Hastanedeki makinenin sesleri kulağımı doldurdu. Yavaşça gözlerimi açtım. Koluma gözüm kaydığında serum takılı olduğunu gördüm. Bana ne olmuştu böyle? Düşünceler beynimi doldururken birden ayağa kalktım. Baş dönmemi umursamayarak serumu kolumdan çekerek attım. Hemen odanın kapısını aralayarak odadan çıktım. Hızlı adımlarla babamın kaldığı odaya girdim. Baktığımda babamın uyandığını gördüm. Sevinçle koşarak babama sıkıca sarıldım.
"K-ız-ım"
"Ah! Canını acıttım mı? Özür dilerim. İyi misin?"
"İyiyim kızım. Koluna ne yaptın kanatmışsın."
"Bişey yok babacım."
"Nasıl yok? Deniz oğlum Kumsalı pansumana götürür müsün?"
"Kendi gidemiyor mu Ahmet amca ya!" Sesi yine çok ürkütücüydü.
"Tamam. Sorun yok ben götürürüm." Diyerek ayaklandı Efe. Deniz omuzundan tutarak otutturdu.
"Sen zahmet etme kardeşim! Ben götürürüm!" sesi tıslarcasına çıkmıştı. Beni kolumdan tutarak odadan çıkarttı. Kolumu çok sıkıyordu. Morardığına emindi.
"Kolumu acıtıyorsun." beni duymamazlıktan gelmişti. Biraz daha bağırarak,
"Kolumu acıtıyorsun Deniz!" hemen elini gevşetti ve beni kendine çekerek sarıldı. Ne olduğunu anlamamıştım. Kulağıma fısıldadı,
"Sana bir şey olacak diye ödüm koptu. Neden senin kokunu içime çekince böyle daha iyi hissediyorum. Söyle Kumsal şöyle." sesi çok aciz çıkmıştı. Saçlarımı bir omzumda toplayarak nefesimi içime çekti.
"Bana iyi geliyorsun. Hem de çok çok iyi." Ne dediğini şuan düşünemiyor haldeydim. Beni kolumdan tutarak pansuman odasına çekiştirdi. İçeriye girdik. İçeride erkek hemşir vardı. Deniz beni sandalyeye oturttu.
"Kolu kanıyor! Acil pansuman yap!" sesi tehditkar ve korkutucuydu. Hemşir yavaşça kolumu kendine çekerek bir şeyler yapmaya başladı. Ben ise düşüncelere dalmıştım. Deniz neden böyle yapmıştı hiç bir fikrim yoktu. Neden ebe silahlı saldırı düzenlenmişti ondan da haberim yoktu. Bu soruları kafama not ettim. Hemşir işini bitirdiğinde kolumu bıraktı.
"Bir daha hızlıca serumu kolundan çekmek yok güzel bayan. Damarını zedelenmiş. Tamam mı?"
"Tamam." Denize dönerek
"Kardeşini götürebilirsin."
"O benim kardeşim değil! Sevgilim!" Sesi çok yüksek çıkmıştı. Hemşir şaşkınca Denize bakıyordu. Bende şaşkınca başımı Deniz'e çevirdim. Kolumdan tutarak odadan çıkarttı. Şoktan çıkarak(ben de bimden sjsjsjsjsjsjjsjsajsj) kafamı denize çevirdim.
"Ben nerden senin sevgilin oluyorum be!"
"Görmüyor musun? Adam sana bildiğin yavşadı lan!"
"Yavşasın sanane! Belki ben de ondan hoşlandım!"
"Benden başka kimseden hoşlanamazsın!"
"Allah Allah! Sen kimsin be gerizekalı!"
"Senin hayranın." Diyerek alayla gülümsedi. Gerizekalı diye homurdanarak yürümeye başladım. Kolumdan tutarak beni göğsüne yasladı ve kokumu içine çekti.
"Senin gerizekalın. Bana neden bu kadar iyi geliyorsun? Seni gördüğüm de neden sinirlerim geçiyor. Bana iyi geliyorsun." Ondan ayrılarak şu sözleri söyledim
"..................."Evet arkadaşlar sizce Kumsal ne demiş olabilir?
Bölüm kısa oldu farkındayım. Sizce bölümler kısa gelip her gün mü gelsin yoksa uzun olup 5 günde bir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Mafya
General FictionSert bir mafya. Masum ve onun kadar sinirli bir kız. Babasının ölümünden sonra ona sahip çıkıp ona aşık olacak bir mafya. Sert bir aşk. Bakalım bu aşk ikisini de nereye sürükleyecek. İnstagram=esra_dnzdumlupinar Snapchat=esradumlupinar1