18.

169 23 0
                                    

Trevis:
„Ako vám mohla zdrhnúť?!!" Zhúkol som na nich a oni sa strhli. Iba sa na mňa pozerali s otvorenými ústami a tvárami bledými ako stena. „Tak dočkám sa odpovede ?” Bolo zjavné, že som bol naštvaný, a keby len to. Zúril som.
„Podľa všetkého zliezla po odkvape,” nedopovedal pretože som ho prerušil „Čože urobila ?!”     Chlapec celý zbledol a chcel niečo povedať no Jason ho umlčal pohľadom a nakoniec prehovoril on. „Upokoj sa Derek. Kto mal tušiť, že tehotna dračica zlezie po odkvape a zdrhne ? Presne tak, nikto. A prosím ťa oni za to nemôžu. A je tu ešte jedná zlá správa. ” Počkal kým to spracujem a pokračoval. „Stratila sa na území temných.” Ztíchol a pozeral sa na mňa. Vlna hnevu mi prešla telom a zjavne sa objavil v mojích očiach keďže všetci prítomní nevedomky cúvli, len aby sa dostali z môjho dosahu. A verte mal som chuť niekoho roztrhať. Prstami som si prehrabol vlasy a zúfalo vykríkol. 

Aurora:
Telom mi prešla vlna bolesti a ja som vykríkla. Otvorila som vystrašene oči a všimla som si neznámu miestnosť z tmavého dreva. Pri posteli stála čarodejnica. Ako to viem ? Nenechajte sa vysmiať som drak a môj čuch je perfektný ale občas trochu nechcený. Čarodejnica sa na mňa pozrela a ja som zavrčala, no následne som zakňučala od bolesti. Všimla si to a prehovorila. „ Nemusíš sa ma báť. Ja ti neublížim. Chcem ti iba pomôcť. ” Skôr ako som ju stihla prerušiť ešte dodala. „ Hádam nechceš aby sa tým malým niečo stalo. ” Všimla si môj výraz a znovu prikývla.

Celé hodiny. Hodiny trvalo, kým sa konečne dostali na svet. Celá upotená a zničená som sa pozrela na moje tri zázraky. Boli dokonalí. Dvaja zdraví chlapci a jedno drobné dievčatko.
Prvý chlapček a zároveň najstarší  s čiernymi vláskami a obrovskými tyrkysovými kukadlami. Môj prvý zázrak sa volá Christopher, alebo inak môj malinký Chris.
Druhý chlapček mal rovnako čierne vlásky s podobnými očami. Jeho kukadlá boli tyrkysové s modrými škvrnami. S nebesko modrými škvrnami. Volal sa Benjamín. Bol drobný ale na malú Terek nemá.
Malinká Terek má jemné strieborné páperie, a dokonalé zeleno-červené okále. Usmiala som sa sama pre seba. Malá Terek mi bola najviac podobná. Oči mala takmer totožné až na malý farebný detail. Chris a Ben sa podobali na Deamona najviac ako len mohli. Do oči sa mi nahrnuli slzy a tak som začala zrýchlené žmurkať, aby som ich zahnala. Ešte som sa pozrela na mojích anjelikov a upadla som do blaženého spánku.

Deamon:
Je preč. Je preč rovnako ako aj moje deti. Náhle mnou prejde vlna hnevu. Ako sa opovažuje ?! Ako len mohla umrieť a vziať si sebou jeho dieťa? Nechápal to. Ako odletela z jaskyne, nepamätal si nič, teda skoro nič. Pamätal si iba bolesť hlavy a následnú tmu. Potom sa už iba prebral a ostatní sa naňho pozerali s odporom v očiach. A to, čo mu oznámila Lea ho zlomilo. Povedala mu, že jej smrť je jeho chyba. Že si nemal začínať s Kirsten a nemal ju zabiť. Zabiť jeho milovanú. Jeho Auroru.

Prečo práve Ja ?Where stories live. Discover now