Probudily mě hlasy, linououcí ze všech stran. Zdály se mi tak hlasité, ale abych rozeznala o čem mluví. To jsme nezvládla. Nevydržela jsem vzhůru dlouho, protože následně jsme upadla do tvrdého spánku. Probudilo mě světlo svítící do mých očí. Posadila jsem se, velice pomalu. Protáhla sem své ruce a promnula si oči. Oči jsem otevřela, a pohlédla sem na miliony jídla kolem mě. Hledala sem nějakou známou osobu. Ale nikdo nikde nebyl. Nebyla sem ani ve svém pokoji, když najednou se otevřeli dveře a dovnitř vešel Grant. Rychle přešel k mé posteli a poklekl. Meč, co měl schovaný za opaskem udělal zvuk při dopadu na zem.,, Slečno, co jste to prováděla." Chytil mojí ruku a promnul jí.,, Já ani nevim Grante."
V tu chvilku jsme natáhla ruce a padla mu do pevného obětí.,, Shanil, proč si nic neřekla." Zašeptal.,, Ja ani nevim." Zasmála sem se smutně. Po chvilce jsme se pustili, a já se rozhlédla po pokoji plném jídla.,, a teď se jde jíst." Zasmála sem se.,, Tohle všechno nemůžu sníst, a bude mi blbě." On mi podal první koláček a usmál se.,, no, a proč to nezkusit." Zasmála sem se a dala si první koláček.
Snědla sem toho docela dost, ale u asi 20 dezertu jsem nemohla. Byla sem uplně plná.,, No tak slečno, ještě kousek." Vzal jeden z koláčků Grant a jako letadýlko mi po dal do pusy.,, hodná holka." Začala sem se smát. Grant se začal smát semnou. Náš smích se utišil když se otevřeli dveře. Grant se postavil a sklopil hlavu.
Dovnitř vešla Crystal s Lewisem za zády. Usmála sem se.,, Děkuji Grante, zavolam tě až návštěva odejde." On přikývl, usmál se na mě a odešel. Tak jak sem mu řekla. Pohlédla sem na Crysta která na mě vrhala vyčítavé pohledy. Chtěla mi začít vsě vyčítat, a já ji chápala. Naštěstí zakročil Lewis který přešel k mé posteli a posadil se na ní.
,, Ach Shanil, co to provádíš." Položil svou ruku na mou tvář a já se do jeho ruky položila.,, promiň Lewisi." Položila sem svou ruku na jeho.,, nevadí." Zašeptal, ale v očích byla vidět ta zraněnost, a bolest. Kvůli mě... neposedná slza sjela po mé tváři, když si toho Lewis všiml prvně mě objal.,, Aspoň že si uvědomuješ jak moc lidi si by si zranila." Zašeptala Crystal s myšlenkami nikde jinde. Pohlédla sem na ni s malým úsměvem.,, budu vpohodě slibuju." Crystal přikývla, ale neposlouchala. Lewis se na mě otočil a zamračil se.,, Tohle už nikdy nedělej." Napomenul mě.
Začala sem horlivě přikyvovat.,, já to nechápu... proč musíš.. být tady, tak strašně tě to ničí. Neznam tě dlouho, ale už tak ses mi zalíbila. Asi, asi..." Crystal ho spažila ošklivým pohledem a odkašlala si, takže Lewise přerušila.,, Lewisi! Musíme si promluvit." Vzala svého bratra a vytáhla ho na balkón. Neslyšela sem o čem se tam bavili ale Crystal svého bratra s teď už růžovými vlasy dost seřvávala. On tam jen stál a rukou si tu růžovou nádheru co měl na hlavě. Čas od času se podrbal na zátylku.
Po chvilce se oba vrátili dovnitř, Crystal mi řekla že si mám ještě odpočinout a dojíst to co tu ještě mám. Lewis mi věnoval lehkou pusu na temeno a oba zmizely. Zajímalo by mě co mi chtěl říct.
Ležela sem v tichém pokoji sama, a neměla sem už ani náladu jíst. Neměla sem prostě hlad.
Ležela jsme, a koukala do stropu když se ozvalo zaklepání a následné otevření dveří. Posadila sem se a podívala se směrem ke dveřím.,, A, princ Alexandr. Co vy tady?" On se zastavil ve dveřích, a pak je pomalu zasebou zavřel.,, já myslel že už si tykáme?" Pokrčila sem rameny.,, dobře Alexi, co tu děláš? Nemáš dělat nějaký královský povinnosti?" Přišel blíže ke mě.,, Moje jediná povinnost je aby se dívkám nic nestalo, a aby byli vpořádku... nějak mi to nejde." Zasmála sem se.,, To neni tvoje chyba." Dodala sem.,, Už je vás tu jen 8." Dodal rychle, nadzvedla sem obočí.,, Opravdu?" On přikývl.,, rozhodl sem se že do Vánoc vyberu.. svou nevěstu." Přikývla sem.,, aha.. a už víš kdo to bude?" Zeptala sem se opatrně. On zakroutil hlavou. Stál před mojí postelí, a tak jsme mu udělala místo.,, nechceš, se přidat? Pokud nemáš nic lepšího napráci?"
On se zasmál,, no, já myslela že se máš starat o to, aby se dívkám nic nestalo. Myslim že umřu na namrznutí jestli mě hned nezahřeješ." On si odložil své sako na židly, zul si boty a přešel k mé postely. Polosadil se vedle mě a následně se položil.
Položila sem si opatrně hlavu na jeho hruď a on si mě jednou rukou přitáhl blíže. A druhou rukou mi vzal jeden můj zrzavý pramínek a začal si ho namotávat na prst.,, Nevim co to dělam Shani, tohle je tak zmatený." Zasmála sem se.,, Jo, to mi povídej."
A tak jsme tam tak leželi, Alex si hrál s mými vlasy. A já si užívala jeho obětí. Bylo mi tak hezky, ale nechápala sem co se děje, nechápala sem co k Alexovi cítim.
,, Alexi?" Nadzvedla jsme své oči k němu. On se usmál tím zářivým úsměvem.,, Ano Shani?" A já zapoměla co sem chtěla, pro mé štěstí sem se odtrhla od jeho dokonale hnědých očí a zeptala se.,, proč si mě tu ještě necháváš?" Jakoby se zasekl. Jen koukal do blba, a nic neříkal.,, Já.. hodně za tebe bojuju. Chci tě tu." Nadzvedla sem se trochu víc.,, Ale proč?" Rozmýšlel se. Pootočila sem se a v tý chvilce sem ucítila jeho dokonale tvarované rty na mých. Přes celé moje břicho se rozletělo obrovské hejno motýlů. Začala sem spolupracovat, můj mozek mi říkal že mám.
Byla sem tak zmatená.
Když jsme se od sebe odtrhly, nestačila sem ani nic říct a Alex vedle mě nebyl.
Byla sem víc než zmatená, asi sem byla zamilovaná, jen sem nevěděla do koho víc...
ČTEŠ
The ginger that was chosen
RomanceNikdo z nás se nenarodí jako princezna. Princeznou se člověk musí stát. Shanil. Dívka co se zůčastnila Selekce o princovo srdce, ale spíše si princ získal její srdce. Příběh o tom jak se z prince stal zloděj a ukradl srdce nejedné dívce.