Akonáhle vstúpila, celú miestnosť zaplnil jej pach. Na prvý pohľad bolo jasné, že je iná ako ostatný. Dávala to najavo spôsobom chôdze, svojím postojom ale aj svojím výzorom. Mala biele vlasy zopnuté tesne nad zadok ale najpôsobivejšie na nej boli jej oči. Jej oči boli zvláštne, červená v jej očiach sa pretínala s tou nebesky modrou. Ked jej začala z nozdier vyrážať para, zostal som prekvapený rovnako ako aj všetci len to nedávali najavo. Bola rozkošná ked sa hnevala ale aj nebezpečne krásna. Netrvalo dlho a všimla si, že ju pozorujem. Pozerala sa mi do očí no pomaly ma skúmala pohľadom. V jej očiach sa nedalo čítať, čo bolo zvláštne. Vždy som vedel čítať v očiach druhých no teraz nie. Ked vykonala dôkladnú prehliadku môjho tela vrátila sa naspäť k mojím očiam. Vystrašene alebo skôr nervozne sa otočila a začala sa tvrdohlavo pozerať do steny pred sebou. Po chvíli sa ozvalo jej meno,,Aurora Haigová". Bolo zábavne pozorovať ako sa takmer rozbehla do riaditeľne len aby sa vyhla môjmu pohľadu.
Stál som a čakal, kým sa všetci odpracú od výsledkovej listiny. Väčšina už odišla a tak som zamieril k papierom. Vyhľadal som svoje meno a takmer som odpadol ked som zistil, že mi chýbal jeden bod do plného počtu. Ak by som mal plný počet bol by som prvý v celej historii školy, ktorý to spravil. No potom som sa zarazil, niekto bol prvý a mal plný počet bodov. Pozorne som sa pozrel na to meno a začal som nadávať ako pohan v kostole. Viem blbé prirovnanie ale Bože!!! Ona je prvá, do pekla nejaká pipka je prvá a ja som druhý! To nie je možné, do pekla. Do pekla a tisíckrát do pekla!! Ako je možné, že Aurora Haigová je prvá? No potom som si pozrel čo bude musieť študovať a takmer som dostal infarkt. Aurora Haigová mala byť na štúdiu pre jednotky! Aurora Haigová mala študovať to ako sa stať kráľovnou! A mojou ženou! Pozorne som si pozrel koľko dievčat má študovať na jednotku a napočítal som dve, to bolo fajn, skoro. Nemôžem uveriť, že ja mám mať štúdium s Aururou a Kirsten. Ako sa pre boha živého mám rozhodnúť medzi tými dvoma osobami? Je to totálne v prdeli ja a Kirsten sa totíž nemôžeme ani cítiť je totiž strašne namyslená a povyšuje sa nad ostatných. No Auroru nepoznám a som úprimne zvedavý či ju niekedy spoznám tak ako by som chcel.
STAI LEGGENDO
Prečo práve Ja ?
FantasyKráčam po štrkovitej ceste k obrovskej bráne, ktorá vyzerá staro ale aj moderne. Zvláštne. Nikdy by som si nebola pomyslela, že sa dozviem kto sú moji rodičia a kto vlastne som, ale stalo sa. Keď som sa prvýkrát dozvedela, že som hybrid, bola som na...