Gökyüzünün Sahibi -15-

279 34 47
                                    

Ozan'dan...

Bir kız bu kadar masum görünüp, bu kadar güzelken, nasıl bir o kadar soğuk ve umursamaz olabiliyor dememi bekliyorlar.Vazgeçmemi, öylece bırakıp pes etmemi...Ama edemem ki ben.Kalbim onun için bu kadar kavruluyorken edemem.Ben Ozan Soyak'ken o da Aya'yken hiç edemem hem de. Çünkü gökyüzünün gizemini kaybetmemesi için yönetici bir yıldıza sahip olması gerek.O kursun her şeyi.Gezegenlerimi yönlendirsin.Bazen güneşe söylesin, o gün kötü hissediyorsa 'bugün sönük ol' desin.Bazen aya takılsın gözleri.Dolunay olacakken tak diye durdursun daha diğer evresine geçemeden.Dokunmaya korktuğum dudaklarıyla söylesin bana. "Seni değil gökyüzünü seviyorum"diyerek.

Davranışları ve hareketleri soğuktu her zaman bana karşı.Egoistti daima.Bu bile beni kırmak istemeyecek kadar iyi biri olduğunu gösteremez mi?Sırf bana umut verip üzülmemi istemediği için belki de bu umursamaz tavırlarını sergilemişti.Sırf ondan nefret edeyim,sonra unutayım falan.Aklı sıra beni ona göre biri olmayacağına inandırmaya çalışıyor.Çünkü böyle olmazsa benim onda kaybolduğumu farkedecek.Daha o çocuk aklıyla bile, benim duygularımın ne kadar derin olduğunu hissetti.Korkuttum ben onu fazla sevgimle.Kandırdım belki de.Sırf beni sevsin diye, gökyüzü oldum o geceden sonra.Zorla da olsa onu sahibim yaptım.Olsun ya bir kere inandık bu yalana.O varsa, pekala bir yalanın içinde de yaşardım ben.İlk başta kötü hissedeyim,yavaş yavaş soğuğayım.Ufaktan bir duygularımdan vazgeçeyim.Canım yanmasın.Öyle istiyordu biliyorum.Bu yüzden söylemeye korktuğu duygularımı önemsememiş gibi görünüp umursamaz bir maske takıyordu suratına.En çokta bu huyunu sevdim ben onun...Korkularını keşfettim ben onun...Duygusuz ve hissiz biri olmaya çalışıyor, çünkü o da istemiyor sevdiklerini kaybetmeyi.Veya onu sevenleri... Göze alamıyor hiçbir zaman başkalarına değer verdiğini belli edip, bir anda yokluğuyla insanları üzmeyi.Çünkü o kafasına göre yaşayan biri.Ne ailesine bağlı,ne arkadaşlarına, ne de Gökyüzüme.

Şöyle düşünün kısa boylu, kumralımsı upuzun saçlarıyla adeta her kızı kıskandıran, kısa olmasına rağmen cılız ve bembeyaz tenli bir kız.Yüzündeki çillere rağmen kusursuz güzellikteki olan.Dişlerindeki diş tellerine rağmen,konuşurken ağzından çıkan her kelime için ölmek isteyebileceğiniz.Diksiyonu ve ağırbaşlı tavırlarına hayran kalabileceğiniz.Bazen şımarıp çocuk gibi davrandığında çocuk olmak isteyeceğiniz.Bazende tüm ciddiyeti ve asi tavrıyla sizlere hayatı öğretebilecek bir kız.Farklı ve sıradışı tarzıyla başkalarını önemsemeyip hayatını yaşayan.Özgür ruhlu minik kız.Hani hepimizin imrenerek baktığı, uzun olan kızların kısalığı karşısında ağzını açıp bir şey diyemediği.Çilleriyle veya diş telleriyle dalga geçemediğimiz.Mükemmel olan kız. Kaşları tane tane olan.Hiç şekillendirilmediğine eminim.O kadar güzel bir birleşimdi ki büsbütün olarak.Gülüşüyle üç günlük dünyamı üç asıra çıkaran kız.Seni sevmiyorum, sana aşık değilim, senden hoşlanmıyorum.Bu bir duygu değil.Bu bir parça değil, bu bir ihtiyaç değil.Betimleyip bozabileceğim türden değil.Bu içimden gelen bir his değil.Bu bir tür teori değil, icat değil!Sevgi gibi iğrenç bir duygu değil.Seni tanımlamakta güçlük çekiyorum.Sen bir hastalık değilsin.Belki ölümüm senin elinden olacak ama sana uygun tanımı bu kabul edemiyorum.Sen benim olmayan şizofrenimsin.Kanserimsin.Depresif hallerimsin.Gülüşümsün.Hiçbiri!Sen bana ait değilsin. Sen gökyüzüne ait bir yıldız değilsin.Sen evrende oluşan her şeyin karışımısın.Bu yüzden en çok senin yanında acı çekiyorum,mutlu oluyorum.

İlk bakışta dikkat çeken kızlardan değildi Aya.Yıllarını adayıp tek tek incelemen gerekiyordu onu keşfedebilmek için.O güzel veya şirin değildi.Onu betimleyecek tabir bulamıyorum.O mükemmel değildi insanlara göre.O soğuktu ve soğuk değildi.Onu tanımlamak kişiden kişiye değişirdi ama farklı olduğu tüm insanlar için geçerli bir nedendi.Mesela diğer kızlar gibi değildi.Makyaj falan yapmazdı, veya saçma sapan bakım ürünlerine muhtaç değildi. Bir sivilce veya bir yaradan korkup kendini değiştirmeye çalışmazdı.Kendini farklı göstermek isteyenlerden değildi.O kendi gibiydi.Gökyüzümün Sahibiydi işte.

GÖKYÜZÜNÜN SAHİBİ #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin