Sabah oldu. Saat 07.00 idi. Bu gün okula gitmeyecektim. Telefonumu açtım. Ceren ve Gökmen'den mesaj vardı. Gökmen'in mesajlarını okumadım. Ceren " SELENCİĞİM BEN OKULA GELİP TEKRARDAN KAYIT YAPTIRACAĞIM." yazmıştı. Çok sevindim çünkü tek arkadaşımın Gökmen olması canımı sıkmıştı. Tabi Gökmen artık arkadaşım olmayı haketmiyor.
Öğlen oldu. Kapım çaldı. Ceren gelmişti. Bana bakar bakmaz "Ağladın mı sen ? " dedi . Bende hiçbir şey demeden ona sarıldım. Ve sonra o da 'Berbat görünüyorsun saçını falan yapıcam ." dedi ve biraz saçımı kesti ve bana makyaj yaptı. Bana bakınca "Gökmen sana tekrardan aşık olucak" dedi. Bende "İstemem zaten o başkasına aşık." dedim. Ve şelaleye götürdüm Ceren'i oraları çok sevdi. Ders bitmişti herkes bahçeye geldi. Ve Gökmen de oradaydı. Yanımıza geldi. Bana "Konuşalımmı? " dedi. Bende "İstemiyorum" dedim ve odama gittim Ceren de arkamdan geldi. Saat 15.58 idi. Ceren'le yemek hazırladık. Öğle yemeğinden sonra Ceren le gezmeye karar verdik. Dışarı çıktık Gökmen de ordaydı. Beni görünce "Ne kadar güzelsin" dedi bende "Bence onu o kıza söylemelisin"dedim. Ve oradan uzaklaştık.
Ceren bana bakıp "Demedim mi bak tekrardan aşık oldu:D" dedi ve güldü o öyle deyince bende güldüm. Gezdik ve odamıza geldik . Saat 17.00 oldu. Akşam yemeği yaptık ve saat 19.50 oldu sofrayı hazırladık yemek yedik ve sofrayı topladık. Saat 20.09 oldu. Cerenle yürüyüşe çıktık. Gökmen'in odasına yeni bir erkek geldi. Adı Emir di. Emir Ceren'i görünce hemen onunla konuşup telefon numarasını istedi. Ben kenarda beklerken Gökmen yanıma geldi. "Yakışıyorlar " dedi bende cevap vermedim. Elimi tuttu. Kalbim atmaya başladı. Bende elini bırakıp bahçeye çıktım.
Dışarısı çok soğuktu. Arkamdan geldi ve bana arkadan sarıldı ve elimi tuttu. O elimi tutunca bırakmak istemedim ve 10 dakika öyle kaldık. Ve elini bırakıp onu ittim çünkü o elle başka birinin elini tutmuştu. "Seni seviyorum anla artık." dedi bende "Umrumda değil " dedim ve odama gittim. Tam kapımı kapatıcakken o geldi ve içeriye girdi. Ceren le Emir de Gökmen'in odasındalardı. Saat 23.58 oldu. Uykum gelmişti ve ben üstümü değiştirip yatağa girdim o da televizyonu kapatıp yine Alp'in yatağına geldi. Ben uyumuştum.
Sabah oldu uyandığımda elimi tutmuştu yine , elimi çektim okula gitmemiştik ikimizde çünkü dersler bitti. Onu hiç uyandırmadan izledim ne kadar güzel uyuyor dedim içimden ve ona bağlanmamak için üstümü değiştirip dışarı çıktım. Tam çıkacakken bir erkek çocuk bana çarptı . Özür diledi ve adının Muhammet olduğunu söyledi. Onunla konuşurken Gökmen geldi ve yine çocuğu hırpaladı. Bende "Ya Gökmen yeter artık rahat bırak beni "dedim o da "Hayır" dedi ve beni odama itti. Kapıyı kilitledi. "Beni dinleyene kadar burada durucaz."dedi bende "İyi tamam sonsuza kadar burada kalırız o zaman."dedim o da "Ben seninle sonsuza kadar burada kalmaya razıyım."dedi bende sustum ve yatağıma uzandım oysa saat 14.43 idi. O da yatağa girdi ama benim yatağıma girdi. Elimi tuttu ve "Lütfen böyle kalalım" dedi bende bir şey demedim ve uyumuştuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
FantastikMerhaba ben Selen diğer arkadaşlarımın isimleri de Alp ve Ceren biz 3 arkadaş bir yatılı okula gitmeye karar verdik. Ama bu okulda başımıza gelmeyen kalmadı. Şimdi bizim yaşadıklarımızı size anlatmaya başlayayım...