Finale son 1...
IREMIN BAKIŞ AÇISI
Yahu bu odalar neden böyle? Ne yaptılar burada? Neden başımın altında bir kol var? Neden- BI DAKİKA BAŞIMIN ALTINDA NEDEN KOL VAR?
Hemen kafamı kenara çevirdim ve hiç beklemediğim biriyle karşılaştım. Mert?
"Lan senin ne işin var bu odada?"
"Sana da günaydın, daha doğrusu tünaydın. Saat 1 oldu da" aslında pek şaşırmadım çünkü normalde de bu saatlerde uyanırım.
"Tamam onları geç. Neden biz birlikte yatıyoruz"
"Aaa yoksa unuttun mu? Ben tam uyuyordum ki bir anda odaya daldın sonra "Buse sakın uyandırma beni" dedin ve kendini yatağa attın. Bende düşünceli bir sevgili olduğumdan seni uyandırmak istemedim ve sonuç bana kuala gibi yapışan İrem." Bir dakika ne gibi yapışan?
Hemen aşağı tarafa baktım. Kollarımı ve bacaklarımı ona sarmıştım.
"Senin yerine yastık olması gerekiyordu?" dedim
"Ama ben varım ve halimden memnunum" dedi. Şunu fark ettim de ben hala ona sarılıyorum. Hemen kollarımı ve bacaklarımı çektim.
"İyiydi ya öyle" dedi üzgünce.
"Bir git be. Ben bu odadan nasıl çıkacağım?" dedim.
"Normal kapıdan" dedi
"İnanmıyorum neden aklıma gelmedi bu- lan dalga konusu olurum" dedim.
"O zaman ilk ben çıkarım. Bizimkiler ortalıkta yokken seslenirim sana sende hemen Buse'nin odasına geçersin. Oradan yeni uyanmış gibi çıkarsın" dedi.
"Peki hızlı ol. Ama üstüne normal bir şey giyin. Tarzan gibi gezinme" dedim.
"Pekala" dedi ve elini şortunun kenarına attı
"Dur!" dedim hemen
"Ne oldu?" dedi yalandan şaşkınlıkla
"Bir dakika"dedim ve yüzümü yastığa gömdüm. "Şimdi" dedim. O da gülmeye başladı.
"Bitti mi?"
"Hayır"
"Bitti mi?"
"Hayır"
"Bitti mi?"
"Hayır"
"Ya şimdiye kadar on kere giyinmiş olmalıydın açıyorum gözlerimi" dedim ve açtım. Kenarda oturmuş bana gülümseyen Mert'e saydırmayı çok istiyorum- ay yok be şunun tatlılığa bak. Ay yerim seni.
"Mert gelsene bir" dedim. Tereddütle yaklaştı. Tam elimi kaldırdığımda gözünü kapattı. Galiba vuracağımı sandı. Hemen yanaklarını sıkmaya başladım.
"Aman da aman gülünce çok tatlı mı olurmuş" diyordum bir yandan. Mert şaşkınca bana baktı. Devam ettiğimi görünce gülmeye başladı. Allah'ım çok tatlı duruyor. Saçlarıyla uğraşmaya başladım bu sefer
"Ya çok tatlı duruyorsun" dedim sarıldım. En sonunda kendime geldiğimde bıraktım.
"Neyse" dedim geçiştirmek amacıyla
"İrem iyi misin?" dedi Mert şaşkınca.
"Bilmiyorum tam sana bağıracaktım sonra bir baktım sanki karşımda yavru kedi var gibi oldu. Sonra kendimden geçtim ve sonuç" dedim ve yanağını sıktım.
"Vay be. Kimse bana bunu yapmamıştı" dedi. "Annem bile" diye kısık sesle devam etti. İçim burkuldu bir. Bir kere daha sarıldım.
"Annem bana sarılmadı hiç" Gözlerim doldu.
"Beni babamın varisi olarak görürlerdi sadece" daha çok sıktım.
"Bir oyuncak istesem... Yapmadıklarını bırakmazlardı. Cezalar... Cezalar..." bu kez yanağını öptüm.
"Galiba bu yüzden bu işe karıştım. Bana verilen cezaları başkasına vererek kendimi rahatlatıyorum. Gerekcem ise ben yaşadım, onlar da yaşasın." son kez daha sarıldıktan sonra bıraktım.
"Bunu değiştirmek senin elinde. Mesela benim ailemi öyle kötü bir şekilde öldürdüler ki. Yakarak. Ama en azından ben kimseyi yakmıyorum" dedim. Mert gülmeye başladı
"Evet yakmıyorsun. Sadece sinirlendiğinde yakmaktan beter ediyorsun" dedi. O an aklıma Mert'e kızdığımda öldürdüğüm şerefsiz geldi. Bu sayede neden kızdığımı hatırladım.
"Doğru. Eee o kızla görüşüyor musun hala!" dedim sinirle.
"Hay dilimi eşek arıları soksun" dedi. Bende alışkanlık olarak kulağımı çekip 3 kere yatağa vurdum.
"Allah korusun" dedim sessizce.
"Demek o kadar da düşünüyorsun sevgilini" dedi Mert ve kolunu omzuma attı. O sırada kapı açıldı. Has-
"Kalk la- ben rahatsız etmeyeyim sizi devam edin" dedi Yağız ve kapıyı kapattı
"Bittim. Ben bittim. Kızların dilinden düşmem şimdi" dedim endişeyle.
"Olan oldu hadi kalk" dedi ve elimi tutup kaldırdı beni. Kapıyı açtığım gibi kahkaha sesi geldi.
"Sen bittin Yağız" dedim sinirle.
İlk banyoya geçtim ve elimi yüzümü yıkadım. Salon tarafına korkuyla ilerliyordum. Salona girdiğimde bu sefer suratıma gülmeye başladılar.
"Ne gülüyorsunuz be?" dedim sinirle.
"Eee nasıl uyudun, rahat mıydın?" dedi İpek.
"Bak yanlış anladınız ben uyandırmaya gittim onu" dedim aklıma gelen ilk yalanla.
"Peki hangi odada kaldın?" dedi Buse
"Şey... Senin odanda." dedi.
"Benim yanımda kimse olmadığına eminim" dedi.
"Ben senden sonra geldim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERGEN MAFYALAR (TAMAMLANDI-DÜZENLEMEDE)
Novela Juvenil(İSİM VE KAPAK BANA AİTTİR. (Ç)ALANLARIN...) (hikaye silinmişti yeniden yüklendi) 5 kız... "Olaylar farklı, sonuçlar aynıydı bizim için" 5 erkek... "Hayat bana bir kere gülsün be... Ben hep güneşin batışını görüyorum doğuşu nasip olmuyo maal...