,, Nemusíš sa báť, všetko bude v poriadku," kráľovná sa ma snažila upokojiť a celkom jej to išlo. ,, Dean je ako jeho otec." Pri tejto poznámke sa kráľovná rozosmiala. ,, Viete ako ma požiadal o ruku ?" Spýtala som sa a priamo sa pozrela na kráľovnú. ,, Viem presne ako to urobil, urobil to presne ako jeho otec. Nechcel aby ma niekto mal a tak ma požiadal o ruku už na prvom stretnutí," celý čas počar rozprávania sa kráľovná pochechtávala a ja s nou. ,, ľúbite kráľa ? " Spýtala som sa a dúfala, že sa kráľovná nenahnevá. ,, Z celého svojho srdca, nikdy som nikoho tak neľúbila." Usmiala sa a pokračovala s úsmevom na tvári. ,, Netušila som, že je možné niekoho milovať tak moc. A ked som sa dozvedela, že čakám Deamona bola som najšťastnejšia žena na svete. Splnil sa mi sen. Mala som muža, ktorého som milovala najviac na svete a syna na ceste. Ešte teraz si pamätám ako mi prvýkrát vyznal lásku." Pozerala som sa na kráľovnú s otvorenými ústami. Ona si to všimla a usmiala sa. ,, Neboj láska príde časom alebo tam už je len ju musíš nájsť. " ,, A teraz sa pod obliecť pretože ako poznám Deamona a bude šalieť, že meškáš, takže šup do šiat." Bola som nervozna nebudem klamať, mám sa vydávať kto by nebol nervozny. Majú tu prísť všetci. Možno sa aj bojím a teším no radšej sa nezaoberám svojimi pocitmi pretože sa musím obliecť do šiat. Sú nádherné, nedajú sa popísať, sú jednoducho dokonalé. Obliekla som si šaty a kráľovná mi pomohla pozapínať gombíky na chrbte šiat. Akonáhle som bola oblečená, kráľovná si ma dôkladne prezrela a povedala: ,, Si dokonalá srdiečko." Videla som, že to myslí úprimne a nevraví to len tak do vetra. Usmiala som sa. ,, Dakujem, ste pre mna niečo ako mama, ktorú som niekdy nemala." Povedala som jej úprimne a videla ako sa jej rozžiarili oči, široko sa usmiala a popohnala ma. Usmiala som sa a kráčala som.
Kráčala som cez uličku priamo k oltáru. Zdvihla som hlavu a našla som svoj záchytný bod. Deamona. Stretli sa nám pohľady, usmial sa tým svojim jedinečným dychvyrážajúcim úsmevom. Kráčala som až som sa ocitla priamo pred ním. Chytil ma za ruku a prezeral si ma. Počas obradu sme sa na seba neustále pozerali a dúfali, že to nikto nevidí. Nakoniec sme si povedali svoje áno a navliekli si na prsty obrúčky. ,, A teraz pobozkajte nevestu." Povedal knaz a Deamon potichu povedal: ,, S radosťou." Usmial sa a potom to urobil. Pobozkal ma. Mal mäkké a sladké pery, jemne sa pohrávali s tými mojimi. Po tele mi prechádzali také výboje až som skoro stratila dych. Po chvíli sa odtiahol a pozrel mi do očí. Všetci naokolo sa začali radovať a jasať. Deamon sa usmial a ešte raz ma jemne pobozkal. Potom si so mnou preplietol prsty a kráčal preč. Hostina bola skvelá a ja som zažívala nebíčko v ústach. Dean sa na mne smial ale ja na nom tiež. Pri prvom tanci ma chytil okolo pasu a ja jeho okolo krku. Pozerali sme si do očí a počas celého tanca sme sa dotýkali nosmi a perami. Na záver tanca ma pobozkal. Jeho bozky boli plné nehy, vášne, túžby, možno aj lásky. Boli jednoducho dokonalé rovnako ako ich majiteľ. Celý večer sme tancovali a na konci ma prepadol strach zo svadobnej noci. Vzal ma na ruky a odniesol preč od všetkých. Ocitli sme sa v spálni a ja som bola nervoznejšia ako kedykoľvek predtým. Pristúpil ku mne a chytil mi ruky. ,, Neboj sa. Neublížim ti, ale ak nechceš tak nemusí byť nič." Povedal a pozeral sa mi priamo do očí. ,, Nebojím sa." Povedala som pevným hlasom a pozrela som sa do zeme. Pustil mi ruky a jemne mi zdvihol bradu. Prstom mi pomaly prešiel po perách a naklonil sa ku mne. ,, Odkedy som ťa prvýkrát videl stále na teba myslím. šaliem z teba, privádzaš ma do šialenstva len tým, že si. " Perami sa takmer dotýkal môjho ucha a potom ma jemne pobozkal tesne pod ucho. Pomaly mi prechádzal perami po čeľusti až smerom k perám. Začali sme sa bozkávať. Jemne sa hral s mojimi perami a potom som pootvorila pery. Jeho jazyk preklzol pomedzi moje pery a skúmal moje ústa. Jeho jazyk ochutnával ten môj. Potom sa postavil za mna a perami mi bozkával každý centimeter krku. Pomaly odopínal gombíky šiat a s každým gombíkom pribúdali bozky a rástla vo mne túžba. Pomaly zo mna stiahol šaty a stala som tak iba v spodnom prádle. Pri pohľade do jeho očí plných túžby som ho začala zbavovať oblečenia. Jeho pokožka bola horúca a jemná. Moje prsty svižne prechádzali a skúmali jeho telo rovnako ako jeho prsty skúmali to moje. Položil ma na posteľ a bozkával. Nikdy som nezažila nič také. Ked do mna prvýkrát vnikol bolelo to ale potom to bola už iba slasť.
YOU ARE READING
Prečo práve Ja ?
FantasyKráčam po štrkovitej ceste k obrovskej bráne, ktorá vyzerá staro ale aj moderne. Zvláštne. Nikdy by som si nebola pomyslela, že sa dozviem kto sú moji rodičia a kto vlastne som, ale stalo sa. Keď som sa prvýkrát dozvedela, že som hybrid, bola som na...