Karaoke Bar

11.8K 418 226
                                    

Gözkapaklarımı araladığımda  kendi odamda olduğumu anladım. Yavaşça ayağa kalkarak banyoda elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Yine tam kadro evdeydik. Buna gülümsemeden edememiştim. Bir tek Denizin yanı boştu giderek yanına oturdum. Herkes bana değişik bir şekilde bakıyordu. Herkese gülümseyerek baktım. Onlar da bana gülümsedi. Canım çok sıkılmıştı. Esra Erolla Evlen Benimle oynuyordu. İzlrmeye başladım. Bu Erkan ve Zahra çiftini çok seviyordum. Bir müddet sonra ondan da canım sıkılmıştı. Herkes kendi halinde takılıyodu.
"Baba benim canım sıkıldi."
"Nereye gidelim kızım." biraz düşündükten sonra
"Karaoke Bara gidelim mi?" herkesten olumlu anlamda sözler gelince hazırlanmak için odama çıktım. Kısa bir duş aldım ve dolabımın karşısına geçtim. Gri kot şortumu. Beyaz üzerinde Vans yazan tişörtümü giyindim ve kırmızı siyah rengindeki oduncu gömleğimi giyindim. Kırmızı bir kısa bot giyerek dolabı kapattım. Çanta olarak da siyah zımbalı çanta almıştım. Aynanın karşısına geçtim. Düzleştiriciyi fişe taktım ve abartılı olmayan makyajımı yaparak çantama telefonumu ve makyaj malzemelerimi attım. Düzleştiriciyi alarak saçlarımı düzleştirdim. Son olarak da şeftalili parfümümü sıkarak aşağıya indim. İki arabayla gidecektik. Babamın arabası ve Denizin arabası. Babamın arabasına Ferhat abi ve Yasemin abla oturdu. Biz gençler de Denizin arabasına. Bilin bakalım önde kim otururyor? Doğru tahmin ben! Efe ve Ediz beni ön koltuğa iteklemişti. Ben de el mecbur oturmak zorunda kaldık. Bir barın önünde durarak arabadan indik. Barın ismine baktığımda Deniz Karaoke Bar yazıyordu. Demek bu bar denizindi. Sorun çıkmadan içeriye girdik ve vip bölümüne oturduk. Garson geldi ve istediklerimizi sordu. Herkes bir şeyler derken ben ise hafif alkollü bir kokteyl istemiştim. Biraz zaman geçti herkes sahneye gidip şarkı söylüyordu. Babam birden ortaya laf attı.
"Kumsal kızım sende söylesene."
"Saçmalama baba. Ben söyleyemem." herkesten ısrar dolu istekler gelince el mecbur sahneye çıktım. Benim sahneye çıkmamla bizimkiler hep ayağa kalktı ve sahnenin önüne geldi. Sahnedeki çalgıcılardan bir şey istemeden önce elime mikrafonu aldım.
"Bir şartla şarkı söylerim." herkes bana merakla bakıyordu.
"Bensen sonra Deniz de şarkı söyleyecek." herkesin bakışları Denize döndü. Kafasını olumlu anlamda salladı. Giderek istediğim şarkıyı söyledim ve melodisini duydum. Şarkının yeri gelince Denizin gözüne bakarak söylemeye başladım.
"Benden sorsan ummanlardır derdim.
Hani gözlerin var ya.
Bülbülleri susturup dinlerdim.
Tatlı sözlerin var ya .
Katmer katmer gül açar gönlümde.
Hani gülüşün var ya.
Daha mutlu olamam ömrümde.
Beni öpüşün var ya.
Senden başka.
Senden başka.
Gözüm görmez hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Duyamam ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Sevemem ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Olamam senden başkasıyla."
Bunu diyince hafif bir gülüş attı. Şarkı başladı başlayalı gözümü gözünden hiç çekmemiştim. O gülüş çok çapkıncaydı.
"Dizlerim titrer sen görününce.
Hani o gelişin var ya.
Aklımdan çıkmaz bütün ömrümce.
O çapkın gülüşün var ya.
Bir ilkbahar yağmuruydu sanki.
Ardından güneş doğar ya.
Yaktı bir ateş gibi inan ki.
