Medya Ediz.
Gelen kişi kuzenim Edizdi. Amerikadqn buraya gelmişti demek. Ben ona sıkıca sarılırken o da beni kucaklayıp döndürüyordu. Babamın sesi ile birbirimizden ayrıldık.
"Vay koçum benim demek Amerikadan döndün."
"Evet amca döndüm. Buraları ve özellikle Kumsalı çok özlemiştim." diyerek göz kırptı sırıtarak babama döndüm. Baban ile erkekçe sarılıyorlardı. Kuzenlerim içinden en çok sevdiğim kuzenimdi Ediz. Sırayla herkesle tokalaşınca üçlü koltuğa kendini attı.
"Ee amca neden evinizde değilsiniz?"
"Uzun hikaye aslanım sonra anlatırım."
Üçlü koltuktan kendimi Edizin yanına attım. Kolunu omzuma attı.
"Özlemişim seni kuzen."
"Ben de seni özledim Paldırcan."
"Off daha unutmadın mı olayı."
Hayır anlamında kafamı salladım. Ediz burdayken beraber pazara gitmiştik. Pazardan patlıcan alacaktık. Pazarcı amcaya iki kilo paldırcan ver abi demişti. O günden beridir Edizin lakabı paldırcan kaldı. Olay aklıma gelince birden kahkaha pattlattım. O anki pazarcının yüz ifadesini görmeniz lazımdı. Edizin de aklına gelmiş olmalı ki o da güldü. Herkes bize uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordu.
"Baba biz ne zaman kendi evimize gideceğiz?"
"Birazdan gideriz." kafamı olumlu anlamda salladım. Can sıkıntısından Ediz ile taş kağıt makas oynamaya başladık. Ortamı maç muhabbeti sarmıştı. Hangi takımlı mıyım? Tabiki de BeşiktAşk. Hem de koyu. Birden soru bana yöneldi. Soruyu soran Denizdi.
"Sen hangi takımlısın Kumsal."
"Bunu sorman hata tabikide beşiktaşlıyım." yine herkes kendi kendine konuşurken Ediz telefona gömülmüştü. Bir kızla yazışıyordu. Gülümseyerek mesajları okumaya başladım.
Denizden(hadi yine iyisiniz birazcık denizden yazıcam)
Demek beşiktaşlıydı. Bu kız her geçrn gün beni şaşırtıyordu. Ben de Beşiktaşlıydım. Kumsal hakkında daha çok şey bilmek istiyordum. Telefonumu çıkartarak en sevdiğim ve güvendiğim adama mesaj attım.
'Kumsal hakkında bütün bilgiler teledonumda mesaj olarak olacak. Acele et.' Beş dakika içerisinde mesaj geldi.
Adı=Kumsal
Soyadı=Ateş
Babası=Ahmet Ateş
Annesi=Selma Yetkin
Yaş=19
Doğum günü= 3 Kasım
Sevgilisi=Yok
Telefon numarası= **********
Ev adresi=**************
En sevdiği yemekler=Hamburger,patates kızartması ve çikolata.
Sevmediği yemekler=Pırasa ve ıspanak.
Sevdiği Sanatçılar=Duman, Cem Adrian ve Miley Crus
Sevdiği Dizi ve Film= Deli Bal ve Doctor Who
En yakın arkadaşı= Merve Keskiner
Yaşadığı şehir= İstanbul ama izmirli.
En sevdiği renk=Mavi
Tuttuğu takım=Beşiktaş
Okuduğu üniversite=******* üniversitesi bu sene son senesi.
Hobileri=Kitap okumak, gezmek ve yemek yapmak.
Fobileri= Karanlık,böcekler ve şimşek.
Abi kısa bir zamanda bu kadar bulabildim. Eğer aklına takılan bir soru kaldıysa yaz ben hemen araştırırım.Aklımda kalan soru kalmamıştı. Seni daha yakından tanıyacağım Kumsal Ateş.
Evet yepyeni bir bölüm ile karşınızdayım. Yorum ve oy verin lütfen. Sizleri seviyorum.
İnatagram=esra_dnzdumlupinar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Mafya
General FictionSert bir mafya. Masum ve onun kadar sinirli bir kız. Babasının ölümünden sonra ona sahip çıkıp ona aşık olacak bir mafya. Sert bir aşk. Bakalım bu aşk ikisini de nereye sürükleyecek. İnstagram=esra_dnzdumlupinar Snapchat=esradumlupinar1