Videla som pred sebou muža, ktorý ma požiadal o ruku, muža, ktorého som zo začiatku nenávidela ale on si postupne získaval moje srdce. Muža, ktorého som videla umierať, muža, ktorý ma miloval a, ktorého milujem tiež. Bol to môj Deamon.
,,Deamon?" Zašepkala som so strachom. Bála som sa, že zmizne alebo mi povie, že už ma neľúbi. Bála som sa jeho opätovnej straty. Pozeral sa do zeme ale po vyslovení jeho mena z mojich úst zdvihol zrak a pozrel sa na mna tými nádhernými očami. Jemne sa usmial aj ked bol stále drak a pristúpil ku mne aby ma objal. Vklzla som mu do náruče a už nikdy som sa ho nechcela pustiť. Pobozkal ma na vrch hlavy a stisol ešte viac. Akoby sa bál, že mu utečiem.
Ležali sme uprostred jaskyne a rozprávali sa o všetkom, čo sa stalo počas mojej a jeho neprítomnosti. Ked som mu povedala, že ten ľad som vypľula ja zadíval sa na mna prekvapene no potom sa usmial. Vravel mi , že vedel o tom, že som výnimočná. Premenili sme sa do svojej ľudskej podoby. A Deamon sa díval na moje vypuklé bruško ako teľa na nové vráta. ,, Vedela si o tom ked sme šli do boja?" Spýtal sa a bolo vidno, že je na pokraji výbuchu zlosti. Iba som zvesila hlavu a povedala: ,, To, že som tehotná ešte neznamená, že sa nebudem účastniť boja." Hned ako som to dopovedala vybuchol a začal ma hrešiť. Kričal na mna a mne to liezlo na nervy. ,, Už konečne prestan!!!! Nie som tvoj pes aby si mi rozkazoval čo smiem a čo nie! Ak sa spamätáš daj mi vedieť," povedala som a premenila na draka. Už som skákala do vody a letela preč.
z pohľadu Deamona:
Iba sa premenila a zmizla. Díval som sa na miesto, kde ešte pred chvíľou stála. Tak toto som asi pohnojil. Stratil som ju a ked som ju našiel iba som na nu kričal. Som idiot.
Asi po piatich minutách čo som tam stál ako kretén, som sa premenil a letel za nou. No to čo som uvidel ma prekvapilo a nie príjemne.
YOU ARE READING
Prečo práve Ja ?
FantasyKráčam po štrkovitej ceste k obrovskej bráne, ktorá vyzerá staro ale aj moderne. Zvláštne. Nikdy by som si nebola pomyslela, že sa dozviem kto sú moji rodičia a kto vlastne som, ale stalo sa. Keď som sa prvýkrát dozvedela, že som hybrid, bola som na...