Arkadaşlar Efe değişti. Medyadaki Efe.
Babamın gözlerine korkarak baktım.
"Kumsal sana diyorum saat kaç?" cebimdeki saate bakarak babama döndüm yüzüme tatlı bir gülümseme koyarak babama baktım.
"Saat 12.42 babacım." babam hafif bir alaylı gülümseme takılarak alayla konuştu.
"Bu saate kadar neredeydin Kumsalcım. " babama baktım ve "Babacım vallaha Deniz yanımdayı." babam Denize bakarak bana tekrar döndü. Kafasını olumlu anlamda salladı.
"Bu seferlik ucuz yırttın doğru odana hemen." babamın yanağından öperek Deniz ve ailesinin bana verdiği odaya gittim. Çantayı açarak ayıcıklı pijamalarımı giydim. Saçımı açtım ve taradım. Kremlerimi sürdüm. Yüzümdeki makyajı da çıkartarak yatağa yattım. Pandamı da yatağın baş ucuna koymayı unutmadım. Yatağıma uzandım. Gozlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı ve kendimi uykunun kolkarına bıraktım. (Niye ayakları seğil de kolları? 😂😂😂😂)
***
Sabah Yasemin ablanın sesi ile uyandım. Bir gözümü aralayarak Yasemin ablaya baktım. Bana gülümaeyerek bakarak.
"Hadi canım hazırlan da kahvaltıya gel." kafamı olumlu anlamda salladım ve yataktan kalktım. Odadaki banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım. Çantadan beyaz pantalon alarak giydim üzerine de siyah amerikan atleti giydim ve siyah vanslarımı alarak giydim. Pantalonumun paçalarını katladım. Aynanın karşısına geçerek saçlarımı ördüm. Odadan çıkarak merdivenlerden indim ve mutfağa girdim. Herkes hazırlanmış beni bekliyorlardı.
"Günaydın." diyerek tek boş sandalye olan Denizin yanına oturdum. Benim oturmam ile Katerina çayları koydu. İyi de ben çay sevmezdim ki. Babam bildiği için Katerina dan benim için portakal suyu istedi. Ben de tabağıma kahvaltılıklardan koyaraj yemeye başladım. Katerina portakal suyunu önüme koyarak pis pis sırıttı. Ben de ona sırıtarak portakal suyundan bir yudum aldım. Almamla dışarı püskürtmem bir oldu. Portakal suyunun içine doldurmuş tuzu pis çiyan. Babam şaşkınca bana bakıyordu. Ağzıma peçeteyi koyarak öksürmeye başladım. Deniz portakal suyunu ağzına götürdü ve içti. İçtiği an yüzünü eşkitmesi bir oldu. Katerinaya bakarak
"Katerina bu ne böyle! Bizi zehirleyecek misin?"
"Değnizzs beyğğ ne oğlumşş kiğg?" bi de saf ayağına yatıyo pis yelloz.
"Ne olucak katerina portakal suyunun içine ne varsa katmış kaleylemişsin. Bundan sonra mutfağa sen bakmıyosun. Nergise söyle mutfağı o alsın sen temizliğe bak." seai çok sert çıkmıştı her zamanki. Katerina bozulmuş olmalıki kafasını sallayarak hızla topuklarını vura vura gitti. Kahvaltımızı yaptıktan sonra içeri geçtik. Tabiki size Katerina ile ilgili cani fikirkerimi söylemiycem. Babamgil salonda otururken ben babamın yanağından hızlıca öperek kalktım.
"Babacım biz efeyle gidiyoruz."
"Nereye kızım?"
"Merveyle buluşcaz." babam kafasını onaylar anlamda salladı. Efeyi elinden tutarak kapıdan çıkardım.
"Kanka nereye gidiyoruz ya."
"Kanka sana kız ayarlıycam ben." merveyi arayarak oturduğu kafenin isminj alarak efenin arabasına bibdik ve yola koyulduk. Bekle beni efeyi merveye ayarlama planıı.Merhaba arkadaşlar bugün iki bölüm yayınladım kıymetimi bilin vote ve yorum istiyorum sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Mafya
General FictionSert bir mafya. Masum ve onun kadar sinirli bir kız. Babasının ölümünden sonra ona sahip çıkıp ona aşık olacak bir mafya. Sert bir aşk. Bakalım bu aşk ikisini de nereye sürükleyecek. İnstagram=esra_dnzdumlupinar Snapchat=esradumlupinar1