ASUDENİN BAKIŞ AÇISI
Nerde benim kısmetimmm? Sena gitti. İpek gitti. İrem yolcu. Buse rüzgar bi bakışıyo bi bakışıyo. Ben mi kaldım lannnnnn! Zalımsın dünya!! Acaba kamera karşısına çıkıp 'Koca istiyom gel beni al meriçç' mi desem. Ulan çocuk mal. Bakıyom sana imalı imalı anla. Ama yokk. Ne anlıyacak o? Gerizekalı sonuçta. En iyisi 6. hissini kullanmak. Ona dik dik bakayım. O da bunu bi zahmet fark etsin sonra 'bu benden hoşlanıyor, ben buna çıkma teklif edeyim. Zaten çok tatlı, çok sempatik, harikulade, mükem-' ay yeter egomu yeterince şişirdim. Neyse. Hadi bakalım. Acaba kızlara söylesem mi? Yok be şimdi o sorular çekilmez.
...
''Kızlar yeter valla cevaplayacağım ama yeter cidden yeter.'' dedim. Ve evet ben bir malım. 2 dakikada hemen kızlara yetiştirdim ve 5n 1k sorularıyla karşı karşıyayım.
''Şey bakın çok yeni bu olay. Yani sorularınızın cevabını ben bile bilmiyorum nerdeyse. Ama söz cevapları bi kafamda toplayayım hemen size anlatıcam'' dedim ve hemen odama kaçtım. Nee ilk kez böyle oluyor. Ne yapabilirim? İnsan bi utanıyo. Yüzünü saklamak istiyo. Offf, ben bu işlere hiç karışmayacaktım. Hadi karıştım kızlara söylemeyecektim.
''Asude misafirlerimiz var'' dedi ipek.
''Kim?'' dedim
''Gel de gör'' dedi irem
''Tamam'' dedim ve düşündüğüm kişinin olmaması için dua ettim. Aha s.çtım. Erkekleri çağırmış. Ben nereye oturayım. Sena yağızla oturuyor, İpek kaanla, Buse tekli koltuğu sahiplenmiş. İremmm. Tam iremin yanına gidecektim ki bir anda yanına merti çekti ve
''Mert oturuyor burda. Bence sen meriçle otur.'' dedi ve güldü. Mert ona göz kırpıp ''Bensiz duramıyor musun? Eh nede olsa bulmuşsun yakışıklı birini al yanına'' dedi ve öpücük attı havaya. ''Hı hı cazibene dayanamıyorum'' dedi irem alayla. ''Aa bakın itiraz bile etmiyor. Kesin beni seviyo'' dedi mert seslice. Kızlarla ireme bakıp ''Bizcede'' dedik aynı anda. Erkekler bir anda ''oooooo'' diye bağırınca irem daha da bir yerin dibine girdi ama kısa sürdü ''Ne alaka be Ben bunu mu sevicem!'' dedi irem. ''Tamam be kızma'' dedi mert. ''kızlar sizlece görüşcem.'' dedi irem. ''Eee asude geçsene meriçin yanına'' dedi irem. Zorla onun yanına geçtim. Ayy yerim seni tatlı şey. Şu tipe bak. Saça bak. ''Asude iyi misin?'' dedi meriç. Allahh yakalandım. ''Şey ıı gömleğinde bişey var da. Gözüm dalmış. Dur atim onu'' dedim omzundan sanki birşey alıyormuş gibi davrandım. ''sağol'' dedi ve tebessüm etti başını eğerek. Allahım çok tatlıı.
''Eee hadi birşey yapalım'' dedim kafamı dağıtmak için
''Ne yapalım ya otur şuraya'' dedi meriç ve kolumdan çekti. Tekrar yerime oturdum ama bir farklılık vardı. Omzumda bir ağırlık. Oha kolunu omzuma atmış. Sesimi tabiki çıkarmadım ama kızlar bana öyle bir bakıyorlar ki. Ben tabiki dayanabilirim. Şu anki huzuruma değerdi. Dayanabilirim. Kızlar bakmayın öyle. Bakmayın
''Hadi ya canım sıkıldı'' diyip yine ayağa kalktım. ''Of asude ne istiyosun ne yapalım bırak bak bizde yorgunuz otur Allah aşkına'' dedi meriç ve yine beni çekip kolunu omzuma attı. Ay çok mutluyum. Kuşlar ötüyor, Hava güneşli, hayat çok güze- yaa yağmur başladı, oha kaza yaptılar. E yuh ama. Dediklerime tapki olarak yaşanıyor bunlar
''Aman iyi be'' dedim ve kollarımı bağlayıp somurtmaya başladım.
''Tamam tamam somurtma sen. Zaten çirkinsin, somurtunca yüzüne bakılmayacak hale geliyorsun.'' dedi meriç
''Allahım bi kızla böyle mi konuşulur? Bare somurtmak sana yakışmıyo falan desen ne olurdu?'' dedim siniri bi halde
''Tamam somurtmak sana yakışmıyor'' dedi bu sefer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGEN MAFYALAR (TAMAMLANDI-DÜZENLEMEDE)
Teen Fiction(İSİM VE KAPAK BANA AİTTİR. (Ç)ALANLARIN...) (hikaye silinmişti yeniden yüklendi) 5 kız... "Olaylar farklı, sonuçlar aynıydı bizim için" 5 erkek... "Hayat bana bir kere gülsün be... Ben hep güneşin batışını görüyorum doğuşu nasip olmuyo maal...