,, Lásko, vstávej." Uslyšela jsem z dálky hlas, nemohla jsme uvěřit že jsem právě teď v Alexově pokoji na jeho posteli v jeho obětí právě já. Mohla to být Crystal, kterou zná od dětsví, a je do ní od té doby taky zamilovaný. Mohla to být ona, kdo by byl teď na mém místě.
Ale jsem to já, já ležim a slyšim jak Alex se mě snažil vzbudit sladkými přezdívkami s lehkým třesením mého těla. Probudil mě až polibek co mi věnoval na mé rty. To mě naprosto probudilo.,, anoo?" Posadila jsme se a nedostačně rozlepenými víčky a protáhla se.,, Děje se něco?"
Podívala jsme se na mojí životní lásku z podřas.,, Nic, jen jsem nechal připravit snídani ven." Usmála jsme se a s malými problémky jsem vylezla z postele a jen v Alexove bílé košili a mých černých kalhotkách jsem došla ven na balkón. Bylo mi docela jedno že mě takhle někdo uvidí, že mě někdo uvidí s nenamalovanými tvářemi, rozcuchanými zrzavými vlasy a přizavřenými oči.,, jsi nádherná." Usmál se Alex, který byl již v jeho typickém obleku.,, takhle po ránu?" Zasmála jsme se a začala jsem si míchat můj čaj co stál na stole.,, Ano, takhle ráno, před obědem, po obědě i večer před spaním. Pořád jsi nádherná." Začervenala jsem a bez odpovedi jsem začala snídat chleba s marmiládou.
Po snídani jsme zvedla pohled na Alexe.,, Co všechno mám dneska jako povinnost." On zvedl pohled od novin a kafe co držel v ruce.,, Jen se se všemi rozloučit a pak už si tě ukradnu a jsi jen moje, na celý zbytek dne." Zasmála jsme se.,,no pane princi, krást se přece nemá." Řekla jsem laškovně a zvedla jsem se.,, Ale slečno, vy taky kradete." Zasmál se a odložil noviny na stůl. Ja přišla k němu a posadila jsme se na jeho nohy.,, a co prosimvás?" Zasmála jsme se. On dal jednu jeho uku na můj pas a druhou na mé stehno.,, Mé srdce slečno, ukradla jste ho a nechcete ho vrátit. Ale víte co?" Zachichotala jsme se.,, co vaše veličenstvo?" On se ke mě přiblížil a zašeptal.,, já si naoplátku vezmu vaše." A pokožil mi jednu ruku na levou stranu kde bouchá mé srdce.,, to už sis vzal v ten moment kdy jsem tě uviděla Alexi." Zašeptala jsem mu do ucha a jemně ho na něj políbila.
Poté jsme se zvedla a odešla dovnitř. Zašla jsem přímo do šatny a vytáhla jsme si jedny z šatů.
Byly rudé jako krev a velice stáhlé. Měla jsme je vážně hodně ráda. S šaty jsme se odebrala do koupelny, kde jsem se osprchovala a následně jemně namalovala. Rozčesala jsme si své vlhké vlasy a ty jsem vyfénovala. Pak jsme se nasoukala do šatů a byla jsem ready. Na nohy jsme si obula lodičky a vyrazila jsem do přizemí kde pobíhali ruzní lidé, kteří odjížděli. Když jsme se oběvila na schodech všichni se na mě otočili a jeden po druhém se poklonili. Zasmála jsme se a seběhla schody objímající Rainbow.,, budete mi tu všechny chybět!" Zasmála jsme se a postupně objímala každou z dívek. Všechny mi nakonec řekli že jsem vážně vyjmečná a že si to všechno zasloužim. Když jsem před polednem vyprvodila poslední rodinu veděla jsem že ještě jeden člověk chybí.,, Crystal!" Vyběhla jsem k jejímu autu který měl přávě otevřený kufr a dávali se do něj všechny věci. Padla jsem Crystal kolem krku a začali mi téct slzy.,, nemužeš mi odjet! Jsi moje nejlepší kamarádka, co tu bez tebe budu dělat." Ona mě pevně objala.,, nejlepší kamarádky navždy." Zašeptala, ostáhla se a nasedla do auta. Sundala okénko a usmála se.,, jo a Shani? Všechno nejlepší k narozkám. Dárek máš v pokoji a k Vánocům pod stromečkem." Přikývla jsem.,, ale co dárek co jsem tam dala pro tebe já?" Usmála se na mě tím nejzářivějším úsměvem.,, ten jsem si už vzala." Přikývla jsem.,, pa shanil, uvidíme se na svatbě." Zavřela okénko a už jsem jen pozorovala jak zadek její černé limuzíny odjíždí. Bude mi chybět.
Vrátila jsme se do paláce a vrazila do někoho.,, slečno! Všude vás hledáme! Vaše veličenstvo vás chce vidět v šatech co máte na posteli za 10 minu v zahradách." Přikývla jsme a vyběhla schody. Na posteli leželi šaty a vedle nich překrásně zabalený dárek od Crys. Svlékla jsme se z bund a šatů a oblíkla se do nich. Byli překrásné, měli barvy západu slunce a padali až na zem. Přetáhla jsme přes ně bundu co mě měla ochránit před chladem a posadila jsme se s dárkem od Crystal na postel. Pomalu jsem ho otevřela. Uvnitř byl náhrdelník s jesnou půlkou slunce. Usmála jsme se. Pod ním byl dopis.