Ah o kor dudakların var ya.
Senden başka.
Senden başka.
Gözüm görmez hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Duyamam ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Sevemem ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Olamam senden başkasıyla.
Gözüm görmez hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Duyamam ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Sevemem ben hiç kimseyi.
Senden başka.
Senden başka.
Olamam senden başkasıyla." şarkı bitince herkes
"Birdaha. Birdaha." diyerek bağırıyordu. Ne yapacağımı bilememiştim. Garson gelerek bir kağıt elime tutuşturdu. Kağıdı açarak okudum.
'Abla Model grubunun Mey şarkısını söyler misin? Eğer söylersen sevdiğim kıza bu barda çıkma teklifi edeceğim.'  bara göz gezdirdiğimde sarışın bir çocuğun el salladığını gördüm. Gülümseyerek çalgıcılara şarkıyı söyledim. Melodi başlamadan önce aklımdan geçen iki cümleyi söyledim. Bunu ise Denize bakarak söylemiştim. Galiba ben bu çocuktan hoşlanıyordum. Bütün şarkıyı ona bakarak söyleyecektim.
"Bu şarkı sevip de kavuşamayan,
Özleyip de barışamayan herkes için gelsin.
Bakması ne zormuş.
Ah o güzel yüzüne.
Toplamış yine bütün güneşi üstüne.
Kamaşıyor gözlerim bebeğim.
Öyle gülmek olur mu gözünü seveyim.
Cennet dudaklarınmış.
Öp de öleyim.
Aşkmış adı.
Nerden bileyim?
Böyle zulüm olur mu gözünü seveyim.
Adımı sorsan söyleyemem yemin ederim.
Ah! Elerim titriyor.
Of! Bir ateş basıyor.
Özlemek bu dokunmakla geçmiyor.
Ah! Öyle sev ki beni.
Mey diye içeyim.
Kalbim tekliyor.
Ah! Gel hasta gibiyim.
Bakması ne zormuş.
Ah! O güzel yüzüne.
Toplamış yine bütün güneşi üstüne.
Kamaşıyor gözlerim bebeğim.
Böyle gülmek olur mu gözünü seveyim.
Cennet dudaklarınmış.
Öp de öleyim.
Aşkmış adı.
Nerden bileyim?
Böyle zulüm olur mu gözünü seveyim.
Adımı sorsan söyleyemem yemin ederim.
Ah! Ellerim titriyor.
Of! Bir ateş basıyor.
Özlemek bu dokunmakla geçmiyor.
Ah! Öyle sev ki beni.
Mey diye içeyim.
Kalbim tekliyor.
Ah! Gel hasta gibiyim.
Ah! Ellerim titriyor.
Of! Bir ateş basıyor.
Özlemek bu dokunmakla geçmiyor.
Ah! Öyle sev ki beni.
Mey diye içeyim.
Kalbim tekliyor.
Ah! Gel hasta gibiyim.
Ah ellerim titriyor.
Of! Bir ateş basıyor.
Özlemek bu dokunmakla geçmiyor.
Ah! Öyle sev ki beni.
Mey diye içeyim.
Kalbim tekliyor.
Ah! Gel hasta gibiyim." şarkı bitince alkış tufanı koptu. Sarışın çocuğa baktığımda bir kıza sarıldığını gördüm. Sahneden aşağıya indim ve Denizin yanına gittim.
"Sıra sende. Hadi bakalım" kahkaha atarak sahneye çıktı ve çalgıcalara bir şey fısıldadı. Eline elektro gitar aldı. Ne yani elektro gitar çalabiliyor muydu. Ben şaşkınlık içinde Denize bakarken o da benim ona yaptığım gibi gözlerimin içine bakarak şarkıyı söylemeye başladı. Şarkısını söyleyince hayranlıkla ona bakıyordum. O ilahi sesi bir harikaydı. Hayranlık ile onu izlerken o ise Duman grubunun Senden Daha Güzel şarkısını seslendiriyordu. Şarkı bitince bana göz kırptı ve sahneden indi. Ben kesin bir karar vermiştim. Bu adamdan kesinlikle hoşlanıyordum. Eve gitme vaktimiz gelince arabaya bindik ve evin yolunu tutuk. Gözlerimin benden izin almadan kapanmasını engelleyemiyordum.

Bir günde iki bölüm. Yazarcığınızı çok sevin. Sizi seviyorum. Vote ve yorum yapmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sert MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin