AİLEMİZ 1K'YA ULAŞTI. OKUYAN, YORUM YAPAN, OY VEREN HERKESE GÖKYÜZÜ KADAR TEŞEKKÜR EDİYORUM. GÖKOKURLAR.
İTHAF: @seleanzer
Bölüm sözü :"Umutlar bittikten sonra, ne söyleyebilirdim ki ona.Damarı ruhuna karışmış, sözler bedenine yapışık kalmış.Acılar tek çareyi beklemek sanmış."
"Merak etme acı ruhumla kavruluyor, sen yoksun Gökyüzü."
Uzun soluklu bir romanı okuduktan sonra eksikliğin vermiş olduğu hüzünle uyumak istedim.Beceremedim diğer her şeyde göstermiş olduğum beceriksizle. Hem kitabın sonu yoktu ki, kitap sonsuzdu. Hoş, umurumda mıydı? Hayır.
Uyku bedenimi esiri haline getirmişti. Bedenim uyuşuk,ritmim bozuk. Aslında uyumuyordum, çok uzaktım uykuya...Gözlerimi dinlendiriyorum derler ya, ha işte o hesap.Bu yüzden beynimi daha fazla kandırmadan gerçekten uyumaya çalışmaya başladım. Birkaç deneme sonra pes edecektim ki bir şey farkettim.İşe yarıyordu. Biraz sonra bir fısıltı duyarak beynimi sorguladım. Uyku ve uyanıklık arasında kalmıştım. Gözlerimi kırpıştırarak uyku modundan uzaklaştırdım kendimi. Şaşkınlıkla karşımdaki manzaraya baktığımda yüzümü buruşturdum?
"WTF? Buse!"
Buse'yi şapkalı ve makyajlı bir şekilde görmem çığlıkla tepki vermeme neden oldu.Sabah saat 08.17 ve bu saatte Buse bize geliyor. Sanırım bu youtube işi Buse'yi çok değiştirdi.
"Şşt, sessiz ol kanka." diyerek elindeki kamerayı üzerime doğru tuttu.
"Çekme lan, çekme! Sabah sabah panda kuki gibiyim yine." dediğimde 3 numaralı bakışımla hayıflanıyordum.
Kamerayı kapatarak yanıma doğru geldi. Fısıltı şeklinde konuşmaya çalışarak "Size bir uyandırma şakası yapacaktım ama sen uyandığına göre artık Derin'e yapabiliriz." dedi gülümsemeye çalışarak.
Yüzümü daha ekşi bir hale getirerek "Saçmalama, ne kadar zeki olduğunu bilmiyor musun? En ufak açığımızı yakalayarak bizi yapboz haline getirir ve yap- ekini çıkarır.Böylece paramparça oluruz sonra Derin işte bu, en ufak bir şakayı bile abartır. Kısacası yapmayalım kanka." Hızlı konuştuğumdan dolayı duraksayarak nefes aldım. Bir daha bu kadar hızlı konuşmamak için kendime söz verdikten sonra acıyla gülümsedim. Çünkü açlıktan karnım davulcu Ahmet Abi'yle birlikte hücrelerimi sahura çağırıyordu.
"Yapmayalım demedim.Ama Derin'e yapmayalım dedim." diyerek sırıtışımı ciddileştirdim.
Buse ne dediğimi anlamış olduğundan kafasını sallayarak "Buğrakankam." diyerek çığlık attı.
"Busekankam, sen git Derin'i uyandır. Ben de Ozan'a mesaj atayım da Buğra'yı trolleyelim.
"Tamamdır." diyerek kamerasıyla birlikte odadan çıktı.
Telefonu elime aldığımda yüzlerce görünen bildirimleri umursamayarak Tumblr'a girdim.
Ozan'ın profilini bir kez daha stalkladıktan sonra mesaj bölümünü açtım.
"Selaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dlfjljdlkjlgjkljddk" yazmayı düşündüm ama yanlış anlaşılırım diye yazdığım mesajı geri sildim.
Gönderilen: OzanSoyak
~Merhaba.
Selam.
~Buğra'nın hayatını karartmaya ne dersin?
Olur, tabii ki Buğra'yı satarım.
~Uyuyor değil mi şuan?
Hem de nasıl? Şuan tam o modda, sabah 5'e kadar o kızla mesajlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNÜN SAHİBİ #Wattys2016
HumorUmursamaz Ay ve Kavrulan Gökyüzü'nün umut dolu yıldızlara kayan hikayesi.