběhu, nebo tím že jsem po tom v tajnosti toužila už vcelku dlouhou dobu? Nevím no...

Lewis se zdál zaseknutý že jsme mu věnovala pusu jen tak z ničho nic. Po asi půl hodinovém líbání u vody jsme se zvedly. Já Lewisovi utřela rťenku z jeho rtů a celá červená jsme se vydala zpět mezi lidi. Přešla jsme ke Crystal a začala jsme si s ní povídat. Měla sem pocit jakoby mi viděla až do duše. Když okolo mě prošel Lewis, celá jsme zrudla na novo.

Potom co jsme si popovídala jak s mámou, která se málem rozbrečela, tak s bratry kteří mi vyprávěli o tý holce co má přítele. Jsme jen stála a pila asi 6 sklenici vína. Když kolem mě procházel tučňák zeptala jsme se ho.,, mohl by jste mi to víno říznout vodkou?" On přikývl a odešel. Po chvilce k rozjímaní nad mou první pusou ke mě přišel Alex. Byl celý rudý a bylo vidět že nebyl moc nadšený.,, dobrý večer princi? Jak se máté?" Zeptala jsme se. On se usmál a uvolnil.,, dobrý večer Shani, ale ano ujde to." Po chvilce ke mě přišel ten tučňák a přinesl mi skleničku 'vína'.,, děkuji mockrát, uhh mohl by jste mi prosím donést ještě jednu?" On nadzvedl obočí ale bez protestů šel pro další. Vypila jsme ro na jeden lok.. No nechutnalo to nejlípe.. Ale efekt to mělo. S Alexem jsme si povídala, když k nám se připlížil Lewis.,, dobrý večer vaše veličenstvo." Pozdravil ho, Alex na něj jen kývl hlavou a nenávistně se podilval na Lewisovu ruku kolem mého pasu. Lewis si toho asi všiml a rychle se mě pustil, což se mi nelíbilo, ale nechtěla jsem její veličenstvo dráždit.,, Lewisi co děláš za práci?" Zeptal se z ničeho nic Alex, očekávala jsme co Lewis řekne.,, Zpěvák. Před měsícem jsme ukončil turné z mého nového alba." Řekl hrdě. Usmála jsme se. Ještě sem Lewise neslyšela zpívat. Alex se napil a já taky( ten tučňák už mi to pití donesl). Alex se omluvil a zmizel.,, co kdybychom taky zmizeli?" Zeptal se Lewi nenápadně. Usmála jsme se.,, tak já to pujdu říct Crystal, že už jsme unavená a že už cítím ten alkohol a nikam zmizíme?" On přikývl. Tak jsem tak udělala a Lewi šel chvíli po mě. Jěstě jsme se rozloučila s Mamkou a bratříčky a sestřičkami a šla jsme si 'lehnout'

S Lewim jsme se setkala na schodech.,, kam mizíme?" Zeptal se.,, ke mě." Zašeptala jsme. Došly jsme potichu jako myšky do mého pokoje, který už byl obdařený piánem.,, zazpíváš mi?" Zeptala jsme se ho, a pustila jsme jeho ruku. Zasedla jsme k piánu a začala jsme hrát jednu písničku co jsme od něj znala. Jeho hlas se rozezněl mým pokojem a mě se zasekl dech. Jejo hlas zněl jakoby se Andělé sešly v místnosti.

Zazpívali jsme si ješťe pár písniček, a pak okolo 1 hodiny ráno se Lewis rozhodl opustit můj pokoj.,, dobrou noc." Zašeptala jsem, když mířil ke dvěřím.,, tobě taky." Věnoval mi poslední pusu a zmizel ve tmě chodby.. Já vím je to špatné, ale srdci asi neporučíš? Hmm?

The ginger that was chosenKde žijí příběhy. Začni objevovat