,, Vždycky záříš jako sluníčko, takže tady máš jednu půlku. Druhou mám já. -tvá Crystal."
Náhrdelník jsem si nandala a vydala jsme se do zahrad. Sešla jsme schody a všude byli poházené okvětní lístky z rudých růží. Následovala jsme je ke dvěřím do zahrady, otevřela jsme si je a cesta vedla dál až k obrovskému skleníku kde byla malá džungle. Otevřela jsme si dveře a oválo mě to teplo a vlkost jako v tropickém deštném pralese. Odložila jsem si bundu na jeden z kamenů a pokračovala jsem doprostřed po cestičce poseté růžovými květy. Došla jsem doprostřed skelníku kde stál stolek pro dva se svíčkou uprostřed. Po pravé straně stálo piáno bez hudebníka ale Alex nikde.,, Halo?" Zeptala jsem se, žádná odezva. Jen můj hlas se rozezněl po celé ploše. Když najednou jsem ucítila ruce na svém pase.,, všechno nejlepší lásko." Usmála jsem se. Dal mi malý polibek na krk, i takhle malý polibek ve mě vyvolal vlnu lásky, vzrušení a hlavně štěstí.,, děkuji Alexi." Usmála jsem se. On mi podal ruku a pomohl mi vyjít ke stolu, židli odsunul a usadil mě.
Celou večeři jsme se bavili, pak už jsme jen po jídle seděli při svitu měsíce a smáli se nějaké mé příhodě z dětství. Když najednou Alex stichl a jen mě pozoroval. Jeho oči se vpíjeli do mě. Zvedl se a přišel ke mě, postavil mě a zabořil se svými rty do mých.,, chci s tebou ztrávit celý svůj život." Zašeptal mi do rtů.,, měli bychom jít ke stromečku, máme jít otevřít si dárky k Vánocům."
Došly jsme do obýváku kde stál obrovský stromeček pod kterým bylo miliony dárků. V obýváku seděl král Maxon, i královna Amerika. S moji mamkou a všemi sourozenci. Sestřičky už nadšeně prohrabovali dárky a hledali svoje.,, no tak, holky, podejte Alexovi a Shanil taky nějaký dárky." Usmála se královna. Holky začali nosit dárky, mě i Alexovi. Když už jsme oba seděli obklopený dárky bylo nám řečeno že to je všechno.,, který je od tebe zlato?" Zeptal se mě Alex.,, ty v tom zlatým." Usmála jsme se.,, ale nech si je nakonec!" On přikývl a dal je nastranu.,, a ten od tebe?" Alex vytáhla 4 dárky zabalený v rudým papíru. Dala jsme si je nastanu a začala jsem rozbalovat dárky.
Od královny a krále jsem dostala boty a šaty, naprosto nadherné. Prý na líbánky.
Filipe mi dali malý dupačky, myslel si že je to vtipný. A vlastně i bylo. A Eli byl mega vytlemenej když jsem otevřela jehi dárek což bylo hodně kondomů. Zrudla jsem.,, No co ja narozdil od něj stýc bejt nechci, na to jsem moc mladej." Zasmála jsem se tomu.
Od maminky jsem dostala rodiný prsten. Dlouze jsem jí objala a pak jsem šla otevřít dátek od Crystal. Byla to těžší krabice. Odvázala jsem rudou stuhu a odklopila jsem víko. Uvnitř byla další malá krabička a kniha, kterou Crystal četla když jsme se potkaly a poprvé bavili na balkóně. Vytáhla jsem malou krabičku. Uvnitř byl řetízek na ruku s půl měsícem. Na krku jsem měla půl slunce a na ruku jsem si nechala dát půl měsíce.
,, tak jo, otevřeme to naráz?" Řekl Alex rozvazující zlatou stuhu. Udělala jsem to samé. ,, 3,2,1" odhrunula jsem víko, uvnitřs e skrývali přenádherné bílé šaty. Usmála jsem se na Alexe.,, jsou nádherné." Vytáhla jsem je z krabice. Měli překrásný střih, sukni měli na jednu nohu vyříznutou a vršek byl z lehké látky.
Alex vytáhl svůj dárek, byly to hodinky, byli opravdu drahé. Utratila jsem za ně všechny peníze se mi vydělala selekce, ano selekce taky vydělává. Za každý kolo, projev jsem dostala penize. Skoro všechno jsem posílala mamce, ale i ten kousek co jsem si nechala mi zanechal dost velkou čast. Na druhou stranu těch hodinek jsem nechala vyrýt datum těhle Vánoc. To jsem ještě netušila že mě požádá o ruku.
,, jsou nádherné zlato." Dal mu pusu na hlavu.,, pustíme si film." Prohlásila královna. Nechala vytáhnout televizi. Všichni jsme se přesunuly na sedačky. Já s Alexem na tu pro dva. Položila jsme si hlavu na jeho hruď a on nás přikryl dekou. Pustili tam nějaký hezký vánoční film, u kterého ja usnula.
Probudila jsme se až když mi Alex dával lehkou pusu na temeno hlavy a odcházel z našeho pokoje.
ČTEŠ
The ginger that was chosen
RomanceNikdo z nás se nenarodí jako princezna. Princeznou se člověk musí stát. Shanil. Dívka co se zůčastnila Selekce o princovo srdce, ale spíše si princ získal její srdce. Příběh o tom jak se z prince stal zloděj a ukradl srdce nejedné dívce.