ASUDE-MERIÇ

2.2K 116 6
                                    

Finale son 3...
ASUDE'NİN BAKIŞ AÇISI
Sabah ilk işim telefonuma bakmak oldu. Allah'ım neden "günaydın" mesajı yok? Delireceğim. Ben neden hiç mesaj sesiyle uyanamıyorum. Ama olsun arada beni uyandırdığı oluyor. Nasıl mı? Benden gizli telefonumu alıyor sonra saat 5'e alarm kuruyor. Ve alarmda da Hande Yener'in 'mor' şarkısından "Ne oldu pek bir keyfin yok düşlediğin gibi olmadı mı?" bölümü çalıyor. Biliyorum çok romantiğiz de.
Artık ilişkimizde rutin olan işlerimden birini, yani Meriç'i aradım. Çalıyor... çalıyor... Çalıyor...
"Buyur"
"Hiç sevgiliye buyur denir mi? Efendim aşkım desene"
"He he. Ne oldu neden aradın?"öküz bu öküz
"Dedim benim asker arkadaşım ne yapıyorsun karı-kız işleri var mı?"
"Asude, canım, güzelim uykum var ve sabahın köründe arıyorsun ne dememi bekliyordun?"
"Meriç, aşkım, sevgilim neden ben bir kere günaydın mesajıyla uyanamıyorum?"
"Kızım benden en az 2 saat önce uyanıyorsun ne yapabilirim yani? Geç uyan bende yazayım"
"Erken kalk be. Şu an saat 10, 10"
"Geç yatıp geç kalkıyorum, sende geç geç yat geç kalk"
"Sen neden geç yatıyorsun? Ne yapıyorsun ki sen o kadar saat?"
"Ne yapabilirim,bizimkilerle pes oynuyoruz"
"Sen kaç yaşındasın? Ne oyunu?"
"Doğru duvarında ergenler gibi posterler olan da benim. Sen kaç yaşındasın asıl?" ne var? Benim Derek'ciğim duvarımda olmayacaksa yaşamanın anlamı ne?
"Bir kere o Derek... Hem siz hepiniz pes oynuyorsunuz ama Rüzgar hep Buse'ye gönderiyor?" dedim. Cidden onlar aşk pıtırcığı resmen
"Aha geldi yine Rüzgar konusu. Kızım ne yapayım yani Rüzgar öyleyse. O farklı ben farklı. Hadi ben uyuyacağız görüşürüz"
"Öküzsün sen öküz bildiğin ökü-" Ah suratıma kapattı hayvan! Neyse uyandığında aynaya baksın yeter. Zaten o beni arar. Ne mi yaptım? Aynanın üzerine "Acayip hayvanlara benziyirsen, cinlere hortlaklara benziyirsen" yazdım. Yine romantikliğimiz! hat safhadaydı. Neyse ben bunu uyutmayayım. Aradım... Aradım... Aradım... En az bir 5,10 cevapsız çağrı. Son kez aradığımda
"Ne var lan ne!?" diye kükredi
"Minik kedi kükredi" dedim onu sinir etmek için
"Ne kedisi lan!'' diye bağırdı.

''Sen benim kedimsin bir kere. Oy ponçiğim benim''

''Sana da, ponçiğine de-'' diye devam edecekken lafını kestim

''Yani kendine'' 

''Allah'ım sen sabır ver''

''Ya sen bunda bile sabır istiyorsun demek ki biz ilerde evlensek ve ben hamile olsam sen benim nazlarımı çekemezsin. Yok anam yok erkek milleti hepsi aynı bunların'' diye tribimi de ortaya koydum.

''Ha yani biz evleneceğiz orada bir sıkıntı yok?'' dedi eğlendiği her halinden belli bir ses tonuyla

''Eğer gerçekten seviyorsak ve ayrılmazsak tabii evleneceğiz. Yoksa sen benimle gönül mü eğlendiriyorsun lan!'' dedim. Haklıyım!

''He senle ben gönül eğlendiriyorum hatta az sonra 5. sevgilim arayacak kapatmam lazım... Asude'm sen mal mısın? Öyle bir şey adamlığın kitabında yazar mı?''

''Neyse ne! Ben diyeceğimi dedim. Şimdi kapatayım da 5. sevgilin arasın seni!''

''Allah'ım sen sabır ve- düt düt düt düttt'' evet suratına kapattım

Ha ha ha geri arıyor. Açmayacağım zorla mı?

Ay yok be kıyamam ben benim ponçiğime

''Alo kimsiniz?'' 

''Asude şaka mısın sen?''

''Yok. Ben gerçeğim de siz kimsiniz? O kadar kişiyi 'Ponçiğim' diye kayıt ettim ki... Siz kimsiniz?''

''Ponçiğim mi?!''

''Evet ponçiğim''

''Lan sen kimleri öyle kayıt ettin!''

ERGEN MAFYALAR (TAMAMLANDI-DÜZENLEMEDE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin