Cez plece som mala prehodený vak s mojím jediným oblečením, je mi však jasné, že ako študentka jednotky mi bude pridelené ale mám nan spomienky. Vak sa mi pohojdával na pleci a ja som kráčala do malého, dobre trochu väčšieho domu, v ktorom budú študenti jednotky bývať počas štúdia až po konečné rozhodnutie princa. Pre objasnenie situácie, konečné rozhodnutie princa o jeho budúcej manželke z vybraných a verte či nie ja som jedna z nich. Ani ja tomu nemôžem uveriť ale stalo sa. Podľa všetkého som mala plný počet bodov, čo ma neskutočne potešilo. Princ Deamon také šťastie nemal, chýbal mu jeden bod, to musí nahnevať ak je hybrid a k tomu aj dievča lepšie ako princ, ktorého línia zostala neporušená. Smola by som povedala ale čo už, stalo sa. Ked som dorazila pred dvere, natiahla som ruku, že zaklopem no niekto ich otvoril skôr ako som stihla zaklopať alebo dať hocijako najavo, že som tu. Takmer som dostala infarkt a od strachu či skôr preľaknutia som uskočila a hopla. Ale to by som nebola ja keby som pri tom nezletela na zem. Dievča vo dverách vyzeralo ako anjel, blond vlasy a modré oči, o pleti ani nevravím mala ju dokonalú ako ona sama. No problém bol v tom, že ona bola anjel. Pohla sa smerom ku mne a podala mi ruku, ktorú som prijala. Vstala som a oprášila som si oblečenie. ,,Prepáč. Ja som Lea," predstavil sa anjel. ,,To je v poriadku. Ja som Aurora a dievča ty máš ale ranu," pozreli sme sa na seba a začali sme sa smiať ako bláznive. Po chvíli blázniveho rehotu sme vkročili do domu. Už na prvý pohľad bolo jasné, že nie sme u mna doma. Všetok nábytok bol z mahagánového vyrezávaného dreva, inak bolo všetko ladené do kráľovsky modrej, smaragdovej zelenej a jantárovej. Od údivu som otvorila ústa a pozerala sa na všetku tú nádheru. Nemohla som uveriť, že tu strávim celé štúdium. Lea si všimla môj výraz a jemne sa usmiala, ,, vy toto asi doma nemáte čo?" ,,Nie nemáme, my sme nemali ani zlomok z toho kvôli starým rodičom." Pravda bola v tom, že po tom ako sa môj otec oženil s mamou sa moji úžasní starý rodičia rozhodli im znepríjemniť život už dosť ťažký. Zariadovali aby rodičov vyhadzovali z práce a neustále im išli po krku lovci. Zaujímavé čo urobia ľudia pre pomstu. Jednoducho som mala tých najlepších starých rodičov na svete.
YOU ARE READING
Prečo práve Ja ?
FantasyKráčam po štrkovitej ceste k obrovskej bráne, ktorá vyzerá staro ale aj moderne. Zvláštne. Nikdy by som si nebola pomyslela, že sa dozviem kto sú moji rodičia a kto vlastne som, ale stalo sa. Keď som sa prvýkrát dozvedela, že som hybrid, bola som na...