,, Panebože Shanil, tobě to tak sluší!" Vrazila mi do pokoje Crystal. Dlouho jsme jí neviděla, přes měsíc určitě.,, děkuji." Usmála jsem se.,, no páni, otoč se mi."
Moje svatební šaty mi navrhoval Ignacio, nejlepší návrhář a nejvtipnejší člověk co jsme kdy potkala. Je na kluky, a je s nim hrozná sranda. Je to strašná děvka... ale je úžasnej, vynahrazoval mi Crystal když tu nebyla a stal se moji nejlepší kamarádkou. Bavíme se spolu o oblečení, klucích a taky mi hodně radí ohledně mé svatby. Samozřejmě mi, mimo mé šaty, navrhl i šaty pro družičky a i obleky pro svědka a mého snoubence.
,, panebože, jsi přenádherná." Služky mi šaty začali svlékat, jen jsem si je zkoušela, protože svatba je už zítra. Oblékla jsem se do normálních dlouhých šatů.
A šla jsme se přivítat se všemi lidmi, kteří přijeli a moji svatbu.
Poslední dobou jsem byla dost uzavřená vůči citům. Jako budoucí královna musím mít v sobě nějakou profesionalitu. Alex sám o sobě měl spoutu problémů ohledně kralování. Korunu mu jeho otec předal asi před pár týdny, byla to velká oslava- které jsme se neůčasnila, protože jsem onemocněla.
Sešla jsme schody kde už čekalo spousty lidí. Většinu jsem neznala. Když jsem všechny přivítala, tak jsem nechala služebné aby je ubytovali v levé části pravého křídla. Poté jsem se vrátila na zahradu, kde se už chystalo vše kolem svatby. Zahrada je celá rozkvetlá, všude už se chystají úpravy.,, slečno, král Alexander vás volá do své pracovny." Přikývla jsem.,, dobře, hned tam budu."
Zkontrolovala jsem poslední věci ohledně oslavy po svatbě a vydala jsem se do jeho pracovny. Postavila jsem se před dveře, upravila jsem si své šaty a zaťukala jsem na velké dveře.,, Dále." Zatáhla jsem za kliku a dveře se otevřeli, já vstoupila do velké pracovny pokryté bílým dřevem.,, děje se něco Alexi?" Nemohla jsem ho ani vidět za hordou papírů co pokrývali jeho stůl. Po chvilce se zvedl a vykoukl zpoza stolu, přešel ke mě a pevně mě objal kolem pasu, svojí hlavu položil na temeno mé a věnoval mi malý polibek na vlasy.,, pojď, pojď se posadit na tuhle sedačku." Odvedl mě na sedačku, kam jsme se posadili.,, je mi to hrozně líto že jsem na tebe neměl čas. Miluju tě." A s tím se mi vrhl na rty. Tak moc mi to chybělo, chyběla mi jeho vůně, jeho dotyky, on. Tak moc se mi po tom stýskalo.
,, promiň lásko, moc se omlouvám"leželi jsme na sedačce, pod jednou dekou. Já ležela jen v jeho košili a on bez košile. Ležela jsme v jeho objetí. Hraba jsem se mu ve vlasech a on mi šeptal, omlouval se mi.,, zítra se bereme." Zasmála jsem se potichu.,, jo, zítra už budeš jen moje. Jen moje princezna." Usmála jsem se.,, jen tvoje." Zavřela jsme své oči a upladla do říše snů.
,, slečno! Slečno! Dneska je váš velký den." Vzbudila mě služebná, posadila jsme se. Byla jsem v našem pokoji, zase sama. Na sobě jsem měla pořád Alexovu košili.,, a kde je.. alex, teda vaše veličnstvo?" Rozespale jsem se řekla vylézající z postele.,, Ten tu ani nespal." Ozvalo se z druhel strany. Tam seděla Crys, kousající do rudého jablka v kratkých šatech. Je jaro, už je dost velký teplo.,, ne?" Přešla jsem přes pokoj, přeplněném služebnými nosícímu to a tamto.,, Tak dneska se vdáváš?" Usmála jsem se.,, jo, budu královna." Přešla jsem povrchní chůzí po pokoji.,, no jo. To na tebe sedí." Posadila jsme se vedle ní na stůl.,, moc ho miluju Crystal. A moc mi na něm záleží.
Chci bejt pro něj ta nejlepší." Ona se usmála.,, no přišla jsem sem pro své šaty." Seskočila jsem ze stolu a přeběhla jsem ke dveřím. Otočila jsem se na Crystal.,, tak jdeš?" Ona přikývla a vydala se za mnou. Ja poskakovala mezi lidmi chodbou až na konec, všechny jsem zdravila. Zaťukala jsem na dveře nakonci chodby.,, Ignácio? Mohu dále?" Dveře se mi otevřeli dokořán.,, pojď dál zlatíčko." Ozvalo se. Vešly jsme dovnitř, přes velkou místnost se táhlo spoustu šatů, obleků, košilí, kravat a bot. Taky šperky.,, páni, to vypadá jak velký, luxusní obchod." Prohodila mezi řečí Crystal.
ČTEŠ
The ginger that was chosen
RomanceNikdo z nás se nenarodí jako princezna. Princeznou se člověk musí stát. Shanil. Dívka co se zůčastnila Selekce o princovo srdce, ale spíše si princ získal její srdce. Příběh o tom jak se z prince stal zloděj a ukradl srdce nejedné dívce.