Celý další den byl takový pochmurný, pršelo a spoustu znás se také podle počasí chovalo. Crystal semnou nepromluvila ani slovo a vlastně nikdo s nikým nemluvil. Všechny jsme byly zavřené, i s královnou Amerikou, která si četla jakýsi román. Dnes jsme měla jít s Princem Alexem na projížďku ale bylo to odvolánu, kvůli tomu abych nenastydla. Včera večer, ještě před spaním se u mě na pokoji stavil doktor, prý na příkaz prince. Změřil mi tlak, a s tím že ho mam nízký odešel.
Seděla jsem u okna se sešitem v ruce a črtala jsme vše co jsme viděla. Pak jsme začala rozmalovávat pár věcí do podrobna. A přemýšlela jsem. Přemýšlela jsme na Lewisem, kde asi teď je? Je mi jasné že má program se zbytkem rodin nikde v paláci... A my museli být tady.
Snažila jsme se nakreslit Crystal, ale moc se mi to nedařilo... Moc se jí moje kresba nepodobala. A tak jsem papír otočila a opakovala jsme plán jen trochu jinak.
Usmála jsme se do kresby, když se ozvalo zaťukání. Vzhlédla jsem od skycáku a když jsem zjistila že je to král a princové musela jsme se podstavit.,, Dobré ráno dámy, jak vidíte počaší nám dnes nepřeje, a tak jsme se rozhodli že vás i vaše rodiny pozveme na promítání komedie do našeho kinosálu. Potom bychom se přesunuli do společenské místnosti, kde bychom strávili poklidný zbytek dne." Pousmál se král Maxon. Usmála jsme se, nějakému muži jsme podala svou tužku se skicákem a poprosila jsme ho jestli by ho nemohl odnést do mého pokoje a následovala jsem dívky do kinosálu. Cestou mě zastihl Grant, do kterého jsme se zahákla. Opravdu od té doby co mu včera Alexandr řekl že má na mě dávat pozor nehl se odmě. Mám i takové tušení že mi stál před dveřmi.... No, tahle s Grantem jsme si padla do noty. Je milý a vtipný... A opravdu mi na něm záleží.
Usadila jsme se do kino sálu, do poslední řady do krajních míst a Grant se postavil ke zdi, nadzvedla jsme obočí a ukázala jsme na místo za mě. Ale on se jen uchechtl a zakroutil hlavou. A tak jsme pokrčila ramena a věnovala jdme se začátku filmu. Film byl skoro u konce když do kina vrazil strážce který řval,, NAPADLI NÁS!" V té sekundě byli všichni na nohou. Věrte nebo ne, otevřeli se tajné dveře a všechny začali soukat dovnitř. Grant mě stáhl do své náruče aby mě ti vojáci nepodupali.,, pojďte slečno, tam se nevejdete schováme se do malého úkrytu nahoře kinosálu. Stáhl mě a odvedl mě do toho úkrytu, který následně zavřel. Otočila jsme se s zjistila jsem že sem zde zavřená s princem Alexandrem a Grantem.
ČTEŠ
The ginger that was chosen
RomanceNikdo z nás se nenarodí jako princezna. Princeznou se člověk musí stát. Shanil. Dívka co se zůčastnila Selekce o princovo srdce, ale spíše si princ získal její srdce. Příběh o tom jak se z prince stal zloděj a ukradl srdce nejedné dívce.