Bölüm şarkısı Red- Start Again. Finalimize en uygun şarkı.
*
"Benliğimde eksik olan her parçayı öğrenmek istedim. Etrafa dağılmış parçaların içine saklanan anılarımı toparlamak, onları ait oldukları yere yerleştirmek ve eksikliğimin oluşturduğu tedirginlikten kurtulmak. İyi ya da kötü yaşadığım her şeyi öğrenmek, hatalarıma sarılmak, doğrularımı saklamak, beni ben yapan tercihlerimi korumak. Nelere yol açtığımı ya da nelerin oluşmasına yol açamadığımı görmek, mutlu ya da üzgün olduğum anları tekrar yaşamak ve hatta, acıyı yeniden tatmak. Çünkü ben tam olarak ben olabilmek için hayatımın her anına sahip olmalıydım. Çünkü ben, kendimi bildiğim sürece benliğimi korumaya devam edebilirdim."
• • • • • •Arden, Mila ile birlikte salona doğru ilerledi. Az önce ağzından çıkan cümleden sonra, Mila'ya olayların kendi tarafını anlatmaktan artık kaçamayacağının farkındaydı. Zaten uzun bir süre daha sessiz kalamayacağını biliyordu ve bunu kendisi yapmazsa Mila'nın az önceki restini gerçekleştireceğinden emindi.
Karşılıklı koltuklara oturduklarında Mila gerçeklere artık çok yakındı. Her şeye kendisini hazırladığını düşünüyordu ve Arden anlattıkça olayları anlamaya, kendi hafızasını zorlamaya devam edecekti.
Arden öncelikle cümleye nasıl başlayacağına karar veremezken, olayların en başına gitmesi gerektiğini biliyordu. Her şeyin başlangıcı Mila ile olan kısa ve hüzünlü biten ilişkisinden başlamıştı. Fakat bu başlangıcı Mila zaten Arden ona bir şeyleri anlatırken hatırlamıştı. Bu yüzden olayların ondan sonraki kısımlarını anlatmaya başlamalıydı.
Gergin olduğunu belli edercesine bir nefes aldı ve gözlerini Mila'dan kaçırarak zor olan konuşmasına en sonunda başladı.
"Biliyorsun," sesi kısık çıktığında boğazını küçük bir öksürükle temizledi. "Sana bizim ilk tanıştığımız zamanı anlatmıştım. Ve sen de bunları sonradan hatırladın..."
"Evet," dedi Mila sabırsızca. "Devam et?"
Arden o zamanlara geri dönüp anılarıyla, çaresizliğiyle ve hatalarıyla yeniden yüzleşmeye başladığında yutkundu. Telafisi olmayacak olaylar yaşanmıştı. Kendisinin de bunda istemeden de olsa bir payı vardı.
"Sen beni o şekilde bıraktıktan sonra ben... Ben kendimi tam anlamıyla kaybettim Mila." Arden bir elini başına götürerek alnını sıvazladı. Bu anıları tekrar tekrar hatırlamak ona iyi gelmiyordu. Mila konu git gide farklılaşırken tüm dikkatini Arden'in söylediklerine verdi. Gerçeklerin iyi şeyler olmayacağını biliyordu. Yine de onları öğrenmek istiyordu.
"Günlerce kimseyle konuşmadım... İşime doğru düzgün gitmedim ve tüm paramı sağa sola harcayarak, içkiye, kumara dağıtarak bitirdim... En sonunda açıkları kapatmak için borçlandım ve zamanla da sahip olduğum her şeyi kaybettim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Rengi
Mystery / ThrillerHer şey, ikizlerden birinin bir bara girmesi ve bu bardan çıktıktan sonra hayatlarının değişmesiyle başlıyor. Birbirinin zıttı ikiz kardeşler...Hayatları dışardan mükemmel gibi dursa da içe girdikçe zorlaşan bir yaşamın hikayesi. Bağlantılı...