MERİÇİN BAKIŞ AÇISI
Nasıl yani ben böyle birinden mi hoşlandım? İlk defa bir kıza mı seni seviyorum dedi yani? Arabadan çıktığım gibi asudelerin evine doğru yürüdüm. Bir hışım ile kapıyı çalmaya başladım, sonunda İrem açtığında sinirle ireme bağırmaya başladım.
''demek asude benimle canı sıkıldığı için çıkıyor ha? Ben ilk defa bir kıza onu sevdiğimi söyledim ama gördüğüm şu muameleye bak demek ki kızlara sevdiğini söylemek yaramıyor ha?'' dedim
''sen nereden duydun Meriç.''dedi İrem. O sırada Asude elinde ona verdiğim kolyeyi sallayarak bize doğru gelmeye başladı.
''Bence bunun sayesinde duydu.'' Dedi asude.
Ben şaşkınca asudeye bakarken asude konuşmasına devam etti; ''Meriç sence ben bu kolyede ses kaydı olmadığını anlayamayacak kadar saf mıyım? Bunu anlamamak için insanın aklını yitirmiş olması gerek.''. Asude'nin bu söylediklerinden sonra ben o kadar şaşkındım ki ağzım açıp bir kelime edemedim.
Şaşkınlığı üstümden attığım gibi Asudeye ; ''peki benimle gerçekten sıkıldığın için mi çıkıyorsun asude? ''Dedim.
''sence Meriç. Ben öyle birimiyim? Ben seninle nasıl canım sıkıldığı için çıkar mıyım? Soruya verdiğim cevap bile saçma.''dedi asude.
''haklısın asude... ama bir an öyle dediğini duyunca kan beynime sıçradı.''dedim
''tamam Meriç. Sen bana güvenmiyorsun buradan anladığım bu. Herkese iyi geceler ben yatıyorum.''dedi Asude ve yanımızdan gitti. Bende bir pişmanlıkla arkamı dönüp öylece gittim. Belki o an Asude'nin arkasından gitmem gerekliydi ama ben arkamı dönüp gitmeyi tercih ettim. Niye bilmiyorum... içimden sadece saatlerce yürümek geliyordu.
ASUDE BAKIŞ ACISI
Meriç bana kolyeyi verdiğinde sevinmedim değil. Aslında duygusunu geçmiştim artık tarif edemediğim bir duyguya saplanmıştım. Kızların yanına geçip 5n1k sorularına hazır olduğumu söylediğimde, kolyemde normal ağırlığının daha fazlasını hissettim. Kolyede yeni bir şey fark ettim, ortası acılıyordu. Kolyeyi açtığımda içinden bir ses kayıt cihazı çıkmıştı. Kolyeyi Meriç vermişti. Acaba amacı ne idi? Kolyede bir ses kayıt cihazı olduğuna göre en basit bir tahminden galiba 5n1k sorularının cevaplarını dinlemek istiyordu. Peki o zaman bende ona istediğini veririm.
''Ne zaman ondan hoşlandın?''dedi İrem.
''tabi ki hiçbir zaman''dedim
''emin misin'' dedi sena. Sesinden şaşkınlık akıyordu.
''evet'' dedim
''neden böyle dedin ?''dedi buse
''hiç canım sıkıldı.''dedim.
Bu konuştuklarımızı Meriç'in duyduğuna adım kadar emindim. Çok geçmeden Meriç deli gibi kapıyı çalmaya başladı neden mi Meriç diyorum? Bilin bakalım neden? Çünkü o cihazdan sesimi duyduğunu biliyorum. Tahmin etmek o kadar da zor değildi. Biraz konuştuktan sonra gitti tabi ki bana güvenmediğini düşünüyordum.
İPEĞİN BAKIŞ AÇISI
Dün ki olaydan sonra hepimiz şaşkındık. Bu gün ne olacağını merak ediyorduk. Normalde olsa asude Meriç ile olacaktı, İrem ile buse ama şimdi Asude hayatta Meriç ile oturamaz bu sebeple İrem ya da Buse erkeklerden birinin yanına geçecek aman ne güzel bir de onların kavgasıyla uğraşacağız. Aslında 2 taraftan biri alttan alsa olay çözülür fakat hepsinde keçi inadı var. Olan gene bize olacak başa gelen çekilir. Asude ile Meriç'i barıştıracağız. Asude halen daha uyuyordu. Kızları karşıma aldım ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGEN MAFYALAR (TAMAMLANDI-DÜZENLEMEDE)
Teen Fiction(İSİM VE KAPAK BANA AİTTİR. (Ç)ALANLARIN...) (hikaye silinmişti yeniden yüklendi) 5 kız... "Olaylar farklı, sonuçlar aynıydı bizim için" 5 erkek... "Hayat bana bir kere gülsün be... Ben hep güneşin batışını görüyorum doğuşu nasip olmuyo maal...